درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 26 شهریور 1400 - 11:30   

فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

100 شرکت برتر جهانی براساس ادراک برند

  100 شرکت برتر جهانی براساس ادراک برند


ادامه ادامه مطلب دو

دکتر سعیدرضا عاملی در سوگ پدر نشست

  دکتر سعیدرضا عاملی در سوگ پدر نشست


ادامه ادامه مطلب سه

فرایند حل مسئله

  فرایند حل مسئله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تقویم روز ارتباطات/ کم حوصله شدن خوانندگان روزنامه ها و ابتکار «میامی هرالد»
  فرآیندهای کاری در روابط‌عمومی دیجیتال
  100 شرکت برتر جهانی براساس ادراک برند
  8 روش حفظ ارتباط بین فردی قدرتمند
  فرایند حل مسئله
  محیط‌کار قرن ۲۱
  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
  اپل از پیشرفته‌ترین گوشی‌هایش رونمایی کرد
  سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات امکانی برای مطالبه گری قانونی مردم است
  عکس برگزیده مسابقه عکاسی روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41175صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابییکشنبه، 21 شهریور 1400 - 11:30
نحوه بازیابی بازاریابی کلیدی و محتوای روابط عمومی برای دستیابی برتر
با استفاده از چند تاکتیک کلیدی برای هدف گذاری یا استفاده مجدد از مطالبی که قبلاً منتشر کرده اید، شما را قادر خواهد ساخت بودجه بازاریابی و روابط عمومی خود را نیز مدیریت کنید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| صرف نظر از اندازه موسسه شما، بازاریابی و روابط‌عمومی میزان قابل توجهی از بودجه را مصرف می کنند.


بیشتر بسترهای رسانه ای نسبت به گذشته می توانند برای انتشار متون خبری در مورد حرفه شما استفاده شوند، اما تولید و انتشار محتوای تولید شده هنوز به وقت و هزینه زیادی نیاز دارد.


بنابراین چگونه می توانید اطمینان حاصل کنید که ارزش پول خود را از بازاریابی و روابط عمومی دریافت می کنید؟ بخش اعظم آن به توانایی شما برای بازیابی محتوای شما بر می گردد.


با استفاده از چند تاکتیک کلیدی برای هدف گذاری یا استفاده مجدد از مطالبی که قبلاً منتشر کرده اید، شما را قادر خواهد ساخت بودجه بازاریابی و روابط عمومی خود را نیز مدیریت کنید.


تبدیل محتوا به شکل ها و قالب های جدید راهی عالی برای بهینه سازی مطالب روابط عمومی شماست. از این گذشته، مخاطبان هدف شرکت شما همه لزوماً ترجیحات یکسانی را برای قالب های محتوا به اشتراک نمی گذارند. برخی از خواندن پست های وبلاگ لذت می برند. برخی دیگر، دریافت اطلاعات از طریق اینفوگرافیک را ترجیح می دهند و هنوز هم افرادی هستند که به پادکست گوش می دهند یا یک فیلم در یوتیوب تماشا می کنند.


طبق تحقیقات ادیسون، ۳۲ درصد از آمریکایی ها به طور ماهانه به پادکست ها گوش می دهند و حتی احتمال دارد که مردان و خانواده های پردرآمد بیشتر این کار را انجام دهند. تحقیقات گوگل نشان داده است که تقریباً ۸ نفر از ۱۰ بزرگسال در بین سنین ۱۸ تا ۴۹ سال به طور ماهانه یوتیوب را تماشا می کنند.


تعداد بسیاری نیز وبلاگ می خوانند، اما شکل های دیگر محتوا بسیار محبوب هستند. بسیاری از کسانی که بیانیه مطبوعاتی را از شرکت شما دور می کنند به راحتی می توانند یک فیلم یوتیوب کاملاً قانع کننده را پیدا کنند.


گزارش وضعیت بازاریابی ویدیویی هات اسپات نشان می دهد که ۷۲ درصد از مصرف کنندگان ترجیح می دهند اطلاعات برندها را از طریق فیلم و نه به صورت متن دریافت کنند.


هنگامی که در قالب مورد نظر خود به مشتریان خود رسیدید، آنها به احتمال زیاد با شما مشارکت می کنند.


نویسنده: لوکاس میلر
منبع: https://www.publicrelationstoday.com/
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ کم حوصله شدن خوانندگان روزنامه ها و ابتکار «میامی هرالد»


  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


  هفت روش برجسته برای عبور از بحران


  عکس برگزیده مسابقه عکاسی روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان


  فرآیندهای کاری در روابط‌عمومی دیجیتال


  طراحی مجلات یا گرافیک مطبوعاتی


  8 روش حفظ ارتباط بین فردی قدرتمند


  دکتر سعیدرضا عاملی در سوگ پدر نشست


  محیط‌کار قرن ۲۱


  اپل از پیشرفته‌ترین گوشی‌هایش رونمایی کرد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی