درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 6 بهمن 1398 - 12:49   

فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399

  فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


ادامه ادامه مطلب یک

روابط عمومی و تکامل شخصیت سازمانی

  روابط عمومی و تکامل شخصیت سازمانی


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی

  کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

آژان های فرانسوی

  آژان های فرانسوی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرماندار هشترود: مدیریت هوشمند ارتباطات انسانی و رسانه‌ای مهمترین کارکرد روابط عمومی‌هاست
  نشست مسئولان روابط عمومی سازمانها و مناطق شهرداری رشت برگزار شد
  دوره‌های آموزشی ویژه روابط عمومی‌ها در شهرستان نور برگزار شد.
  فرماندار هشترود: شهر هشترود شدیداً نیازمند ارتقاء کیفی بصری و ادراکی سیما و منظر شهری است
  با حمایت بانک رفاه کارگران/ مسابقات جام جهانی زورخانه ای و کشتی پهلوانی برگزار شد
  بانک رفاه کارگران اهدا کرد/ 5 میلیارد و 400 میلیون ریال تجهیزات پزشکی به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
  گراس روتس دمکراسی» در ایران باستان
  آژان های فرانسوی
  روابط عمومی چیست و چه باید درباره آن بدانید؟
  برنامه ها پیچیده تر از پروژه ها هستند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41017صفحه نخست » بانک و بیمهشنبه، 16 آذر 1398 - 23:23
مدیر عامل فولاد متیل: ایجاد تابلوی قیمت خرده‌فروشی محصولات فولادی
محسن رضیعی، مدیرعامل شرکت فولاد متیل، در حاشیۀ برگزاری نمایشگاه متافو گفت: به‌عنوان شبکۀ توزیع محصولات فولادی کشور و در راستای رضایت‌مندی هرچه بیشتر مشتریان، فولادمتیل استفاده از توان استارت‌آپ‌ها و سیستم به‌روز فناوری اطلاعات را در دستور کار خود قرار داده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| محسن رضیعی، مدیرعامل شرکت فولاد متیل، در حاشیۀ برگزاری نمایشگاه متافو گفت: به‌عنوان شبکۀ توزیع محصولات فولادی کشور و در راستای رضایت‌مندی هرچه بیشتر مشتریان، فولادمتیل استفاده از توان استارت‌آپ‌ها و سیستم به‌روز فناوری اطلاعات را در دستور کار خود قرار داده است.

وی اظهار داشت: اگرچه عموم بازرگانان، تجار و فعالان صنعت فولاد کشور، با مراکز خدماتی فولاد مبارکه آشنایی دارند، اما مراکز خدماتی شرکت فولادمتیل به‌عنوان اولین و بزرگ‌ترین شبکۀ توزیع محصولات فولاد مبارکه، طی ربع قرن گذشته، خدمات ارزنده و بزرگی را به مشتریان بزرگ‌ترین هلدینگ فولادی کشور ارائه کرده‌ است.


رضیعی با تأکید بر نقش مراکز خدماتی گفت: در این راستا همواره تلاش بر این بوده است تا انتظارات و دیدگاه‌های مشتریان به سمع و نظر مدیریت و خطوط تولید فولاد مبارکه رسانده شود. در این فرایند شرایط برد-برد برای فولاد مبارکه با ارائه دیدگاه‌های مشتریان و شکل‌گیری صنایع کوچک با تأمین ورق موردنیاز آن‌ها حتی در کمترین مقادیر فراهم شد.


وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: با توجه به پیشرفت تکنولوژی و ظهور استارت‌آپ‌ها، شرکت فولادمتیل درصدد اصلاح شبکۀ توزیع است؛ و در این خصوص در پی تغییر شیوۀ توزیع با استفادۀ گسترده از IT است. ضمن این‌که مدیرعامل فولاد مبارکه همواره بر استفاده از ظرفیت‌های استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان تأکید داشته و دارند. به همین منظور و برای شروع این کار درصدد ایجاد یک تابلوی قیمت خرده‌فروشی محصولات فولادی در بخش تولیدات فولاد مبارکه هستیم.


مدیرعامل شرکت فولاد متیل در توضیح عملکرد این تابلوی پیشنهادی گفت: قیمت‌گذاری در این تابلو مانند نظام موجود در بازار سرمایه، براساس نظام عرضه و تقاضاست و هیچ‌گونه قیمت‌گذاری به روش دستوری در این تابلو جای نخواهد گرفت.

 علاوه‌برآن، سقف و کف محدودکننده‌ای در این روش در نظر گرفته خواهد شد و در صورت نیاز به تأیید نهادهای نظارتی قیمت‌گذاری، به دنبال آن هستیم تا تأییدیه‌های موردنظر نیز اخذ شود. به نظر می‌رسد این تابلو به یک تابلوی رسمی در سطح کشور تبدیل شود. به همین دلیل برای طراحی این مدل، از اقتصاددانان، متخصصان بازار، نخبگان مراکز خدماتی و معاونت فروش فولاد مبارکه کمک خواهیم گرفت تا این مدل طرحی کامل و جامع برای جلب رضایت مشتریان گردد.


رضیعی در پاسخ سؤالی دربارۀ تفاوت این تابلو با تابلوی بورس کالا پاسخ داد: تفاوت این سیستم با عرضۀ ورق در بورس کالا در این است که هدف از عرضه در بورس کالا کشف قیمت است و ورقی که در بورس کالا عرضه می‌شود ویژۀ تولیدکنندگان بزرگ و متوسط است، درحالی‌که این تابلو درصدد ایجاد قیمت ویژۀ سیستم خرده‌فروشی برای کالایی است که پس از دریافت خدمات مراکز خدماتی، در اختیار مشتری نهایی قرار می‌گیرد.


وی خاطرنشان کرد: مراکز خدماتی فولادمتیل علاوه‌بر فعالیت‌های بازرگانی و سیستم توزیع محصولات فولادی در سطح تولیدکنندگان خرد، خود نیز به تولید محصولات با ارزش افزوده می‌پردازند و خدماتی مانند واگن‌سازی، تولید سازه‌های فلزی و پل، تولید سازه‌های صنعتی کارخانه‌های تولیدی، ساخت مخازن و قطعات خاصی مانند استاتور در سبد تولیدات این مراکز خدماتی است. به‌عنوان مثال، در تولید استاتور از روش خاصی بهره گرفته شده است تا با به حداقل رساندن ضایعات تولید و کاهش قیمت تمام‌شده، شرایط رقابتی خوبی ایجاد کنیم.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی


  فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


  نامه ای سرگشاده به متخصصان روابط عمومی


  ده تصمیم سال نو برای نویسنده ها


  زمینه سازمانی می تواند بر پروژه ها تأثیر بگذارد


  بهترین طراحی‌های جلد کتاب در سال ۲۰۱۹ به انتخاب نیویورک تایمز


  دفتر مدیریت پروژه


  داده‌کاوی


  تعاریف رسانه های اکتسابی، رسانه پولی و رسانه شخصی


  محتوا


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی