درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 19 تیر 1399 - 17:54   

بهترین هدفون

  بهترین هدفون


ادامه ادامه مطلب یک

بهترین گوشی هوشمند

  بهترین گوشی هوشمند


ادامه ادامه مطلب دو

پیدایش میز خبر و صفحه حوادث

  پیدایش میز خبر و صفحه حوادث


ادامه ادامه مطلب سه

آمازون ۲ میلیارد دلار در صنعت انرژی پاک سرمایه‌گذاری می‌کند

  آمازون ۲ میلیارد دلار در صنعت انرژی پاک سرمایه‌گذاری می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گفت و گوی مدیر عامل بانک رفاه با باشگاه خبرنگاران جوان
  گفت و گوی مدیر عامل بانک رفاه با خبرگزاری ایسنا
  روابط عمومی ها و مهارت لابیگری
  اینترنت «۴جی» با بالن‌های گوگل به آسمان کنیا رفت
  گوگل پلاس رسما تعطیل شد
  تقویم روز ارتباطات/ بازداشت «جودیت میلر» خبرنگار نیویورک تایمز و اظهار نظرهای مختلف درباره تصمیم هیات منصفه و قاضی
  تقویم روز ارتباطات/ داستان مخالفت ساواک با سردبیر شدن صالحیار و ریش گرو گذاردن سناتور مسعودی نزد شاه
  مایکروسافت و زوم ارائه اطلاعات کاربران به دولت هنگ‌کنگ را متوقف کردند
  ارتباط موثر بدون محتوای مناسب شکل نمی گیرد!
  فاکتورهای تأثیر مثبت بر اعتبار و خوشنامی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41216صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیدوشنبه، 9 دی 1398 - 12:44
نظر سهامداران را در مورد سرمایه گذاری خود مثبت کنید
عوامل اصلی اجرای مدیریت سبد پروژه در یک سازمان
اصولاً اگر بتوانید ثابت کنید که همه پروژه های منتخب از اهداف تعیین شده در برنامه استراتژیک سازمان حمایت می کنند، ذینفعان شما نسبت به آینده سرمایه گذاری خود احساس مثبت خواهند کرد.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیریت نمونه کارها تضمین می کند که سازمان ها می توانند انتخاب پروژه های خود و همچنین موفقیت آمیز بودن آنها را کنترل کنند.

 

در حقیقت، مدیریت پروژه نمونه کارها می تواند اطمینان حاصل کند که سازمان ها در حال کار بر روی پروژه های مناسب با اولویت های مناسب هستند.

 

اصولاً اگر بتوانید ثابت کنید که همه پروژه های منتخب از اهداف تعیین شده در برنامه استراتژیک سازمان حمایت می کنند، ذینفعان شما نسبت به آینده سرمایه گذاری خود احساس مثبت خواهند کرد.

بیایید ببینیم عوامل اصلی اجرای مدیریت سبد پروژه در یک سازمان چیست؟


ترویج فرهنگ مدیریت سبد
اولین کاری که باید انجام شود ایجاد ذهنیت درست است. در حقیقت، طرز تفکر مدیریت سبد سهام می تواند اطمینان حاصل کند که سازمان ها درگیر پروژه های بی ارزش نیستند. ایجاد یک ذهنیت مدیریتی پرتفوی نیازمند رهبری است تا کل سازمان را به سمت هدفهای اصلی استراتژیک سوق دهد. علاوه بر این، تعادل در اولویت ها در هر سطح بسیار مهم است.

علاوه بر این، برای ارتقاء فرهنگ مدیریت پرتفوی (مدیریت پرتفوی به معنای تعیین نقاط ضعف و قوت، تهدیدها و فرصت‌ها در انتخاب بدهی در مقابل سرمایه، رشد در مقابل اطمینان و دیگر انتخاب‌ها در مسیر افزایش بازدهی در سطح معینی از ریسک است.)، رهبران ارشد نیاز به آموزش افراد در سازمان در مورد عملکرد مدیریت سبد سهام دارند. به عنوان مثال، مدیران کسب و کار باید تصمیمات خوبی را برای سرمایه گذاری در پروژه اتخاذ کنند که تأثیر آن در کل سازمان باشد.


مردم و منابع می توانند تفاوت ایجاد کنند
برای اجرای مدیریت سبد پروژه، داشتن افراد مناسب در سازمان بسیار مهم است. یک مدیر نمونه کارها به طور مداوم چشم انداز شرکت را برای پروژه ها و برنامه های جدیدتر که ممکن است نیاز به بخشی از نمونه کارها باشند، بررسی می کند. علاوه بر این، مدیران پروژه نمونه کارها، برنامه ها و عملیات را با اهداف استراتژیک مچ می کنند. آنها همچنین مسئول سرمایه گذاری در منابع هستند تا بتوانند ارزشی را که سازمان انتظار دارد بدست آورد.


یادت باشه
ما دیدیم که عوامل اصلی برای پیاده سازی مدیریت سبد پروژه در یک سازمان چیست. اولین کاری که باید انجام شود ایجاد ذهنیت درست است. سپس، داشتن افراد مناسب و منابع مورد نیاز برای تأمین ارزشی که سازمان انتظار دارد نیز مهم است.

 

منبع: francescopecoraro

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تاثیرات بازاریابی ارتباطات روابط عمومی بر تعامل برند در رسانه اجتماعی


  پیدایش میز خبر و صفحه حوادث


  ریشه روابط عمومی سیاسی در جمهوری اسپین


  تقویم روز ارتباطات/ نظر جهانی ناشران: روزنامه «کم تیراژ» نشریه ای خصوصی (پامفلیت) است، نه عمومی


  تقویم روز ارتباطات/ لاینوتایپ در ایران، 72 سال پس از آمریکا!


  تقویم روز ارتباطات/ بازداشت «جودیت میلر» خبرنگار نیویورک تایمز و اظهار نظرهای مختلف درباره تصمیم هیات منصفه و قاضی


  تقویم روز ارتباطات/ روزی که عکس های نبرد مرگبار «گتیسبورگ» انتشار یافت و فتو ژورنالیسم پا به عرصه وجود گذارد


  ارتباط موثر بدون محتوای مناسب شکل نمی گیرد!


  تقویم روز ارتباطات/ داستان مخالفت ساواک با سردبیر شدن صالحیار و ریش گرو گذاردن سناتور مسعودی نزد شاه


  معرفی کتاب/ «اصول» موفقیت در کار و زندگی، از نگاه یک مدیر موفق


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی با موضوع کرونا