درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 2 آبان 1400 - 22:55   

فراخوان دوم آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان دوم آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب سرپرست معاونت ارتباطات معاون حقوقی ریاست جمهوری

  انتصاب سرپرست معاونت ارتباطات معاون حقوقی ریاست جمهوری


ادامه ادامه مطلب سه

فیسبوک، گرفتار در بحران افشاگری

  فیسبوک، گرفتار در بحران افشاگری


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مقاله علمی/ روابط عمومی و هوش مصنوعی: فقط راجع به ماشین ها نیست
  بحران های روابط عمومی برای کسب و کارهای کوچک
  فیسبوک، گرفتار در بحران افشاگری
  نشست مشترک مسئولین روابط عمومی شرکت های پالایشی در شرکت پالایش نفت اصفهان
  سرپرست روابط عمومی شرکت برق منطقه ای خوزستان منصوب شد
  وادکست چیست؟
  پنج قانون جدید برای موفقیت در بازاریابی ویدئویی
  12 قاعده روابط رسانه ای
  مقاله/ نقش روابط عمومی در پایدارسازی سازمان
  بانک رفاه کارگران، مسابقات دوره ای "هوش حفاظتی" برگزار می کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41222صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیشنبه، 20 شهریور 1400 - 12:26
چگونه یک برنامه را دوباره شروع کنیم؟
بعضی اوقات ممکن است اتفاق بیفتد که یک برنامه کشته شود. دلایل این اتفاق می تواند متفاوت باشد. در حقیقت، یک برنامه می تواند برای زمان بندی بد، مدیریت ضعیف یا شروع بد شکست بخورد.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| بعضی اوقات ممکن است اتفاق بیفتد که یک برنامه کشته شود. دلایل این اتفاق می تواند متفاوت باشد. در حقیقت، یک برنامه می تواند برای زمان بندی بد، مدیریت ضعیف یا شروع بد شکست بخورد.

بنابراین، در اینجا مراحل لازم برای شروع مجدد یک برنامه ذکر شده است:

تهیه برنامه
در طول آماده سازی برنامه، توجه به محیطی که برنامه در آن کار خواهد کرد، مهم است. علاوه بر این، درک این نکته که درایور برنامه و انتظارات ذینفعان چه خواهد بود، مفید است. این اطلاعات برای بازیابی پیشنهادات برنامه بسیار مهم است. با استفاده از این اطلاعات، مدیر برنامه می تواند برای برآورده کردن نیازهای ذینفعان، مدل عملیاتی برنامه و طراحی شروع برنامه را بازآفرینی کند.

آغاز برنامه
در طول شروع برنامه، مرحله برنامه ریزی آغاز می شود. در اصل، این فعالیت ها با اضافه کردن جزئیات بیشتر به گزاره ارزش جدید، روند فعال سازی مجدد برنامه را پشتیبانی می کنند. علاوه بر این، این فعالیت ها می توانند نقشه راه سطح بالایی را ایجاد کنند که زمینه را برای فعال شدن مجدد برنامه فراهم کند.

تنظیم برنامه
در طول تنظیم برنامه، تمام داده ها و اطلاعات به دست آمده در مراحل اولیه بیشتر مورد بررسی قرار می گیرد. فعالیت های انجام شده در این مرحله برنامه های مفصلی را برای فعال سازی مجدد برنامه ایجاد می کند. تمام این فعالیت ها، برنامه مدیریت برنامه و برنامه مربوطه را تولید می کند. در این مرحله می توان فرآیندهای برنامه را شروع کرد. اصولاً در این مرحله، تولید ارزش آغاز می شود.

مزایای برنامه
برای ارائه مزایای برنامه، اجرای مدل جدید لازم است. در اینجا می توانیم فعالیت های برنامه، مزایا و موفقیت ها را بیابیم. علاوه بر این، ارتباطات نقش مهمی در ارتقاء ارزش ذینفعان دارد.

یادت باشه
سازمان هنوز هم می تواند از اجرای برنامه بهره مند شود.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  مقاله/ نقش روابط عمومی در پایدارسازی سازمان


  فراخوان دوم آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


  وادکست چیست؟


  مقاله علمی/ روابط عمومی و هوش مصنوعی: فقط راجع به ماشین ها نیست


  12 قاعده روابط رسانه ای


  پنج قانون جدید برای موفقیت در بازاریابی ویدئویی


  از مدی پیروی کنید که شما را از دیگران متمایز کند


  3 مسئله ارتباطی بزرگ که توجه فوری می طلبد


  انتصاب سرپرست معاونت ارتباطات معاون حقوقی ریاست جمهوری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان دوم آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی