درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 16:48   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41122صفحه نخست » ادامه مطلب دوپنجشنبه، 28 آذر 1398 - 22:27
ایجاد نظام یکپارچه شبکه‌های ارتباطی و اطلاع‌رسانی در بانک سینا
مراسم تقدیر از مدیر منطقه فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد بانک سینا با حضور مدیرکل حوزه مدیریت عامل و روابط‌عمومی، مدیر امور شعب و بازاریابی، روسای شعب و همکاران منطقه برگزار شد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مراسم تقدیر از مدیر منطقه فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد بانک سینا با حضور مدیرکل حوزه مدیریت عامل و روابط‌عمومی، مدیر امور شعب و بازاریابی، روسای شعب و همکاران منطقه برگزار شد.
 
 به گزارش شارا، شیخ الاسلامی مدیرکل حوزه مدیرعامل و روابط عمومی بانک در این مراسم، با بیان آنکه تغییرات در سازمانها موجب بهره وری خواهد شد، گفت: جا به جایی های مدیریتی در سازمان ها به ویژه در سیستم بانکی در راستای خلاقیت، نوآوری و اصلاحات فرآیندی صورت می گیرد که منشاء پویایی و دمیدن نفس تازه به سازمانها خواهد شد.
 
 وی افزود: بانک سینا با قدمت حدود 4 دهه، دارای سهم بازار و نفوذ خوبی در کشور است و این روند به ویژه در استانها به دلیل تعامل بهتر و ارائه خدمت به هموطنان گرامی باید بیش از پیش بهبود پیدا کند.
 
 وی خاطرنشان کرد: یکی از برنامه ها و رویکردهای اصلی روابط عمومی بانک، ایجاد نظام یکپارچه شبکه های ارتباطی و اطلاع رسانی در سطح بانک و همچنین تقویت ارتباط بین ستاد و صف است تا با ایجاد ارزش افزوده، زمینه ارائه خدمات مطلوب به مشتریان بانک فراهم گردد و برای این مهم نیاز به برنامه ریزی و ایجاد زیرساخت های مناسب در این حوزه می باشد.
 
 وی اظهار داشت: ساماندهی سیستم اطلاع رسانی در شعبه و تهیه و تدوین کتابچه برند بانک سینا از دیگر اقداماتی است که به زودی در روابط عمومی بانک تحقق می یابد. تحول در نحوه ارتباط با مشتریان از طریق ایجاد اداره مستقل و ارتباط موثر با رسانه های استانی و بصیرت افزایی همکاران در حوزه های مختلف از طریق اجرای برنامه های مناسبتی و فرهنگی از دیگر برنامه ریزی های این مدیریت است.
 
 در ادامه مراسم، مهرابی مدیر امور شعب و بازاریابی هم با بیان آنکه ضرورت موفقیت سازمان ها در فضای رقابتی امروز، مدیران جهادی هستند، افزود: بانک سینا خدمات رسانی مطلوب به هموطنان را همواره مدنظر داشته و در راستای افزایش رضایتمندی این عزیزان، اختیارات مناطق به ویژه در بخش تسهیلات و تعهدات به منظور بهبود فرایند امور و سرعت بخشیدن به فعالیت ها افزایش خواهد یافت.
 
 شاکری مدیر سابق منطقه هم ضمن ارائه آمار عملکرد منطقه و تشکر از زحمات همکاران برای ارتقاء جایگاه بانک، گفت: در طول دوران خدمتم همواره سعی کردم پایبندی به تعهدات، وفاداری به قولها، صداقت و درستی، حس رقابت جویی، بهره گیری از الگوها و مدلهای نوین، طرز تفکر تیمی و قدرت ایمان را مدنظر داشته و به همکاران منتقل کنم.
 
 گفتنی است در پایان ضمن قدردانی از زحمات شاکری، حکم مدیریت منطقه غرب تهران و البرز از سوی مدیرکل حوزه مدیریت عامل و روابط عمومی به وی تقدیم شد.

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد