درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 6 بهمن 1399 - 00:25   

برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد

  برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

فهرست سخنرانان هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران اعلام شد

  فهرست سخنرانان هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران اعلام شد


ادامه ادامه مطلب دو

انتشار پوستر سخنرانان هفدهمین‌ کنفرانس‌ بین‌المللی‌ روابط‌عمومی‌ ایران

  انتشار پوستر سخنرانان هفدهمین‌ کنفرانس‌ بین‌المللی‌ روابط‌عمومی‌ ایران


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان آثار نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا

  فراخوان آثار نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بازدید رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان از سازمان دانش آموزی
  بانک رفاه کارگران اعلام کرد: تراکنش های فاقد شناسه شهاب، پذیرش نمی شود
  سال پر ابهام و معجزه روابط‌عمومی برای 6 نشان تجاری
  فرصت‌ها و تهدیدهای ارتباطی کرونا با نگاهی به ارتباطات تصویری
  مدل پنج شاخه‌ای مسوولیت‌پذیری
  سرپرست جدید روابط عمومی شهرداری هندیجان منصوب شد
  برگزاری جشنواره اطلاع رسانی روابط عمومی‌های استان همدان
  روابط عمومی‌ها جریان‌ساز و به‌عنوان قلب تپنده سازمان ها هستند
  درس‌های روابط‌عمومی از ایلان ماسک
  لری کینگ مجری مشهور تلویزیونی بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41218صفحه نخست » مقالات روابط عمومیدوشنبه، 9 دی 1398 - 08:04
چگونه می توانیم در هنگام صحبت کردن از زبان بدن استفاده کنیم؟
تحقیقات نشان می دهد که بیش از نیمی از کل ارتباطات انسانی غیر کلامی است. در حقیقت، ما دائماً پیامهای غیر کلامی می فرستیم. وقتی در ملاء عام صحبت می کنید، مخاطبان شما بر اساس آنچه می بینند، درباره شما و پیام شما قضاوت می کنند. البته برخی افراد نیز آنچه را که می شنوند ارزیابی می کنند. بیایید ببینیم که چگونه می توانیم در هنگام صحبت کردن از زبان بدن استفاده کنیم؟
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| تحقیقات نشان می دهد که بیش از نیمی از کل ارتباطات انسانی غیر کلامی است. در حقیقت، ما دائماً پیامهای غیر کلامی می فرستیم. وقتی در ملاء عام صحبت می کنید، مخاطبان شما بر اساس آنچه می بینند، درباره شما و پیام شما قضاوت می کنند. البته برخی افراد نیز آنچه را که می شنوند ارزیابی می کنند. بیایید ببینیم که چگونه می توانیم در هنگام صحبت کردن از زبان بدن استفاده کنیم؟

شما دو نوع پیام ارسال می کنید
وقتی سخنرانی می کنید، دو نوع پیام برای مخاطبان خود ارسال می کنید. صدای شما پیام کلامی را منتقل می کند. در عین حال بسیاری از اطلاعات از نظر ظاهر، حرکات و رفتار شما انتقال می یابد. در حقیقت، وقتی شما در مقابل یک گروه صحبت می کنید، این افراد قضاوت خود را از شما و پیام شما بر اساس آنچه می بینند و آنچه می شنوند پایه گذاری می کنند.

بهترین ابزار برای استفاده در هنگام صحبت در ملاء عام
وقتی در ملاء عام صحبت می کنید، بدن شما می تواند ابزاری مؤثر برای تأکید و شفافیت سخنان شما باشد. علاوه بر این، این همچنین قدرتمندترین ابزار شما برای متقاعد کردن مخاطب از صداقت و اشتیاق شماست.

در عین حال، باید توجه داشته باشید که اعمال بدنی شما مخاطب را منحرف نمی کند و یا معانی را پیشنهاد می کند که با پیام کلامی شما موافق نیستند. در حقیقت ، آگاهی از این واقعیت که بدن شما می تواند سخنان شما را شکست دهد، بسیار مهم است.

به عبارت دیگر، هرچه هدف گفتار شما باشد (برای اطلاع رسانی، ترغیب، سرگرمی، ایجاد انگیزه و غیره)، زبان بدن شما باید متناسب با آنچه می گویید باشد.

درک کنید که بدن شما چگونه صحبت می کند
برای تبدیل شدن به بلندگوی مناسب و تاثیرگذار، باید درک کنید که بدن شما چگونه صحبت می کند. به عنوان مثال، حتی اگر نمی توانید جلوی ارسال پیام های غیر کلامی مخاطبان خود را بگیرید، می توانید یاد بگیرید که آنها را مدیریت و کنترل کنید.

یادت باشه
برای استفاده از بدن خود به عنوان ابزاری برای ایجاد یک بلندگوی مؤثر، باید نقاط قوت و چالش های غیر کلامی خود را تعیین کنید. علاوه بر این، شما همچنین باید هرگونه رفتار جسمی را که توجه شما از آنچه گفته می شود در طول سخنرانی نشان دهد، از بین ببرد.

 

منبع: francescopecoraro

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تولید محتوا در فضای مجازی را باید به بخش خصوصی سپرد


  5 روش برای غلبه بر متداول‌ترین موانع داخلی سازمان


  روابط‌عمومی‌ها و نقش بروشور در اطلاع‌رسانی


  لزوم رویکردهای تعاملی و ترغیبی روابط‌عمومی‌ها در نظام بانکی


  درس‌های روابط‌عمومی از ایلان ماسک


  مدل پنج شاخه‌ای مسوولیت‌پذیری


  تهدید گوگل به توقف فعالیت موتور جستجوی خود در استرالیا


  سرپرست جدید روابط عمومی شهرداری هندیجان منصوب شد


  مدیر عامل بانک رفاه کارگران در جلسه شورای اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی: روابط عمومی، نقش مهمی در تحقق اهداف سازمانی دارد


  فرصت‌ها و تهدیدهای ارتباطی کرونا با نگاهی به ارتباطات تصویری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد