درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 - 09:11   

اعتصاب کارگران انبارهای آمازون در آمریکا

  اعتصاب کارگران انبارهای آمازون در آمریکا


ادامه ادامه مطلب یک

استیکرهای آگاه سازی و اطلاع رسانی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا

  استیکرهای آگاه سازی و اطلاع رسانی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا


ادامه ادامه مطلب دو

نگاهی به کتاب «پایان بیماری‌های واگیر»

  نگاهی به کتاب «پایان بیماری‌های واگیر»


ادامه ادامه مطلب سه

«فاصله‌گیری اجتماعی» یا «فاصله‌گیری فیزیکی»

  «فاصله‌گیری اجتماعی» یا «فاصله‌گیری فیزیکی»


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پروتکل ها و رویه های عملیاتی در هنگامه کروناویروس
  تهیه بسته های حمایتی معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد برای رسانه های برخط و مکتوب
  فناوری هایی که فرایندها و اثربخشی مدیریت روابط عمومی را تغییر می دهند
  ترکیب روابط عمومی و استراتژی های بازاریابی محتوا
  آیا حریم خصوصی یکی از بزرگترین قربانیان کرونا خواهد بود؟
  مدیرکل روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست: رادیو گفت و گو تنها همراه رسانه ملی در پیگیری امور حفاظت محیط زیست
  کوشش در جبهه صنعت و پیشبرد پروژه های شرکت مهندسی و پویش ساخت ذوب آهن با رعایت نکات بهداشتی ادامه دارد
  تاکید رئیس جمهور بر تسریع در واگذاری شرکت ها و دارایی های دولت و همچنین فروش اموال مازاد بانک ها
  روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه پیشگام در اطلاع رسانی مقابله با ویروس کرونا
  ایران 16 روز بدون روزنامه عمومی (غیردولتی)!
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41123صفحه نخست » رادیو روابط عمومیجمعه، 29 آذر 1398 - 10:56
ده شخصیت برتر تاثیرگذار جهان از دریچه نگاه لینکدین در سال ۲۰۱۹
این افراد تاثیرگذار شامل اجتماعی جهانی متشکل از رهبران، متفکران و مبتکرانی هستند که ارتباطات تجاری را پیش می رانند. در انتخاب این افراد الهام‌ بخش، لینکدین از الگوریتم خاصی استفاده کرده است که براساس پایگاه داده‌های علمی خود طراحی کرده است.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| اسامی ده شخصیت برتر جهان برای پنجمین سال متوالی توسط لینکدین منتشر شد.

از نگاه لینکدین لیست تاثیرگذارترین شخصیت ها شامل افرادیست که با ایجاد تشکل‌ها و
ارتباطات متفکرانه تاثیرگذارترین مقالات، پست ها، ویدیو ها و کامنتها را به اشتراک گذاشته‌اند.

این افراد تاثیرگذار شامل اجتماعی جهانی متشکل از رهبران، متفکران و مبتکرانی هستند که ارتباطات تجاری را پیش می رانند. در انتخاب این افراد الهام‌ بخش، لینکدین از الگوریتم خاصی استفاده کرده است که براساس پایگاه داده‌های علمی خود طراحی کرده است.

اولین رتبه در بین ده شخصیت برتر تاثیرگذار جهان به ملیندا گیتس تعلق دارد.
همسر بیل گیتس و عضو هیئت مدیره بنیاد بیل و ملیندا گیتس که در سال ۲۰۱۳ نیز رتبه سومین زن قدرتمند جهان را در مجله فوربز کسب کرد.

ملیندا گیتس که فارق التحصیل رشته اقتصاد و MBA است به دلیل فعالیت‌های بشردوستانه‌ و مقالات و پست‌هایش در زمینه‌ی توانمندسازی زنان مشهور است. وی با انتشار کتابی با موضوع ارتقاء زنان در سال ۲۰۱۹ قول کمک یک میلیارد دلاری جهت تسریع برابری جنسیتی در ایالات متحده آمریکا داد.

آدام گرنت استاد جوان مدرسه وارتون دانشگاه پنسیلوانیا که جایگاه دوم
در زمینه‌ی روانشناسی کار و اخبار و بحث‌های مربوط به آن فعالیت دارد. او می‌نویسد: من علاقه مندم که بدانم چطور می‌توان وظایف خود را پربارتر و با انگیزه‌تر ببینیم، و تیم‌های ما پربازده‌تر، فرهنگ‌مان خلاق‌تر و متحدتر باشند.

او در جدیدترین استوری‌اش درباره یک مدرسه در نشویل که خواندن هری پاتر را ممنوع کرده است گفت: همراه با الهام بخشیدن به صدها میلیون کودک برای خواندن، شواهد خوبی وجود دارد که مطالعه در مورد رفتار جادوگران با موگل‌ها (افرادی که پیشینه‌ی خانوادگی‌ای در جادوگری ندارند در داستان هری پاتر) واقعاً تعصب را کاهش می دهد.

جایگاه سوم لیست سارا بلیکلی کارآفرین، نیکوکار و سرمایه دار اهل آمریکا
که بنیانگذار شرکت اسپانکس است در اکانت‌های اجتماعی خود، با اشتراک گذاری عکس‌هایی از ماگ‌های الهام بخش خود سعی دارد فراز و نشیب های کارآفرین بودن را بیان کند.

سارا گفته است: وقتی تصمیم گرفتم که به لینکدین ملحق شوم سه فیلتر برای پست‌هایم درنظر گرفتم اولا الهام بخش باشند، دوما مردم را وادار به خندیدن یا حداقل لبخند زدن کنند، و درآخر نکته آموزنده‌ای داشته باشد و یا به کسی در یافتن مسیر خود کمک کنند.

دیموند جان رهبری تیزهوش در کسب‌و‌کار مقام چهارم ده شخصیت برتر
مدیرعامل شرکت پوشاک فوبو و تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی مخزن کوسه‌ها (درباره سرمایه خطرپذیر و دارای ریسک در آمریکا)، او به‌عنوان کارآفرین و سرمایه‌گذار استراتژی‌ها ی خود را برای کسب موفقیت در تجارت به اشتراک می گذارد.

دیموند جان چه در حال میزبانی برنامه‌ی زنده “هرچی می خواهی بپرس”، باشد و یا از مردم بخواهد که ایده‌ها و افکارشان را درکامنت‌ها با او به اشتراک بگذارند، در هر حالتی سعی دارد مخاطبینش را در پروژه‌ها درگیر کند.

جان با شروع بحثی گروهی با بیش از صدنفر با موضوع “رفتن به دانشگاه ضروری است یا نه” درباره‌ی اینکه چگونه هر فرد از مدرک دانشگاهی خود سود برده است یا چگونه بدون هیچ مدرک دانشگاهی موفق شده است، گفتگو کرده است.

ری دالیو موسس شرکت بریج واتر و بیلیونر آمریکایی دارنده‌ی رتبه پنجم لیست
این بیلیونر تصمیم گیرنده‌ صندوق تامین سرمایه، مرتبا نظریه‌های مشهور خود را به اشتراک گذاشته و مباحثه می کند. اما آنچه در فضای مطبوعات غالباً مورد توجه قرار میگیرد مقاله‌های عمیق او در مورد اقتصاد جهانی است.

مقاوم ششم لیست برترین‌ها آریانا هافینگتون نویسنده، روزنامه‌نگار آمریکایی-یونانی‌تبار
آریانا هافینگتون موسس شرکت تریو گلوبال، سعی دارد افسانه هارو به زانو درآورد و می داند که تلاش کردن هزینه‌ایست که باید درمقابل موفقیت پرداخت.

او استراتژی‌هایی برای هدایت به سمت زندگی کامل و موفق را به اشتراک می گذارد که نکاتی درباب پذیرش طرد‌ شدن و نحوه‌ی بازسازی خود طی زمان برای شروع دوباره روند کار منظم ارائه می کند.

از نظر آریانا تکنولوزی فقط یک وسیله است و امید دارد که در سال پیش رو تکنولوژی انسان محور رشد کند که سبب تقویت انسانیت خواهد شد به جای مصرف آن.

ایندرا نوئی کارآفرین، بازرگان و مدیر ارشد اجرایی آمریکایی هندی‌تبار در رتبه هفتم
خانم همواره مدیر، که از سال ۲۰۰۶ هر ساله نام او در لیست قدرتمندترین زنان جهان خودنمایی میکند، طی ۱۲ سال رییس هیئت مدیره‌ی پپسی‌کو بوده است و به تازگی به هیئت مدیره‌ی آمازون پیوسته است.

به نظر ایندرا اجراهای دوره‌ای استراتژی مناسبی برای اظهارنظر در مسائل تجاری مانند ضرورت تنوع در استخدام، بازنویسی قواعد محیط کار توسط زن‌ها و ازبین بردن تعصب جانبدارانه، است.

نووی این جمله دکتر مارتین لوتر کینگ که “طرح زندگی شما چیست؟” را به عنوان راهنمایی برای زندگی خودش قرار می‌دهد و می گوید: این جمله به ما یادآوری می‌کند که هر کاری را که می‌خواهیم با زندگی خود انجام دهیم، باید این کار را به‌ بهترین شکل ممکن انجام بدهیم.

رتبه هشتم متعلق به مایکل روبنس بلومبرگ سیاستمدار، بیزنس‌من و نویسنده آمریکایی
این تاجر اهل ماساچوست که نامزد احتمالی ریاست جمهوری آمریکا معرفی شده است. معتقد است: کار را که کرد آنکه تمام کرد.

این سیاستمدار سعی در افزایش آگاهی در زمینه‌ی ضرورت‌های اقتصادی پایداری و مواجهه با تغییرات آب و هوایی دارد و به همان میزان سعی در اشتراک گذاری فعالیتهای بشردوستانه بلومبرگ دارد که شامل: فعالیت های این کارخانه برای عدم وجود کارخانه‌های جدید ذغال سنگ پس از سال ۲۰۲۰ و حمایت از صخره های مرجانی و ماهیگیری در جهان است.

گری وی در رتبه نهم لیست تاثیرگذارترین ها، نویسنده، کارآفرین، سخنران و شخصیت اینترنتی بلاروسی-آمریکایی
مرد رنسانس دیجیتال که با امضای خود پای نکته ها، ترفندها و راهبردهایی که در فضای مجازی منتشر می کند میلیون ها فالوور را متحیر می کند.

او به تازگی طی سخنرانی ۲۷۰ صفحه‌ای به مناسبت تولد خود به طرفدارانش نحوه ی خلق ۶۴ قطعه محتوا در یک روز را هدیه ای کرد.

رتبه دهم از بین ده شخصیت برتر :کتی کوریک مجری ارشد و موسس رسانه کتی کوریک
اسطوره های خبرگزاری از پشت میز مجری خود به سرپرستی شرکت خود می رسند.

کوریک به تازگی هشتگ الهام بخش جدید خود را به اشتراک گذاشت: آنچه که یک کارمند سطح عالی دولتی بعد از ترک شغل خود برای راه اندازی یک شروع تحویل غذا یاد گرفته است.

منبع: hodhod.ca


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  شوخی آوریل در ایران، تنها یک بار و آن هم به شکل طرح ترور ناشر همان روزنامه!


  ایران 16 روز بدون روزنامه عمومی (غیردولتی)!


  روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه پیشگام در اطلاع رسانی مقابله با ویروس کرونا


  نگاهی به کتاب «پایان بیماری‌های واگیر»


  استیکرهای آگاه سازی و اطلاع رسانی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا


  چگونه می توان از خانه کار کرد/ 6 توصیه


  «فاصله‌گیری اجتماعی» یا «فاصله‌گیری فیزیکی»


  کروناویروس: رهنمودهایی برای منابع انسانی و کارفرمایان در مورد برنامه ریزی استمرار کسب و کار


  اوج‌گیری استفاده از نرم‌افزارهای ارتباط ویدئویی در پی شیوع کرونا


  اصول روابط عمومی - چگونگی تنظیم یک برنامه روابط عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"