درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 18 خرداد 1399 - 13:12   

انتصاب مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز

  انتصاب مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز


ادامه ادامه مطلب یک

سلبریتی ها و مهار آتش زاگرس

  سلبریتی ها و مهار آتش زاگرس


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیرعامل جدید ایرنا

  انتصاب مدیرعامل جدید ایرنا


ادامه ادامه مطلب سه

هنر ناخوشایند عکاسی مرگ

  هنر ناخوشایند عکاسی مرگ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیر روابط عمومی فرمانداری ویژه بابل: وظیفه ذاتی روابط‌عمومی ارتباط موثر با عموم جامعه است
  مشکل عجیب تلفن‌‌های همراه اندروید
  هنر ناخوشایند عکاسی مرگ
  انتصاب مدیرعامل جدید ایرنا
  سلبریتی ها و مهار آتش زاگرس
  نقش تصویرسازی ذهنی بر نگرشهای طرفداران محیط زیست
  ناشر کتاب «سیر تا احمق» انتخاب شد
  تغییر نشانی ورود به اینترنت بانک سینا
  انتصاب مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز
  اکوسیستم رسانه‌ای افغانستان؛ جولانگاه جهادی‌های سایبری
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41036صفحه نخست » فناوری نوسه شنبه، 19 آذر 1398 - 10:12
چگونه بر چالش های روابط عمومی های نوپا غلبه کنیم
برخی ممکن است تصور کنند افرادی که در روابط عمومی فناوری کار می کنند دارای حواشی مشابهی هستند، اما تکالیف و وظایف می توانند بسیار متفاوت باشند. مهمترین متغیرهایی که می توانند فناوری روابط عمومی را شکل دهند قدرت برند و مرحله رشد شرکت است.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| برخی ممکن است تصور کنند افرادی که در روابط عمومی فناوری کار می کنند دارای حواشی مشابهی هستند، اما تکالیف و وظایف می توانند بسیار متفاوت باشند.


مهمترین متغیرهایی که می توانند فناوری روابط عمومی را شکل دهند قدرت برند و مرحله رشد شرکت است.


این همان نکته ای بود که من در مقاله ای که برای شماره نوامبر O'Dwyer در مورد فناوری با عنوان: چالش های روابط عمومی برای شرکت های فناوری نوپا مطرح کردم. این بحث در مورد چگونگی غلبه بر برخی از چالش های شرکت های جوان است، در اینجا گزیده ای از آن را شرح می دهم:


شرکت های نوپا باید جریمه بازی را بپذیرند. این به معنای ریسک کردن و جسور بودن در جلب توجه است. این اتفاق جدید می تواند به معنای اخباری ارزشمند باشد. اختلال، در دست گرفتن غول ها: این ها همگی داستانی جذاب هستند. بعلاوه، تمایلی برای کارآفرینی و ریشه یابی طبیعی برای افراد کم خطر نیز وجود دارد.


سرمایه گذاری های جدید و رقبای کمتر شناخته شده باید ارتباطات را با هدف ضعف های رهبران راه اندازی کنند تا بتوانند از آن استفاده کنند. یک روش آزمایش شده و واقعی در فناوری، FUD است: یعنی ترس، عدم اطمینان و تردید.


علاوه بر خطرات بیشتر، شرکت های نوپا می توانند از مزایای کوچک خود استفاده کنند. به عنوان مثال، آنها می توانند هنگام پاسخ دادن به اخبار و تحولات بازار، زیرک باشند. مارک های بزرگ را می توان با مقررات بوروکراسی و افشای حاکم بر شرکت های دولتی محدود کرد.

 

نویسنده: آرجیلر

مترجم: مریم میرعبدالحق
منبع: https://www.publicrelationstoday.com
 منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  15 درس مهم از روابط عمومی استاد هوشنگ عباس زاده


  حرفه روابط عمومی هنوز با حرفه ای بر پایه تحقیقات فاصله بسیار دارد


  مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان معرفی شد


  اکوسیستم رسانه‌ای افغانستان؛ جولانگاه جهادی‌های سایبری


  نخستین روزنامه چاپی جهان


  مدیر جدید روابط عمومی میراث فرهنگی استان فارس منصوب شد


  انتصاب مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز


  افغانستان با بیشترین کارکنان رسانه‌ای مبتلا به کرونا در صدر جهان قرار گرفت


  تجربیات کرونایی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان تهران مستند می‌شود


  انتصاب کارشناس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کتاب الکترونیکی: کنفرانس از راه دور (یک راهنمای جامع)/ 2