درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 22:41   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41222صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیشنبه، 20 شهریور 1400 - 12:26
چگونه یک برنامه را دوباره شروع کنیم؟
بعضی اوقات ممکن است اتفاق بیفتد که یک برنامه کشته شود. دلایل این اتفاق می تواند متفاوت باشد. در حقیقت، یک برنامه می تواند برای زمان بندی بد، مدیریت ضعیف یا شروع بد شکست بخورد.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| بعضی اوقات ممکن است اتفاق بیفتد که یک برنامه کشته شود. دلایل این اتفاق می تواند متفاوت باشد. در حقیقت، یک برنامه می تواند برای زمان بندی بد، مدیریت ضعیف یا شروع بد شکست بخورد.

بنابراین، در اینجا مراحل لازم برای شروع مجدد یک برنامه ذکر شده است:

تهیه برنامه
در طول آماده سازی برنامه، توجه به محیطی که برنامه در آن کار خواهد کرد، مهم است. علاوه بر این، درک این نکته که درایور برنامه و انتظارات ذینفعان چه خواهد بود، مفید است. این اطلاعات برای بازیابی پیشنهادات برنامه بسیار مهم است. با استفاده از این اطلاعات، مدیر برنامه می تواند برای برآورده کردن نیازهای ذینفعان، مدل عملیاتی برنامه و طراحی شروع برنامه را بازآفرینی کند.

آغاز برنامه
در طول شروع برنامه، مرحله برنامه ریزی آغاز می شود. در اصل، این فعالیت ها با اضافه کردن جزئیات بیشتر به گزاره ارزش جدید، روند فعال سازی مجدد برنامه را پشتیبانی می کنند. علاوه بر این، این فعالیت ها می توانند نقشه راه سطح بالایی را ایجاد کنند که زمینه را برای فعال شدن مجدد برنامه فراهم کند.

تنظیم برنامه
در طول تنظیم برنامه، تمام داده ها و اطلاعات به دست آمده در مراحل اولیه بیشتر مورد بررسی قرار می گیرد. فعالیت های انجام شده در این مرحله برنامه های مفصلی را برای فعال سازی مجدد برنامه ایجاد می کند. تمام این فعالیت ها، برنامه مدیریت برنامه و برنامه مربوطه را تولید می کند. در این مرحله می توان فرآیندهای برنامه را شروع کرد. اصولاً در این مرحله، تولید ارزش آغاز می شود.

مزایای برنامه
برای ارائه مزایای برنامه، اجرای مدل جدید لازم است. در اینجا می توانیم فعالیت های برنامه، مزایا و موفقیت ها را بیابیم. علاوه بر این، ارتباطات نقش مهمی در ارتقاء ارزش ذینفعان دارد.

یادت باشه
سازمان هنوز هم می تواند از اجرای برنامه بهره مند شود.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد