درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 22:07   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41042صفحه نخست » سه شنبه، 19 آذر 1398 - 13:18
اندیشمندان روابط عمومی و ارتباطات: دکتر احمد یحیایی ایله ای
1) لیسانس ارتباطات از دانشگاه علامه طباطبایی 2) فوق لیسانس تحقیقات ارتباطات از دانشگاه آزاد اسلامی - تهران مرکزی 3) دکترای علوم ارتباطات از واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی
  

دکتر احمد یحیایی ایله ای

الف: تحصیلات
1) لیسانس ارتباطات از دانشگاه علامه طباطبایی
2) فوق لیسانس تحقیقات ارتباطات از دانشگاه آزاد اسلامی - تهران مرکزی
3) دکترای علوم ارتباطات از واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی

ب : تجربیات
مدیریت روابط عمومی، روزنامه، مجله، آموزش و تبلیغات به مدت 15 سال

ج : تالیف کتاب
1) مبانی روابط عمومی
2) اصول و آداب تشریفات
3) آداب مشتری مداری
4) تشریفات هتل
5) روابط عمومی حرفه ای
6) اصول و فنون مشتری مداری (بانکداری، خودروسازی و هتلداری)
7) روابط عمومی تجاری
8) مدیریت تشریفات
9) جامعه شناسی تبلیغات
10) مدیریت علمی روابط عمومی
11) روابط عمومی و مدیریت شهری
12) استانداردهای روابط عمومی

د: تالیف مقاله
1. مقالات علمی و ترویجی (65 مقاله با موضوعات: ارتباطات، اینترنت، روابط عمومی، ارتباطات انسانی، مشتری مداری، تشریفات و تبلیغات منتشر شده است)
2. مقالات عمومی (300 مقاله منتشر شده است).

ه : تدریس و سخنرانی
1. سخنرانی در 27 سمینار ملی و 10 سمینار بین المللی در حوزه ارتباطات و روابط عمومی.
2. تدریس در 300 دوره آموزشی (14 سال) در بیش از 100 سازمان دولتی و شرکت خصوصی با موضوعات: افکارعمومی و افکار سنجی، خبرنویسی و تحلیل اخبار، مصاحبه و گزارش، ارتباطات و موفقیت، ارتباطات انسانی، روابط عمومی الکترونیک، اصول روابط عمومی، مدیریت روابط عمومی، رویکردهای نوین روابط عمومی، ارتباطات خانوادگی، روابط عمومی در هزاره سوم، اصول و آداب تشریفات، مدیریت تشریفات، تشریفات گردهمایی ها، تکریم ارباب رجوع، ارتباطات و مشتری مداری، مدیریت ارتباطات سازمانی، جامعه شناسی ارتباطات، نظریه های ارتباطات، ارتباطات اثربخش، گزارش نویسی مطبوعاتی، مکاتبات اداری (نامه نگاری، صورتجلسه و گزارش عملکرد)، روانشناسی تبلیغات و ...
 

ز: سازمانهای دولتی و خصوصی که تاکنون با آنها همکاری شده است
بانک های تجارت، ملت، توسعه صادرات، مسکن، مهر اقتصاد
مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایران
سازمان مدیریت صنعتی ایران
مرکز آموزش بازرگانی
مرکز آموزش وزارت نیرو
مرکز آموزش وزارت صنایع و معادن
ذوب آهن اصفهان، مجتمع فولاد مبارکه اصفهان، انجمن هتلداران اصفهان
مجتمع مس سرچشمه کرمان، گل گهر کرمان، جهاد کشاورزی کرمان
ایران خودرو دیزل، باشگاه ورزشی و فرهنگی سایپا
شرکت قطارهای مسافری رجاء
مرکزآموزش هتلداری ماربین
برق منطقه ای یزد، شیراز و قم
سازمان تبلیغات اسلامی تهران
آموزش مجلس شورای اسلامی
روابط عمومی و سازمان عقیدتی و سیاسی ارتش، روابط عمومی وزارت دفاع
سازمان آموزش و پرورش تهران، کانون پرورش فکری کودکان، کانون زبان ایران
موسسه تحقیقات روابط عمومی و موسسه کارگزاران روابط عمومی
انجمن روابط عمومی ایران و انجمن متخصصان روابط عمومی
مرکز آموزش TMBA ، مرکز آموزش فناوران، مجتمع فنی تهران
جهاد دانشگاهی تهران، جهاد دانشگاهی شریف
وزارتخانه های تعاون، راه و ترابری، فناوری ارتباطات، صنایع و معادن، اقتصاد و دارایی و...
سازمان انتقال خون ایران، کمیته امداد امام خمینی (ره)
هواپیمایی ایران ایرتور، شرکت فرودگاههای کشور، مرکز آموزش هواپیمایی کشوری
شرکت تک تاکسی تهران
سازمان کشتیرانی
استانداری کردستان، آذربایجان شرقی، ایلام، کرمانشاه، اصفهان، فارس، مازندران، خراسان رضوی
شهرداریهای تهران، کرج و مشهد، رشت، ساری و...
مراکز آموزشی استانهای گیلان، اصفهان و شیراز، کرمان و...
پتروشیمی های اهواز، فجر، فجر جم، پارسیان
شرکت ملی گاز، شرکت ملی پتروشیمی، گاز پارس جنوبی و...
انجمن مهمانسراهای قشم
سازمان قاچاق ارز و کالا، سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان حسابرسی کل کشور
سازمان منطقه آزاد کیش، هتلداران کیش، هتل داریوش، هتل شایگان
سازمان منطقه آزاد چاه بهار، انزلی و...
و...

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد