درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 16:26   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41155صفحه نخست » یکشنبه، 1 دی 1398 - 16:03
رسانه ها صدای کارشناسان باشند نه بلندگوی مسوولین!
یک فعال رسانه ای ضمن انتقاد به انتشار نسخه الکترونیکی روزنامه های چاپی کشور گفت؛ رسانه ها در ایران به بلندگوی مسوولین دولتی تبدیل شده اند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| یک فعال رسانه ای ضمن انتقاد به انتشار نسخه الکترونیکی روزنامه های چاپی کشور گفت؛ رسانه ها در ایران به بلندگوی مسوولین دولتی تبدیل شده اند.

به گزارش شارا، مهدی جمشیدی با ابراز تاسف از سرانه پایین مطالعه روزنامه در ایران گفت؛ تیراژ پایین
روزنامهها یک خطر جدی در حوزه رسانه است که مسوولین امر به این مهم بی توجه هستند.


جمشیدی درخصوص انتشار نسخه الکترونیکی روزنامه های چاپی گفت؛ روزنامه نگاری با خبرنگاری متفاوت است، یک روزنامه نگار گزارش تخصصی تهیه میکند و نظر کارشناسان امر برایش بیشتر اهمیت دارد تا گزارش های مدیران دولتی.


این فعال رسانه ای معتقد است که روزنامه یک منبع دست اول است که مردم و مسوولین باید برای دستیابی به گزارشات و مقالات تخصصی روزنامه نگار و اساتید دانشگاه، به ناچار باید نسخه چاپی آن را تهیه کنند تا هم از این صنف رسانه ای حمایت شود و هم سرانه فرهنگ مطالعه در کشور بالا رود.


مدیر مسوول تهران رسانه ضمن هشدار به اصحاب رسانه و مطبوعات در خصوص انتشار فایل اخبار و گزارشات پیش از چاپ روزنامه در فضای الکترونیکی گفت؛ مسوولین معاونت مطبوعاتی در خصوص نسخه برخط روزنامه های چاپی تجدید نظر کنند تا همانند گذشته هم تیراژ روزنامه ها قابل قبول باشد، هم مخاطبان برای پیگیری و مطالعه گزارشات دست اول مجبور باشند روزنامه بخرند.


وی همچنین ضمن انتقاد از رسانه ها گفت؛ اینکه یک رسانه تلاش کند تا تریبون مسوولین دولتی باشد هنر نیست و جای خالی صدای مردم و نظر کارشناسان در رسانه خالیست.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد