درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 22 فروردین 1400 - 23:24   

نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400 با موضوع: ابر نیروی روابط‌عمومی

  نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400 با موضوع: ابر نیروی روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

انتصاب مدیر کل روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست

  انتصاب مدیر کل روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست


ادامه ادامه مطلب دو

۱۱ آوریل ـ فن سخنرانی عمومی

  ۱۱ آوریل ـ فن سخنرانی عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط عمومی «تهران رسانه» منصوب شد

  مدیر روابط عمومی «تهران رسانه» منصوب شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مسئول روابط‌عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل: یکی از راه‌های پیشرفت روابط‌عمومی‌ها، برگزاری دوره‌های آموزشی است
  وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی: روابط‌عمومی خلاق جایگاه یک دستگاه را ارتقا می‌دهد
  انتصاب مدیر کل روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست
  اهمیت اخبار به راست و دروغ بودنش ربطی ندارد
  ۱۱ آوریل ـ فن سخنرانی عمومی
  نقش مهم عکس «سلفی» در برندینگ
  5 مانع برقراری ارتباط موثر رهبران با کارگزاران روابط عمومی
  رتبه برتر روابط عمومی میراث فرهنگی گلستان در کشور
  مدیر روابط عمومی «تهران رسانه» منصوب شد
  اصول وآداب تشریفات گامی نوین در روابط عمومی سازمان ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41224صفحه نخست » رادیو روابط عمومیشنبه، 14 دی 1398 - 08:00
برنامه ها پیچیده تر از پروژه ها هستند
برنامه گروهی از پروژه های مرتبط است که از مزایای یکسان و اهداف استراتژیک برخوردارند. به همین دلیل، برخی سازمان ها این پروژه ها را به صورت هماهنگ مدیریت می کنند تا احتمال به دست آوردن مزایای مورد انتظار را افزایش دهند.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| برنامه گروهی از پروژه های مرتبط است که از مزایای یکسان و اهداف استراتژیک برخوردارند. به همین دلیل، برخی سازمان ها این پروژه ها را به صورت هماهنگ مدیریت می کنند تا احتمال به دست آوردن مزایای مورد انتظار را افزایش دهند.

برنامه ها پیچیده است
امروزه برنامه ها به دلایل مختلف پیچیده تر از گذشته می شوند.

به عنوان مثال، ما با مشکلات بسیار فنی روبرو هستیم که نیاز به تخصص بیشتری دارد. برنامه ها اهداف استراتژیک را دنبال می کنند و آنها فقط اهداف مرتبط با کار مانند ساخت سد را دنبال نمی کنند.

یکی دیگر از عواملی که می تواند پیچیدگی یک برنامه را تعیین کند تعداد افرادی است که درگیر آن هستند. در حقیقت، یک برنامه می تواند بسیاری از ذینفعان را تحت تأثیر قرار دهد. هر ذینفع نیاز خود را دارد که باید مدیریت شود.

در حقیقت، تعامل بین زیر سیستم ها و مؤلفه ها برای تجزیه و تحلیل و درک آنها دشوار است.

یک روش مؤثر برای مدیریت پیچیدگی برنامه
یک رویکرد برای مقابله با پیچیدگی برنامه ها، برنامه ریزی است. در حقیقت، برنامه ها شامل چندین طرح پروژه هستند. استفاده از این برنامه ها برای سازماندهی کار برنامه می تواند راهی مؤثر برای مدیریت پیچیدگی برنامه باشد.

برنامه ریزی برنامه عمدتاً بر ارتباطاتی که پروژه های مرتبط را با یکدیگر مرتبط می سازند برای ایجاد برنامه متمرکز است. این اتصالات رابط نامیده می شوند. یادآوری این نکته مفید است که، برنامه ریز پروژه بر فعالیت ها، وظایف و موارد دیگر تمرکز دارد.

مدیریت برنامه مؤثر در ایجاد برنامه هایی که در کوتاه مدت مفید هستند، تمرکز دارد.

یادت باشه
پرداختن به پیچیدگی برنامه با اتخاذ فرآیندها و ابزارهای مناسب آغاز می شود. در حقیقت، روش های غیررسمی ممکن است برای پروژه های کوچک کافی باشد. برای برنامه ریزی برنامه ها بسیار مهم است که برنامه های کاربردی تخصصی، شبکه ای و ارتباطاتی را به کار بگیرید.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ زادروز مصطفی قریب روزنامه نگار معاصر ایران ـ روش کار قریب در خبرنویسی


  ۱۱ آوریل ـ فن سخنرانی عمومی


  هنر شنیدن دیگران


  5 مانع برقراری ارتباط موثر رهبران با کارگزاران روابط عمومی


  رشد تبلیغات آنلاین در دوران کرونا


  روابط عمومی شرکت‌های وابسته به فولاد مبارکه باید در سیاست‌های اطلاع‌رسانی با این شرکت هماهنگ باشند


  رسانه و روابط عمومی در مناطق آزاد یعنی آینه های روبرو


  درباره تخریب دوباره صنعت لبنیات / ۱۰درس‌ ارتباطاتی یک ویدئو


  نقش مهم عکس «سلفی» در برندینگ


  انتصاب مدیر کل روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400 با موضوع: ابر نیروی روابط‌عمومی