درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 12 تیر 1399 - 16:28   

مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد اروند منصوب شد

  مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد اروند منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

سیروس گرجستانی زندگی را وداع گفت

  سیروس گرجستانی زندگی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه تماس تصویری «گوگل میت» در رقابت با زوم

  برنامه تماس تصویری «گوگل میت» در رقابت با زوم


ادامه ادامه مطلب سه

کمپین تحریم فیس بوک ۷ میلیارد دلار زیان زاکربرگ

  کمپین تحریم فیس بوک ۷ میلیارد دلار زیان زاکربرگ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیر روابط عمومی هیات والیبال شهرستان چالوس معرفی شد
  سیروس گرجستانی زندگی را وداع گفت
  نقش شبکه‌های اجتماعی در شکل‌دهی افکار عامه در افغانستان
  بررسی نقش ارتباطات در ارتقای جایگاه سازمان ها
  گام موثر روابط عمومی‌ها با هوشمندی و استفاده از ابزارهای نوین در راستای تولید محتوای کیفی
  انتخابات هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان کرج برگزار می شود
  چرا ۱۷ نفر از اعضای روابط عمومی هلال احمر تعدیل شدند؟
  مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد اروند منصوب شد
  تجلیل از مقاله برتر مسوول روابط عمومی و آموزشی فنی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران
  دیدار مسئول روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار با رئیس دادگستری
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41108صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 27 آذر 1398 - 14:24
روابط عمومی ها اعتماد سازی آگاهانه را در پیش بگیرند
رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه بر پیش گرفتن راهبرد اعتماد سازی آگاهانه و عالمانه از سوی رسانه ها و روابط‌عمومیها تاکید کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه بر پیش گرفتن راهبرد اعتماد سازی آگاهانه و عالمانه از سوی رسانه ها و روابط‌عمومیها تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکزکرمانشاه، محمد ابراهیم الهی تبار در نشست هم اندیشی روابط عمومی ها و رسانه های استان که موضوع انتخابات برگزار شد، اظهار داشت: نقش رسانه ها و روابط عمومی ها در پر شور شدن انتخابات در ادوار گذشته همواره برجسته بوده است.


وی با ارائه گزارشی از فرآیند یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان گفت: افزایش ۴۰ درصدی شمار داوطلبان انتخابات، نوید خوبی از علاقه مندی مردم در تعیین سرنوشت خود بوده است.


الهی تبار افزود: در این دوره، همچنین افزایش ۱۱درصدی شمار داوطلبان زن و جوان گرایی در میان داوطلبان را شاهد هستیم.


رئیس ستاد انتخابات استان تاکید کرد: در تمامی مراحل انتخابات اجرای مُرّ قانون مدنظر مجریان بوده آنچنان که در بررسی صلاحیت ها توجه مجریان به قانون به عنوان فصل الخطاب در رعایت حقوق شهروندی و حق الناس است.


معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه، رقم خوردن فضای مثبت برای مشارکت مردم را از جمله نقش های روابط عمومی ها و رسانه ها در انتخابات دانست و گفت: اگر در انتخابات ادوار گذشته حضور پرشوری را داشته ایم یکی از عوامل آن، رسانه ها بوده اند.


الهی تبار در ادامه با اشاره به حوادث و اتفاقات پس از خروج آمریکا از برجام خاطر نشان کرد: پس از این حوادث، تا بحال انتخاباتی را نداشته ایم که به مثابه پشتوانه قوی برای نظام عمل کند از این رو می طلبد که برای مشارکت افزایی همگی تلاش کنیم.


وی همچنین با اشاره به تشکیل جلسات متعدد شورای اطلاع رسانی استان پس از ابلاغ آئین نامه جدید گفت: در راهبرد جدید شورای اطلاع رسانی سعی شده که ارتباط تنگاتنگی بین دستگاه های اجرایی و رسانه ها ایجاد شود.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  بررسی نقش ارتباطات در ارتقای جایگاه سازمان ها


  نکته های کاربردی در مدیریت ارتباطات بحران


  تقویم روز ارتباطات/ کشته شدن دو فتو ژورنالیست در جریان تهیه عکس خبری


  ارتباطات اقناعی


  هشت مهارت ضروری برای ارتباطات مردمی


  ارتباطات و روانکاوی


  گزارش برگزاری مراسم تکریم و معارفه مدیرکل روابط عمومی نهاد کتابخانه های عمومی کشور


  دومین رویداد گراف‌دی برگزار شد: شفافیت، راهی برای مقابله با بحران در روابط عمومی


  چرا ۱۷ نفر از اعضای روابط عمومی هلال احمر تعدیل شدند؟


  افغانستان؛ مسئولیت آگهی‌ در مورد مبارزه با کرونا به اداره ارتباطات عامه واگذار شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی با موضوع کرونا