درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 5 مهر 1399 - 13:51   

وبینار آموزشی تکنیک‌های نوین روابط عمومی برگزار شد

  وبینار آموزشی تکنیک‌های نوین روابط عمومی برگزار شد


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

تقویم روز ارتباطات/  نخستین دوره فوق لیسانس روزنامه نگاری

  تقویم روز ارتباطات/ نخستین دوره فوق لیسانس روزنامه نگاری


ادامه ادامه مطلب سه

وبینارهای آموزشی روابط عمومی

  وبینارهای آموزشی روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تغییرات مثبت دورکاری برای دانش‌ورز‌ها
  گره گشایی از بازار ورق فولادی
  در دیدار فرماندار و دادستان شهرستان مبارکه با مدیرعامل فولاد مبارکه تاکید شد؛ تعامل منطقه و صنعت در جهت توسعه پایدار
  رشد 4 درصدی حمل محصولات فولاد مبارکه به بازار
  در شهریورماه سال جاری صورت گرفت؛ دستیابی به رکوردهای پیاپی در گروه فولاد مبارکه
  مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خوزستان: روابط عمومی به معنای این است که تمام فعالیت های دستگاه احصاء و هدفگذاری شوند
  سه اصل وجودی روابط عمومی‌
  فن‌آوری هوش مصنوعی و اینترنت نسل پنجم در خدمت «خانه هوشمند آینده»
  آیا نسل پنجم شبکه تلفن همراه برای سلامتی انسان‌ها خطرناک است؟
  چگونه پیام‌های حذف شده واتس اپ را بخوانیم؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41021صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومییکشنبه، 17 آذر 1398 - 00:13
فیسبوک در متمایز کردن محتوای رسانه‌های دولتی ناکام ماند
فیسبوک به منظور مقابله با اخبار جعلی قول داده بود، خبرهای منتشر شده توسط رسانه های دولتی را با برچسبی خاص متمایز کند، ولی هنوز به این وعده خود عمل نکرده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| فیسبوک به منظور مقابله با اخبار جعلی قول داده بود، خبرهای منتشر شده توسط رسانه های دولتی را با برچسبی خاص متمایز کند، ولی هنوز به این وعده خود عمل نکرده است.

به گزارش شارا به نقل از سیتنا به نقل از انگجت،
فیسبوک قول داده بود فرایند متمایزسازی و برچسب زدن برای اخبار تهیه شده توسط رسانه های دولتی را از ماه نوامبر آغاز کند. ولی همزمان با فرارسیدن آخرین هفته های سال ۲۰۱۹ میلادی هنوز خبری از عملی شدن این وعده نیست.

به اعتقاد کارشناسان چنین اقدامی موجب افزایش شفافیت و امکان تفکیک اخبار جعلی از حقیقی می شد. اما ظاهرا فیس بوک در این زمینه جدیت کافی ندارد. به گفته سخنگوی فیسبوک، این شرکت به زودی فرایند مذکور را آغاز می کند. ولی هنوز خبری از اجرای طرح یادشده نیست و خبری هم از مذاکره فیسبوک با رسانه ها به منظور انجام این کار در دست نیست.

به نظر می رسد یکی از چالش های اجرای این طرح دشواری های مربوط به مشخص کردن دقیق رسانه های دولتی در کشورهای مختلف است. به عنوان مثال، میزان کنترل بی بی سی و سی بی سی توسط دولت های انگلیس و کانادا با میزان کنترل راشا تودی در روسیه و نیز شین هوا در چین و همین طور الجزیره در قطر متفاوت است.

در مجموع با توجه به اینکه حدود یک سال تا آغاز برگزاری دور بعدی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باقی مانده، فیسبوک برای عملیاتی کردن این وعده خود تحت فشار فراوان قرار دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ نخستین دوره فوق لیسانس روزنامه نگاری


  باز نشر/ شیوه نامه تهیه و انتشار بروشور


  سه اصل وجودی روابط عمومی‌


  اصول مذاکرات خوب، اصولی یا حرفه‌ای


  انتصاب مدیرکل روابط عمومی سازمان نوسازی مدارس کشور


  راهکارهایی برای اجرای بهینه استراتژی‌های روابط‌عمومی در لینکدین


  تاکید استاندار لرستان بر ضرورت آگاهی بخشی به مردم و اطلاع رسانی دستگاههای اجرایی


  انتصاب مدیر روابط عمومی سازمان نظام پزشکی مشهد


  استراتژی های بازاریابی پایدار با رویکرد طراحی برای محیط زیست


  درک رفتار مصرف­ کننده پایدار


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: دعوت دبیرخانه پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی برای حضور در این رویداد علمی