درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 29 دی 1398 - 09:39   

روابط عمومی انسان محور

  روابط عمومی انسان محور


ادامه ادامه مطلب یک

شرکت مادر گوگل یک تریلیون دلاری شد

  شرکت مادر گوگل یک تریلیون دلاری شد


ادامه ادامه مطلب دو

واتساپ صحنه تبلیغات نمی ‌شود

  واتساپ صحنه تبلیغات نمی ‌شود


ادامه ادامه مطلب سه

کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی

  کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ایده منتخب/ الگوی کاربردی آسیب شناسی ارتباطات درون سازمانی (مطالعه موردی: شرکت فجر انرژی خلیج فارس)
  بازدید جف بزوس از هند و اعلام سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری در این کشور
  چکیده/ گزارش برگزاری شانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران
  روابط عمومی انسان محور
  گزارش برگزاری شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان همدان
  عملکرد روابط عمومی ها زیر ذره بین استانداری همدان
  دیدار مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران با فرماندار ویژه شهرستان ری
  گزارش برگزاری شانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران
  گزارش تصویری/ شانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران
  ایده منتخب/ پیوست اطلاع رسانی طرحها و پروژه های عمرانی و خدماتی دستگاههای اجرایی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41026صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیدوشنبه، 18 آذر 1398 - 15:28
مسئول روابط عمومی نمایندگی آستان قدس رضوی استان مازندران: مازندران ۷۹خادمیار در عرصه خبر و رسانه دارد
کهن روز بابیان اینکه عرصه خدمت به محرومین و نیازمندان و تشرف زائر اولی‌ها به مشهد مقدس سراسر سوژه‌های ناب و بکر است، گفت: خادمیاران عرصه خبر و رسانه بایستی این سوژه‌ها را شناسایی و از طریق خروجی نشریات مکتوب و مجازی برای سایر اقشار جامعه تصویر کنند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| کهن روز بابیان اینکه عرصه خدمت به محرومین و نیازمندان و تشرف زائر اولی‌ها به مشهد مقدس سراسر سوژه‌های ناب و بکر است، گفت: خادمیاران عرصه خبر و رسانه بایستی این سوژه‌ها را شناسایی و از طریق خروجی نشریات مکتوب و مجازی برای سایر اقشار جامعه تصویر کنند.
 
 به گزارش شارا به نقل از خبرگزاری شبستان از ساری، «مهری کهن روز» در نشست توجیهی آموزشی خادمیاران عرصه خبر و رسانه شهرستان‌های ساری و میاندرود در دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی مازندران با اشاره به فعالیت‌های بخش خبر و رسانه نمایندگی آستان قدس در استان مازندران، اظهار کرد: مازندران 16 هزار خادمیار دارد که 79 نفر از این تعداد عرصه خبر و رسانه را برای خدمت به محرومین و نیازمندان برگزیدند.
 
 مسئول روابط عمومی و سر رابط کانون تخصصی خبر و رسانه نمایندگی آستان قدس رضوی استان مازندران بابیان اینکه 166 مصداق خدمتی برای خادمیاران عرصه خبر و رسانه مشخص‌شده است، بر لزوم سوژه یابی و تولید محتوا از فعالیت‌های خداپسندانه خادمیاران کانون‌های محلی و تخصصی استان تأکید کرد.
 
 وی بابیان اینکه عرصه خدمت به محرومین و نیازمندان و تشرف زائر اولی‌ها به مشهد مقدس سراسر سوژه‌های ناب و بکر است، گفت: خادمیاران عرصه خبر و رسانه بایستی این سوژه‌ها را شناسایی و از طریق خروجی نشریات مکتوب و مجازی برای سایر اقشار جامعه تصویر کنند.
 
 کهن روز بابیان اینکه تلاش داریم زمینه حضور حداکثری اصحاب رسانه استان مازندران در حوزه خادمیاری فراهم شود، یادآور شد: بخش مرکزی خبر و رسانه آستان قدس در مشهد مقدس تأکید دارد تا پالایشی در این بخش صورت گرفته و افراد متخصص و آموزش‌دیده به این عرصه وارد شوند.
 
 وی بابیان اینکه اطلاع‌رسانی و به تصویر کشیدن خدمت‌رسانی خادمیاران رضوی استان در بخش‌های مختلف محرومیت‌زدایی، فرهنگی، وقف و نذر و... در حیطه وظایف خادمیار عرصه خبر و رسانه است، گفت: نشر و توسعه فرهنگ رضوی باید در رأس امور خادمیاران فعال رسانه‌ای باشد.
 
 کهن روز بابیان اینکه خادمیاران عرصه خبر و رسانه با توجه به تخصص خود می‌توانند یکی از مصداق‌های خدمت را برگزینند، یادآور شد: خادمیاران رسانه‌ای می‌توانند شیفت خدمتی خود در حرم امام رضا (علیه‌السلام) را در عرصه فعالیتی خود انتخاب نمایند
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روند قهقرا رفتن «تاریخ نگاری و روزنامه نگاری»


  کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی


  گزارش برگزاری شانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران


  گزارش تصویری/ شانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران


  ایده منتخب/ پیوست اطلاع رسانی طرحها و پروژه های عمرانی و خدماتی دستگاههای اجرایی


  شرکت مادر گوگل یک تریلیون دلاری شد


  واتساپ صحنه تبلیغات نمی ‌شود


  استرینگر


  افسانه روابط عمومی هارولد بورسون


  اپلیکیشن تیک تاک در سال ۲۰۱۹ بیش از فیس بوک و Messenger فیس بوک دانلود شده است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی