درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 04:04   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41048صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیچهارشنبه، 20 آذر 1398 - 14:00
ایده پردازی و تجربه محوری: شناختن و آغوش گرفتن روابط عمومی در حال تغییر
بدون تردید برگزاری و موفقیت کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران بدون مشارکت جامعه شریف روابط عمومی و بهره مندی از تجربه ها و ایده های ناب شاغلان روابط عمومی امکان پذیر نیست. به همین دلیل دبیرخانه کنفرانس، آموزش مهارتهای کاربردی را در قالب ارایه ایده ها و الگوهای کاربردی و جدید در دستور کار خود قرار داده است. این موضوع زمانی اجرایی می شود که شاغلان روابط عمومی هم، رغبت و استقبال بیشتری از خود نشان بدهند. یک فعالیت طرفینی است.
  

 

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| رویدادهای ایده محور و تجربه محور به دلیل نوآوری و منحصر به فرد بودن، بسیار تاثیرگذار و ارزشمند هستند. اما این خصوصیات و تجربه ها می تواند در رویدادهای علمی ای مانند کنفرانس روابط عمومی مورد استفاده قرار گیرند. اگر این کار به خوبی انجام شود خواهید دید درصد زیادی از شاغلان روابط عمومی، رغبت بیشتری به مشارکت و شرکت در این گونه رویدادها خواهند داشت.
 
 بعلاوه این روش برای افزایش توجه به تجربه ها و ایده های ناب روابط عمومی ها و تحریک ذهن شرکت کنندگان با تشویق مشارکت فعال آنها در برگزاری کنفرانس از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
 
 ما اطمینان داریم رویدادهایی که با محوریت تجربه و ایده پردازی برگزار می شوند به نقطه عطفی برای توجه به ایده های ناب شاغلان روابط عمومی تبدیل می شوند. وقتی خوب برگزار شوند، این توانایی را دارند که:
 
 - تجربه هایی را ایجاد کنند که مخاطبان همیشه آن را به یاد داشته باشند. (ایجاد "تمایز" و "نقطه عطف" که غایت هر فعالیت ارتباطی است)
 - تعامل شخصی و حرفه ای شاغلان روابط عمومی را تسهیل کنند.
 - اطلاعات مرتبط و به موقع را ارائه داده و تجربه کلی شرکت کنندگان را بالا ببرند.
 - به ایجاد ارتباط پایدار و عمیق میان شرکت کنندگان و متولیان برگزاری کنفرانس کمک نمایند.
 - لحظات به یاد ماندنی و خوشی برای شرکت کنندگان فراهم کنند.
 - زمینه را برای ایجاد همزیستی و مشارکت بین برگزارکنندگان، سخنرانان و شرکت کنندگان فراهم کنند.
 
 به نظر می رسد بعد از 15 دوره برگزاری کنفرانس روابط عمومی، برای به حداکثر رساندن ارزش این رویداد، زمان تکامل و تغییر آن فرا رسیده باشد تا یک رهبر در برنامه ریزی تجربه محور برای شرکت کنندگان تبدیل شود. البته اگرچه با توجه به شرایط نامطلوب اقتصادی، فرصت اجرای آن به طور کامل وجود ندارد.
 
 سرعت بخشیدن به ارزش کنفرانس از ارایه و یادگیری صرف مباحث نظری به ارایه تجربه های ناب شاغلان روابط عمومی حاصل می شود و بیش از هر زمان دیگر، مدیران و کارشناسان روابط عمومی خواستار رهبری و مدیریت رویدادهای روابط عمومی بویژه کنفرانس روابط عمومی ایران هستند.
 
 با توجه به این که دبیرخانه کنفرانس روابط عمومی به قدرت رویدادهای تجربه محور اعتقاد دارد و برای موفقیت آن سرمایه گذاری می کند اما به راحتی انتخاب یک مکان مناسب، مدیریت یک رویداد مهم، دعوت از مخاطبان و استقبال آنها و شروع یک مرحله بزرگ، کار ساده ای نیست.
 
 ما می خواهیم کار برگزاری کنفرانس روابط عمومی را به شاغلان روابط عمومی و شرکت کنندگانش بسپاریم بویژه به کسانی که خلاق و متمایز هستند. در واقع کنفرانس روابط عمومی محلی برای تاخت و تاز صاحبان ایده های برتر می شود و همین ها هستند که با دریافت جایزه، تقدیر می شوند و در فضای ایجاد شده به ارایه ایده های خود می پردازند و به موازات آن، فرصتی در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد تا در مباحث ارایه شده، مشارکت داشته باشند.
 
 بدون تردید برگزاری و موفقیت کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران بدون مشارکت جامعه شریف روابط عمومی و بهره مندی از تجربه ها و ایده های ناب شاغلان روابط عمومی امکان پذیر نیست. به همین دلیل دبیرخانه کنفرانس، آموزش مهارتهای کاربردی را در قالب ارایه ایده ها و الگوهای کاربردی و جدید در دستور کار خود قرار داده است. این موضوع زمانی اجرایی می شود که شاغلان روابط عمومی هم، رغبت و استقبال بیشتری از خود نشان بدهند. یک فعالیت طرفینی است.
 
 اطمینان داریم مزیت افزایش کیفیت ناشی از برگزاری چنین رویدادهایی بسیار چشمگیرتر از 15 دوره قبل خواهد بود. به همین دلیل دبیرخانه کنفرانس روابط عمومی در نظر دارد شانزدهمین دوره این رویداد را با محوریت تجربه محوری برگزار نماید. این امر به ما در راستای ارائه رویدادی با کیفیت بالا کمک شایانی خواهد کرد.
 
 گام نخست در این فرآیند، شناخت نقاط ضعف دوره های قبلی است. به راستی کنفرانس های برگزار شده در کدام بخش یا بخش ها با ضعف و ناتوانی شدید مواجه بوده است؟ به راستی چرا ارایه "تجربیات" و "ایده" های برتر، مهم و متمایز شاغلان روابط عمومی در منظر کنفرانس روابط عمومی، امروز اهمیت بیشتری پیدا کرده است؟
 
 شاید پاسخ برخی پرسشها در شانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران روشن شود. با توفیق خداوند تبارک و تعالی.
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد