درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 14 خرداد 1399 - 15:14   

«تاثیر چشم‌گیر» فاصله‌گیری و ماسک بر کرونا

  «تاثیر چشم‌گیر» فاصله‌گیری و ماسک بر کرونا


ادامه ادامه مطلب یک

آیا ویروس کرونا با حرف زدن منتقل می شود؟

  آیا ویروس کرونا با حرف زدن منتقل می شود؟


ادامه ادامه مطلب دو

مصرف اینترنت؛ سبز یا ناپاک؟

  مصرف اینترنت؛ سبز یا ناپاک؟


ادامه ادامه مطلب سه

خیره شدن به صفحه گوشی در تاریکی شب می‌تواند باعث افسردگی شود

  خیره شدن به صفحه گوشی در تاریکی شب می‌تواند باعث افسردگی شود


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  «تاثیر چشم‌گیر» فاصله‌گیری و ماسک بر کرونا
  بازار داغ اخبار جعلی در رابطه با اعتراضات آمریکا
  مصرف اینترنت؛ سبز یا ناپاک؟
  آیا ویروس کرونا با حرف زدن منتقل می شود؟
  خیره شدن به صفحه گوشی در تاریکی شب می‌تواند باعث افسردگی شود
  کتاب برگزیده مؤسسه رسمی روابط‌عمومی به چاپ دوم رسید/ خلاقیت در روابط عمومی
  آشنایی با روابط عمومی
  آغاز به کار تیم نوسازی Core Banking بانک رفاه کارگران
  آگهی جدید نایک علیه نژادپرستی
  انتصاب مدیر روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41126صفحه نخست » رادیو روابط عمومیشنبه، 30 آذر 1398 - 08:08
سخنران شانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران
بررسی "مدیریت یکپارچه روابط عمومی جدید و همه جانبه نگری" در کنفرانس روابط عمومی
دکتر سعید رضا عاملی استاد گروه ارتباطات و مطالعات آمریکای دانشگاه تهران - مدیریت یکپارچه روابط عمومی در معنای پارادایمی خود ناظر بر الگوواره دو فضایی است که ریشه در 1) روابط عمومی چهره به چهره و فیزیکی و 2) روابط عمومی هوشمند، مجازی و رقومی دارد که یک نوع عملکرد فرامحلی، جهانی و ادامه دار و در عین حال منعطف برای متمایل به بی نهایت تغییر را ظرفیت سازی می کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| فهم مدیریت یکپارچه روابط عمومی جدید مستلزم فهم ظرفیت های جدید روابط عمومی در کنار ظرفیت های پیش ینی روابط عمومی و در عین حال باز مهندسی روابط عمومی بر مبنای تغییر در نظام های مدیریت و بوجود آمدن روش های مدیریت جدید و همچنین توجه به انسان جدید در پرتو تحولات شناختی و عملکرد جامعه انسانی است.


روابط عمومی از یک ارتباطات و حوزه عمل داخلی و یک دایره ارتباطات و عمل خارجی که تنظیم کننده ارتباطات و امور داخلی و خارجی سازمان است، برخوردار می باشد.


قید "یکپارچه" در اینجا اشاره به ابعاد به هم پیوسته روابط عمومی و تبدیل شدن این دانش و مهارت مهم به یک ظرفیت چند رشته ای و چند مهارتی و در عین حال برخوردار از پیوستگی، نظامند بودن و معطوف به اهداف متعالی سازمانی مشخص و همچنین معطوف به تامین استاندارد و تقویت نام نمای سازمان است.


"جدید بودن " نیز در روابط عمومی جدید هم اشاره به تحول فنآورانه در کار روابط عمومی یا روابط عمومی در بستر رقومی (دیجیتال) دارد که ماهیت منعطف برای متمایل به بی نهایت تنوع و تکثر در تولید و توزیع محتوا و خدمات روابط عمومی است و هم ناظر بر روش های جدید و به هم پیوسته روابط عمومی درون یک سازمان و در ارتباط با سایر سازمان ها و نوعی غیر مرکزی شدن "عملیات روابط عمومی" یا شکل گیری مفهوم "روابط عمومی برای همه"، "روابط عمومی همه جا حاضر " و "روابط عمومی 24 ساعته" است.


مدیریت یکپارچه روابط عمومی در معنای پارادایمی خود ناظر بر الگوواره دو فضایی است که ریشه در 1) روابط عمومی چهره به چهره و فیزیکی و 2) روابط عمومی هوشمند، مجازی و رقومی دارد که یک نوع عملکرد فرامحلی، جهانی و ادامه دار و در عین حال منعطف برای متمایل به بی نهایت تغییر را ظرفیت سازی می کند.


تعریف لایه های عملیاتی روابط عمومی بر بستر "نظام اطلاعات جغرافیایی " سازمان، دایره نظامند و بزرگی از داده های مکان مبنا همراه با اتصال خدمات هوشمند را فراهم می کندکه نوع موثری از خدمات یکپارچه روابط عمومی جدید را رقم می زند. در عین حال با رویکرد مدیریت یکپارچه روابط عمومی جدید، مدیریت روابط عمومی در کاربردهای متفاوت فضای اول و دوم عملکرد پیدا می کند که در ایجا بر هفت محور موثر تاکید می شود:


1) مدیریت ارتباطات انسانی، نهادی و ملاقات ها
2) مدیریت اخلاق حرفه ای، مسئولیت اجتماعی و صیانت از فرهنگ و ارزش های سلامی
3) مدیریت امور ، اطلاع رسانی، رسانه ای و رسانه های اجتماعی سازمان
4) مدیریت خدمات نرم افزاری و الکترونیک
5) مدیریت آموزش و رفتار سازمانی
6) خود پژوهشی و دگر پژوهی سازمان
7) مدیریت ارتباط با مردم و همسایگان
8) مدیریت ارتباطات بین المللی و جهانی سازمان


تعالی، نشاط و کارآمدی سازمان ارتباط تنگاتنگی با کیفیت کار روابط عمومی و حوزه اختیارات روابط عمومی سازمان ها دارد. تفاوت فاحشی بین "روابط عمومی برای همه" با "روابط عمومی برای سطح بالای سازمان" وجود دارد که در مدیریت موثر و یکپارچه، روابط عمومی موضوع توجه و به حساب آوردن همه کارکنان و ذی نفعان سازمان، خصوصا توجه ویژه به حاشیه نشین های سازمان، ناتوانان جسمی و اقلیت های قومی و دینی، نقش تعیین کننده ای در شکوفائی، موفقیت و تعالی سازمانی دارد.


بر این اساس در مدیریت یکپارچه روابط عمومی جدید، هم جانبه نگری، نگاه چند وجهی و چند رشته ای و توجه به همه عناصر سازمان از اهمیت راهبردی برخوردار است.

 

در این نوشتار رویکرد "دانش یکپارچه" مسیر را برای مدیریت روابط عمومی مبتنی بر بهره گیری از همه ظرفیت های درونی و بیرونی سازمان در لایه های مختلف با تاکید بر "همه جانبه نگری" را هموار می کند.
 

 

گفتنی است شانزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران با رویکرد "ایده پردازی" و "تجربه محوری"، 15 و 16 دیماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود.
 
 بدون تردید برگزاری و موفقیت کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران بدون بهره مندی از تجربه ها و ایده های ناب شاغلان روابط عمومی امکان پذیر نیست. به همین دلیل دبیرخانه کنفرانس، آموزش مهارت های کاربردی را در قالب ارایه ایده ها و الگوهای کاربردی و جدید در دستور کار خود قرار داده است.
 
 برای نخستین بار "کرسی تخصصی رویازی روابط عمومی ایران" به همت موسسه کارگزار روابط عمومی همزمان با شانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران برای جمع آوری، بررسی و بهره برداری از ایده های برتر تاسیس می شود.
 
 در رویداد تجربه محور کنفرانس روابط عمومی ایران، به بررسی آخرین ایده ها و آموزه‌های موفق شاغلان روابط عمومی پرداخته می شود. در این کنفرانس، تجربه‌ها و ایده های ناب شاغلان روابط عمومی با شرکت کنندگان به اشتراک گذاشته می‌شود.‌
 
 اگر در سازمان و شرکت تان در حوزه روابط عمومی، کارها و ایده های ناب دارید، آن را در قالب قوانین، شرایط و کاربرگ طراحی شده به نشانی الکترونیکی دبیرخانه کنفرانس ارسال نمایید.
 
 همچنین همزمان با شانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران (ICPR1398)، دو کارگاه تخصصی با موضوع "ارتباطات بصری" برگزار می شود تا سطح دانش و تجربه حرفه ای شاغلان روابط عمومی را در رابطه با طراحی معاصر و شیوه های ارتباط تصویری بهبود بخشد.
 
 کاربردهای ارتباطات بصری اکنون در همه حوزه های روابط عمومی بویژه روابط عمومی دیجیتال، وارد دوره رشد و گسترش پایدار شده و این کارگاه به عنوان یک رویداد مهم به بررسی جهان "ارتباطات بصری و کاربردهای آن در روابط عمومی" می پردازد.
 
 علاقمندان جهت حضور در این کنفرانس، جشنواره و کارگاههای آموزشی‌ می‌توانند با مراجعه به سایت های www.irancpr.ir، www.shara.ir یا تماس تلفنی با شماره های 88617576 و 88617577 نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام اقدام نمایند.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  بلاکچین باعث تغییر صنعت روابط عمومی می شود


  سرپرست روابط عمومی هما منصوب شد


  اطلاعات غلط درباره کرونا چطور جان انسان‌ها را می‌گیرد؟


  کتاب "مثبت اندیشی در روابط عمومی" منتشر شد


  پیشنهادات روابط عمومی استانداری تهران جهت ارتقاء حوزه اطلاع رسانی؛ شیوه نامه خبری واحد زمینه بهبود اخبار ارسالی را فراهم می کند


  برگزاری دومین نشست تخصصی کارشناسان روابط‌عمومی آموزش‌وپرورش استان چهارمحال و بختیاری


  انتصاب سرپرست روابط عمومی شهرداری منطقه ۵تهران


  افتتاح استودیو خبری خاوران در منطقه 15


  مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام: فرآیند پاسخگویی مدیران دستگاه های اجرایی ایلام ارزیابی می شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کتاب الکترونیکی: کنفرانس از راه دور (یک راهنمای جامع)/ 2