درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 18:02   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بیلبورد معطر مک دونالد: نبوغی در بازاریابی
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41067صفحه نخست » مقالات روابط عمومیسه شنبه، 9 شهریور 1400 - 10:44
10 مهارت مفید برای یادگیری شاغلان روابط عمومی
فهرستی از مهارتهای مفید یادگیری مادام العمر می تواند گسترده و متنوع باشد. چنین مهارتهایی آینده ما را بهتر می سازد. به طور خلاصه، تسلط بر مهارتهای یادگیری مفید مادام العمر به ما کمک می کند تا کار کنیم، یاد بگیریم و بهتر زندگی کنیم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| فهرستی از مهارتهای مفید یادگیری مادام العمر می تواند گسترده و متنوع باشد. چنین مهارتهایی آینده ما را بهتر می سازد. به طور خلاصه، تسلط بر مهارتهای یادگیری مفید مادام العمر به ما کمک می کند تا کار کنیم، یاد بگیریم و بهتر زندگی کنیم.

بیایید مهارت هایی را که برای همه مفید است بررسی کنیم:


1. خلاقیت


جای تعجب نیست که خلاقیت وارد این فهرست شده است. خلاقیت برای موفقیت در محیط کار نیز حیاتی است. تفکر و کاربرد خلاق توجه مصرف کنندگان را جلب می کند و وفاداری آنها را تضمین می کند. در نهایت، خلاقیت یک زبان مشترک است که همه ما می توانیم یاد بگیریم که احساسات و ایده های خود را با آنها ارتباط برقرار کنیم.


2. حل مسئله

 

حل مسئله یکی از مهارتهای مفید یادگیری مادام العمر است. حل مشکلات در دنیای واقعی برای زنده ماندن و پیشرفت در آینده بسیار مهم است.

3. تفکر انتقادی


توانایی تفکر انتقادی یک ضرورت برای موفقیت آینده در دنیای در حال تغییر است. این در مورد تفکر مستقل، مسئولانه و مولد است.


4- رهبری


درک رهبری یکی از آن مهارتهای مفید یادگیری مادام العمر است که می تواند زندگی افراد را تغییر دهد. گذشته از این، کسی که هدایت می کند، فقط کسی نیست که امور را مدیریت کند. آنچه یک رهبر انجام می دهد الهام بخشی، انگیزه بخشی و توانمندسازی است. رهبران واقعی به مردم می آموزند در هر کاری که انجام می دهند از پتانسیل خود استفاده کنند.


5- ارتباطات


در عصر دیجیتال، ارتباطات فراتر از تعامل چهره به چهره تغییر کرده است. ما بیش از هر زمان دیگری با استفاده از فناوری، ارتباط برقرار می کنیم.


6. همکاری


این به معنای توانایی کار در گروه هایی است که از نظر جسمی و مجازی نیز فعالیت دارند. این شامل مهارت در ارتباطات، همدلی و ارزشهای رهبری است.


7. مدیریت اطلاعات


اطلاعات در اصل همه چیز در اینترنت است و زنده و رو به رشد است.  طبق اخبار VCloud News، تقریباً 2.5 میلیون کبیلیون بایت داده هر روز و در زمان نگارش این مقاله به صورت آنلاین ایجاد می شود. علاوه بر این، این آمار با گذشت زمان افزایش می یابد.


برخورد با اطلاعات به این معناست که می توانیم آنچه را که ارزشمند است تعیین کنیم. این امر برای تولید راه حل ها و محصولاتی که اصیل و مفید هستند مهم است.


8. سازگاری


همانطور که گفتیم دنیا در حال تغییر است. با این حال، این فقط دنیایی نیست که باید به آن توجه کنیم. ما همچنین باید در زندگی شخصی خود انعطاف پذیر باشیم. زندگی سیال است - گاه جریان، گاهی رودخانه و گاه موج موج. یاد بگیرید که سر خود را بالاتر از همه حفظ کنید.


9. کنجکاوی


رشد کنجکاوی بدون شک یکی از مفیدترین مهارتهای یادگیری مادام العمر است که می توانید داشته باشید. بدون کنجکاوی هیچ یادگیری وجود ندارد.

10. تأمل


اگر می خواهیم توجه خود را به یادگیری چیزی بسپاریم، باید شایستگی یادگیری آن را قبل، حین و بعد از وقوع یادگیری در نظر بگیریم. در هر نوع یادگیری، پرسیدن سؤالات بازتاب همیشه اهمیت دارد.


منبع: www.wabisabilearning.com

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
فرشته کریمی
| 1398/9/24 - 12:15 |     0     0     |
سلام وقت بخیر جهت حضور در کنفرانس روابط عمومی لینک ثبت نام را باید از کجا برداریم..
سپاس


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد