درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 6 بهمن 1398 - 19:01   

فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399

  فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


ادامه ادامه مطلب یک

روابط عمومی و تکامل شخصیت سازمانی

  روابط عمومی و تکامل شخصیت سازمانی


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی

  کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

یکصدوشانزدهمین شمارۀ مدیریت ارتباطات منتشر شد

  یکصدوشانزدهمین شمارۀ مدیریت ارتباطات منتشر شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط عمومی برای موسیقی دانان- چگونه روابط عمومی می تواند به شما کمک کند؟
  یکصدوشانزدهمین شمارۀ مدیریت ارتباطات منتشر شد
  فرماندار هشترود: مدیریت هوشمند ارتباطات انسانی و رسانه‌ای مهمترین کارکرد روابط عمومی‌هاست
  نشست مسئولان روابط عمومی سازمانها و مناطق شهرداری رشت برگزار شد
  دوره‌های آموزشی ویژه روابط عمومی‌ها در شهرستان نور برگزار شد.
  فرماندار هشترود: شهر هشترود شدیداً نیازمند ارتقاء کیفی بصری و ادراکی سیما و منظر شهری است
  با حمایت بانک رفاه کارگران/ مسابقات جام جهانی زورخانه ای و کشتی پهلوانی برگزار شد
  بانک رفاه کارگران اهدا کرد/ 5 میلیارد و 400 میلیون ریال تجهیزات پزشکی به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
  گراس روتس دمکراسی» در ایران باستان
  آژان های فرانسوی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41163صفحه نخست » ادامه مطلب یکدوشنبه، 2 دی 1398 - 14:30
لازم نیست همه را همیشه راضی نگه داریم
همه آدمها می دانند که نقطه ضعف هایی دارند. خطاهایی از آنها سر می زند و حتی گاهی نیت های بد پیدا می کنند. برای همین همه می توانند درک کنند که دیگران هم نقص و ضعف و اشتباه داشته باشند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| آدم هایی که می خواهند به همه خوش خدمتی کنند فکر می کنند راه دیگری ندارند جز آن‌که مثل موم در مقابل توقع دیگران نرم باشند.
 
 افرادی که دوست دارند به همه خوش خدمتی کنند در دوران کودکی، والدینی داشتند که هر رفتار طبیعی فرزندان شان را با خشم، تهدید و تحقیر، پاسخ می دادند.
 
 این نوع کودکان راه دیگری نداشتند جز اینکه حواس شان باشد رفتاری از آنها سر نزند که باعث خشم و ناراحتی والدین گردند، کودکانی که مدام می خواستند دیگران را راضی نگه دارند.
 
 بهتر است درک کنیم که ما دیگر یک کودک وابسته و محتاج و بیچاره نیستیم که برای بقای مان می بایست حتماً هر کاری کنیم تا رضایت والدین یا دیگران را جلب کنیم. خوش خدمتی و تلاش برای جلب رضایت فقط در کودکی یک تاکتیک موفق بود.
 
 همه آدمها می دانند که نقطه ضعف هایی دارند. خطاهایی از آنها سر می زند و حتی گاهی نیت های بد پیدا می کنند. برای همین همه می توانند درک کنند که دیگران هم نقص و ضعف و اشتباه داشته باشند.
 
 گاهی ضمن احترام و بدون پرخاش، می شود ایراد گرفت یا به بعضی خواسته های دیگران جواب رد داد.
 
 ما در بزرگسالی می توانیم احساسات مان را بهتر و کامل و مستقل، ابراز کنیم. کافی است یاد بگیریم صادقانه و با شجاعت تمام، خودمان باشیم.
 
 People-Pleasing: and How to Overcome It
 IMAGE MODIFIED FROM SOURCE
 Talented Ladies Club
 Leader Snips, the Blog
 https://marde-rooz.com
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی


  فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


  نامه ای سرگشاده به متخصصان روابط عمومی


  دفتر مدیریت پروژه


  روابط عمومی و تکامل شخصیت سازمانی


  روابط عمومی چیست و چه باید درباره آن بدانید؟


  مدیرکل روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی: رویکرد متفاوت و حرفه ای که در روابط عمومی سازمان بنادر دنبال می شود


  اندیشه ضابطه مند کردن برنامه ها و نوشتن اصول و قاعده بر ژورنالیسم تلویزیونی


  مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران: آموزش روابط عمومی ها به ویژه در حوزه خبر نویسی الزامی است


  سالروز انتشار مجلهِ فارسی زبانِ کاوه در برلین و سرآغاز نفوذ خارجی از طریق رسانه ها و ...


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی