درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 22 فروردین 1400 - 23:03   

نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400 با موضوع: ابر نیروی روابط‌عمومی

  نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400 با موضوع: ابر نیروی روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

انتصاب مدیر کل روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست

  انتصاب مدیر کل روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست


ادامه ادامه مطلب دو

۱۱ آوریل ـ فن سخنرانی عمومی

  ۱۱ آوریل ـ فن سخنرانی عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط عمومی «تهران رسانه» منصوب شد

  مدیر روابط عمومی «تهران رسانه» منصوب شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مسئول روابط‌عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل: یکی از راه‌های پیشرفت روابط‌عمومی‌ها، برگزاری دوره‌های آموزشی است
  وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی: روابط‌عمومی خلاق جایگاه یک دستگاه را ارتقا می‌دهد
  انتصاب مدیر کل روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست
  اهمیت اخبار به راست و دروغ بودنش ربطی ندارد
  ۱۱ آوریل ـ فن سخنرانی عمومی
  نقش مهم عکس «سلفی» در برندینگ
  5 مانع برقراری ارتباط موثر رهبران با کارگزاران روابط عمومی
  رتبه برتر روابط عمومی میراث فرهنگی گلستان در کشور
  مدیر روابط عمومی «تهران رسانه» منصوب شد
  اصول وآداب تشریفات گامی نوین در روابط عمومی سازمان ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41225صفحه نخست » مدیریت روابط عمومییکشنبه، 15 دی 1398 - 08:01
ابعاد و اندازه برنامه را تعیین کنید
برای تدوین و اجرای یک برنامه موفق، تعیین بودجه برنامه و ارزیابی تعداد روزهای لازم برای تکمیل برنامه بسیار مهم است. همچنین برای تعیین ابعاد برنامه، لازم است اندازه پروژه نیز باید اندازه گیری و ارزیابی شود.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| برای تدوین و اجرای یک برنامه موفق، در نظر گرفتن موارد زیر بسیار مهم است:
 - تعیین بودجه برنامه؛
_ ارزیابی ابعاد برنامه؛

- ارزیابی تعداد روزهای لازم برای انجام و تکمیل برنامه.


همچنین در نظر گرفتن و تعیین وظایف و نقش های دست اندرکاران پروژه و تلاشهای آنها مانند مدیر پروژه، تحلیلگر و برنامه ریز بسیار مهم است. سپس با توجه به تلاش برنامه ریزی شده برای هر نقش، می توان مقدار کل برنامه را تعیین کرد.

هر پروژه را تجزیه و تحلیل کنید
هر پروژه از این برنامه به یک ساختار تفکیک کار دقیق (WBS) و یک تخمین بررسی شده نیاز دارد. پس از آن، مدیر پروژه طرح را توسط:

جزئیات کارها و زیرمجموعه ها؛
اختصاص منابع به وظایف؛
اضافه کردن وابستگی بین وظایف و زیرمجموعه ها؛
تأیید اینکه تلاش تخمین زده شده مطابق کار کل برنامه است.

هنگامی که مدیر پروژه همه چیز را تعریف کرد، مهم است که یک جلسه نهایی برای بررسی کلیه بسته های کاری، فرضیات و اسناد تنظیم شودد.

هفتگی پیشرفت پروژه را بررسی کنید
در حین اجرای برنامه، هر مدیر پروژه باید هفتگی پیشرفت پروژه را بررسی کند. این کار با تجزیه و تحلیل همه کارها با هر یک از اعضای پروژه حاصل می شود. سپس مدیر پروژه با بررسی این گزارشها، برنامه پروژه را به روز می کند.

این به شما کمک می کند که از نظر منابع برنامه پروژه، کارهای واقعی و باقیمانده برای هر کار انجام شود. علاوه بر این، کارهای واقعی که توسط هر عضو انجام می شود، از صفحه زمانی هفتگی جمع آوری می شود. با استفاده از این اطلاعات می توان تلاش کل پیش بینی شده و کل هزینه های هر پروژه را ارزیابی کرد. در حقیقت، این فرآیند توسط هر مدیر پروژه برای هر پروژه فعال حداقل به صورت هفتگی تکرار می شود.

این روش به تشخیص هشدار اولیه برای تلاش احتمالی برای کنترل بودجه کمک می کند. علاوه بر این، این همچنین امکان تشخیص بهتر تغییرات دامنه را فراهم می آورد.

یادت باشه
برای موفقیت در برنامه، ارائه منافع اولیه به ذینفعان اغلب بسیار مهم است.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ زادروز مصطفی قریب روزنامه نگار معاصر ایران ـ روش کار قریب در خبرنویسی


  ۱۱ آوریل ـ فن سخنرانی عمومی


  هنر شنیدن دیگران


  5 مانع برقراری ارتباط موثر رهبران با کارگزاران روابط عمومی


  رشد تبلیغات آنلاین در دوران کرونا


  روابط عمومی شرکت‌های وابسته به فولاد مبارکه باید در سیاست‌های اطلاع‌رسانی با این شرکت هماهنگ باشند


  رسانه و روابط عمومی در مناطق آزاد یعنی آینه های روبرو


  درباره تخریب دوباره صنعت لبنیات / ۱۰درس‌ ارتباطاتی یک ویدئو


  نقش مهم عکس «سلفی» در برندینگ


  عزای ملی چیست؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400 با موضوع: ابر نیروی روابط‌عمومی