درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 20 مرداد 1399 - 09:47   

فراخوان ثبت نام در وبینارهای آموزشی روابط عمومی

  فراخوان ثبت نام در وبینارهای آموزشی روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

چرا اضطراب و خطر ابتلاء به افسردگی در بین خبرنگاران بیشتر است؟

  چرا اضطراب و خطر ابتلاء به افسردگی در بین خبرنگاران بیشتر است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فرق بین مدیر من و مدیر تو

  فرق بین مدیر من و مدیر تو


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  انتشار کتاب الگوی ارتباطات کلامی در نهج‌البلاغه
  به همت روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر برگزار شد؛ بزرگداشت پیشکسوتان و فعالان رسانه در پایتخت رسانه‌های محلی
  رسانه در کردستان، صنعت نیست/ وبینار" "چالش های روزنامه نگاری و روزنامه داری در کردستان"
  بازدید استاندار قزوین از ایرنا به مناسبت روز خبرنگار
  انتصاب مسئول کمیته روابط عمومی انجمن پهلوانی و زورخانه ای کارگری استان گیلان
  پیام تسلیت مدیرعامل بانک سینا به مناسبت درگذشت حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید عباس موسویان
  انفجار بیروت؛ وزیر اطلاع‌رسانی لبنان استعفا کرد
  فرق بین مدیر من و مدیر تو
  توسط شرکت فلز تدارک فولاد مبارکه اصفهان صورت گرفت؛ دریافت گواهینامه های بین المللی رضایتمندی و رسیدگی به شکایت مشتریان
  مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان مطرح کرد: استقبال وزارت ورزش از سرمایه گذاری شرکت فولاد مبارکه در احداث دهکدۀ المپیک
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41059صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 20 آذر 1398 - 19:48
روابط‌عمومی شهرداری‌های استان یزد نیازمند یک برنامه هدفمند هستند
این روزها سازمان‌ها کم‌وبیش متوجه اهمیت روابط عمومی شده‌اند، متوجه شده‌اند که برای بهبود فعالیت‌های خود نیازمند روابط‌عمومی هستند و فهمیده‌اند که با به‌کارگیری یک روابط‌عمومی درست منافع آن‌ها تأمین می‌شود و با آن‌ها بقای سازمان میسر می‌گردد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| این روزها سازمان‌ها کم‌وبیش متوجه اهمیت روابط عمومی شده‌اند، متوجه شده‌اند که برای بهبود فعالیت‌های خود نیازمند روابط‌عمومی هستند و فهمیده‌اند که با به‌کارگیری یک روابط‌عمومی درست منافع آن‌ها تأمین می‌شود و با آن‌ها بقای سازمان میسر می‌گردد.
 
 به گزارش شارا، نقش روابط‌عمومی‌ها در سازمان‌های خدمات رسان ازجمله شهرداری‌ها بیشتر احساس می‌شود زیرا روابط‌عمومی حلقه ارتباطی سازمان و مردم است ازاین‌رو است که نوشته‌اند: « بزرگ‌ترین مشاور مدیران سازمان‌ها هستند.»
 
 معتقدم نقش شهرداری‌ها به‌عنوان متولی مدیریت شهری یک نقش تأثیرگذار در جامعه‌ای است که روزبه‌روز توسعه می‌یابد. این توسعه باعث شده که شهرداری‌ها صرفاً یک سازمان خدماتی نمانند و پهنه فعالیتشان در ابعاد اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی گسترش یافته و به‌عنوان یک نهاد مردمی رونقی دیگر بگیرد. این‌چنین سازمانی ناگزیر به برقراری ارتباط متقابل با مردم هستند و این امر قابل‌انکار به عهده روابط‌عمومی‌ها است.
 
 عدم ارتباط متقابل درون‌سازمانی و برون‌سازمانی مشکلات فراوانی را در روند اجرای امور و وظایف ایجاد می‌کند و یک روابط‌عمومی با برقراری ارتباطی صحیح می‌تواند علاوه بر اطلاع‌رسانی سریع و درست موجب به وجود آوردن احساس مسئولیت در کارکنان و مشارکت شهروندان شود.
 
 ارتباط صحیح قطعاً با حضور روابط‌عمومی صورت می‌گیرد اما تاکنون و به دلایل متعددی روابط‌عمومی شهرداری‌های استان یزد نتوانسته‌اند با رویکردی مشخص و هدفمند فعالیت کنند و بیشتر نقش یک واحد خبر را داشته‌اند درحالی‌که «خبرنویسی» تنها یکی از وظیفه آن‌ها است.
 
 روابط‌عمومی شهرداری‌های استان یزد نیازمند یک برنامه‌ای جامع، مدون و هدفمند هستند که با پرهیز از هرگونه پراکنده‌کاری بتوانند در مسیری مشخص حرکت کنند و سالم به مقصد برسند و وظیفه خطیرشان را به‌درستی ایفا کنند؛ باید سعی شود با استفاده از تکنیک‌های ارتباطی معقول و مناسب، مدیران و مخاطبان را با حقایق همراه کنند نه با خود تا در حیطه وظایف درون‌سازمانی، هم‌گرایی سازمان را مدنظر قرار داده و در حوزه وظایف برون‌سازمانی، همراهی رسانه‌ها و مشارکت مردمی را موردتوجه قرار دهند.
 
 مصطفی پورروستائی‌اردکانی کارشناس روابط‌عمومی شهرداری اردکان

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


  فراخوان ثبت نام در وبینارهای آموزشی روابط عمومی


  ابراز تمایل ایرانسل و همراه اول برای بسته خبرنگاران


  خبرنگاران و چکامه سرایان کهکشان آگاهی


  پیام دکتر دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی به مناسبت هفدهم مرداد، روز خبرنگار


  دیدار مدیرعامل نیروگاه نکا با کارکنان روابط عمومی


  فستیوال پروپاگاندا


  آقای مدیر! پاسخ‌گو باش، تبریک پیشکش


  قصد متناقض؛ تکنیک علمی تازه‌ برای کنترل اضطراب پیش از اجرا یا سخنرانی


  چرا اضطراب و خطر ابتلاء به افسردگی در بین خبرنگاران بیشتر است؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی