درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 - 21:55   

فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400

  فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400


ادامه ادامه مطلب یک

ویروس کرونا در فضاهای بسته در کمین است نه در هوای آزاد

  ویروس کرونا در فضاهای بسته در کمین است نه در هوای آزاد


ادامه ادامه مطلب دو

کدام کشورهای اروپایی در استفاده از فناوری‌های هوش مصنوعی پیشروترند؟

  کدام کشورهای اروپایی در استفاده از فناوری‌های هوش مصنوعی پیشروترند؟


ادامه ادامه مطلب سه

رسانه‌ یا روابط عمومی؟

  رسانه‌ یا روابط عمومی؟


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  رسانه های برتر دنیا در سال 2021
  توسط شورای هماهنگی روابط عمومی کرمان؛ جشنواره "چراغ روشن رابطه" برگزار می شود
  اشتباهات روابط عمومی، تکراری اما حل شدنی!
  تجربیات آستانه‌ای
  مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صمت: تلاش وزارت صمت راه اندازی هرچه سریعتر پروژه نورد گرم 2 است
  تاکید رئیس روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ بر توسعه روش های ارتباطی روابط عمومی با بهره گیری از شبکه های نوین اجتماعی
  تبیین برنامه راهبردی مرکز روابط عمومی وزارت صمت در سال ۱۴۰۰
  با سواد رسانه ای رویکرد جدیدی جایگزین فیلترینگ می شود
  دستورالعمل الزامات ارتقای سواد فضای مجازی
  قش نوآوری در برنامه‌های وفاداری/ نمونه‌هایی از برنامه‌های مبتکرانه در حوزه وفاداری مشتری
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41222صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیچهارشنبه، 11 دی 1398 - 08:00
چگونه یک برنامه را دوباره شروع کنیم؟
بعضی اوقات ممکن است اتفاق بیفتد که یک برنامه کشته شود. دلایل این اتفاق می تواند متفاوت باشد. در حقیقت، یک برنامه می تواند برای زمان بندی بد، مدیریت ضعیف یا شروع بد شکست بخورد.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| بعضی اوقات ممکن است اتفاق بیفتد که یک برنامه کشته شود. دلایل این اتفاق می تواند متفاوت باشد. در حقیقت، یک برنامه می تواند برای زمان بندی بد، مدیریت ضعیف یا شروع بد شکست بخورد.

بنابراین، در اینجا مراحل لازم برای شروع مجدد یک برنامه ذکر شده است:

تهیه برنامه
در طول آماده سازی برنامه، توجه به محیطی که برنامه در آن کار خواهد کرد، مهم است. علاوه بر این، درک این نکته که درایور برنامه و انتظارات ذینفعان چه خواهد بود، مفید است. این اطلاعات برای بازیابی پیشنهادات برنامه بسیار مهم است. با استفاده از این اطلاعات، مدیر برنامه می تواند برای برآورده کردن نیازهای ذینفعان، مدل عملیاتی برنامه و طراحی شروع برنامه را بازآفرینی کند.

آغاز برنامه
در طول شروع برنامه، مرحله برنامه ریزی آغاز می شود. در اصل، این فعالیت ها با اضافه کردن جزئیات بیشتر به گزاره ارزش جدید، روند فعال سازی مجدد برنامه را پشتیبانی می کنند. علاوه بر این، این فعالیت ها می توانند نقشه راه سطح بالایی را ایجاد کنند که زمینه را برای فعال شدن مجدد برنامه فراهم کند.

تنظیم برنامه
در طول تنظیم برنامه، تمام داده ها و اطلاعات به دست آمده در مراحل اولیه بیشتر مورد بررسی قرار می گیرد. فعالیت های انجام شده در این مرحله برنامه های مفصلی را برای فعال سازی مجدد برنامه ایجاد می کند. تمام این فعالیت ها، برنامه مدیریت برنامه و برنامه مربوطه را تولید می کند. در این مرحله می توان فرآیندهای برنامه را شروع کرد. اصولاً در این مرحله، تولید ارزش آغاز می شود.

مزایای برنامه
برای ارائه مزایای برنامه، اجرای مدل جدید لازم است. در اینجا می توانیم فعالیت های برنامه، مزایا و موفقیت ها را بیابیم. علاوه بر این، ارتباطات نقش مهمی در ارتقاء ارزش ذینفعان دارد.

یادت باشه
سازمان هنوز هم می تواند از اجرای برنامه بهره مند شود.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  رنج مضاعف رسانه های محلی از مصائب فضای مجازی


  ویروس کرونا در فضاهای بسته در کمین است نه در هوای آزاد


  کدام کشورهای اروپایی در استفاده از فناوری‌های هوش مصنوعی پیشروترند؟


  اشتباهات روابط عمومی، تکراری اما حل شدنی!


  رئیس کل بیمه مرکزی در جمع مدیران روابط عمومی صنعت بیمه: بیان دستاوردهای صنعت بیمه به تقویت گفتمان مردمی منتهی می‌شود


  اولین کنفرانس بین المللی بازاریابی صنعتی برگزار می شود


  مدیرکل روابط‌عمومی استانداری سمنان: عقب‌ماندگی‌های حوزه روابط عمومی در سمنان جبران شود


  رسانه‌ یا روابط عمومی؟


  دستورالعمل الزامات ارتقای سواد فضای مجازی


  تبیین برنامه راهبردی مرکز روابط عمومی وزارت صمت در سال ۱۴۰۰


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400