درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 5 مهر 1399 - 12:07   

وبینار آموزشی تکنیک‌های نوین روابط عمومی برگزار شد

  وبینار آموزشی تکنیک‌های نوین روابط عمومی برگزار شد


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

تقویم روز ارتباطات/  نخستین دوره فوق لیسانس روزنامه نگاری

  تقویم روز ارتباطات/ نخستین دوره فوق لیسانس روزنامه نگاری


ادامه ادامه مطلب سه

وبینارهای آموزشی روابط عمومی

  وبینارهای آموزشی روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خوزستان: روابط عمومی به معنای این است که تمام فعالیت های دستگاه احصاء و هدفگذاری شوند
  فن‌آوری هوش مصنوعی و اینترنت نسل پنجم در خدمت «خانه هوشمند آینده»
  آیا نسل پنجم شبکه تلفن همراه برای سلامتی انسان‌ها خطرناک است؟
  چگونه پیام‌های حذف شده واتس اپ را بخوانیم؟
  اصول مذاکرات خوب، اصولی یا حرفه‌ای
  انتصاب مدیر روابط عمومی سازمان نظام پزشکی مشهد
  راهکارهایی برای اجرای بهینه استراتژی‌های روابط‌عمومی در لینکدین
  باز نشر/ شیوه نامه تهیه و انتشار بروشور
  تقویم روز ارتباطات/ نخستین دوره فوق لیسانس روزنامه نگاری
  استراتژی های بازاریابی پایدار با رویکرد طراحی برای محیط زیست
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41017صفحه نخست » بانک و بیمهشنبه، 16 آذر 1398 - 23:23
مدیر عامل فولاد متیل: ایجاد تابلوی قیمت خرده‌فروشی محصولات فولادی
محسن رضیعی، مدیرعامل شرکت فولاد متیل، در حاشیۀ برگزاری نمایشگاه متافو گفت: به‌عنوان شبکۀ توزیع محصولات فولادی کشور و در راستای رضایت‌مندی هرچه بیشتر مشتریان، فولادمتیل استفاده از توان استارت‌آپ‌ها و سیستم به‌روز فناوری اطلاعات را در دستور کار خود قرار داده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| محسن رضیعی، مدیرعامل شرکت فولاد متیل، در حاشیۀ برگزاری نمایشگاه متافو گفت: به‌عنوان شبکۀ توزیع محصولات فولادی کشور و در راستای رضایت‌مندی هرچه بیشتر مشتریان، فولادمتیل استفاده از توان استارت‌آپ‌ها و سیستم به‌روز فناوری اطلاعات را در دستور کار خود قرار داده است.

وی اظهار داشت: اگرچه عموم بازرگانان، تجار و فعالان صنعت فولاد کشور، با مراکز خدماتی فولاد مبارکه آشنایی دارند، اما مراکز خدماتی شرکت فولادمتیل به‌عنوان اولین و بزرگ‌ترین شبکۀ توزیع محصولات فولاد مبارکه، طی ربع قرن گذشته، خدمات ارزنده و بزرگی را به مشتریان بزرگ‌ترین هلدینگ فولادی کشور ارائه کرده‌ است.


رضیعی با تأکید بر نقش مراکز خدماتی گفت: در این راستا همواره تلاش بر این بوده است تا انتظارات و دیدگاه‌های مشتریان به سمع و نظر مدیریت و خطوط تولید فولاد مبارکه رسانده شود. در این فرایند شرایط برد-برد برای فولاد مبارکه با ارائه دیدگاه‌های مشتریان و شکل‌گیری صنایع کوچک با تأمین ورق موردنیاز آن‌ها حتی در کمترین مقادیر فراهم شد.


وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: با توجه به پیشرفت تکنولوژی و ظهور استارت‌آپ‌ها، شرکت فولادمتیل درصدد اصلاح شبکۀ توزیع است؛ و در این خصوص در پی تغییر شیوۀ توزیع با استفادۀ گسترده از IT است. ضمن این‌که مدیرعامل فولاد مبارکه همواره بر استفاده از ظرفیت‌های استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان تأکید داشته و دارند. به همین منظور و برای شروع این کار درصدد ایجاد یک تابلوی قیمت خرده‌فروشی محصولات فولادی در بخش تولیدات فولاد مبارکه هستیم.


مدیرعامل شرکت فولاد متیل در توضیح عملکرد این تابلوی پیشنهادی گفت: قیمت‌گذاری در این تابلو مانند نظام موجود در بازار سرمایه، براساس نظام عرضه و تقاضاست و هیچ‌گونه قیمت‌گذاری به روش دستوری در این تابلو جای نخواهد گرفت.

 علاوه‌برآن، سقف و کف محدودکننده‌ای در این روش در نظر گرفته خواهد شد و در صورت نیاز به تأیید نهادهای نظارتی قیمت‌گذاری، به دنبال آن هستیم تا تأییدیه‌های موردنظر نیز اخذ شود. به نظر می‌رسد این تابلو به یک تابلوی رسمی در سطح کشور تبدیل شود. به همین دلیل برای طراحی این مدل، از اقتصاددانان، متخصصان بازار، نخبگان مراکز خدماتی و معاونت فروش فولاد مبارکه کمک خواهیم گرفت تا این مدل طرحی کامل و جامع برای جلب رضایت مشتریان گردد.


رضیعی در پاسخ سؤالی دربارۀ تفاوت این تابلو با تابلوی بورس کالا پاسخ داد: تفاوت این سیستم با عرضۀ ورق در بورس کالا در این است که هدف از عرضه در بورس کالا کشف قیمت است و ورقی که در بورس کالا عرضه می‌شود ویژۀ تولیدکنندگان بزرگ و متوسط است، درحالی‌که این تابلو درصدد ایجاد قیمت ویژۀ سیستم خرده‌فروشی برای کالایی است که پس از دریافت خدمات مراکز خدماتی، در اختیار مشتری نهایی قرار می‌گیرد.


وی خاطرنشان کرد: مراکز خدماتی فولادمتیل علاوه‌بر فعالیت‌های بازرگانی و سیستم توزیع محصولات فولادی در سطح تولیدکنندگان خرد، خود نیز به تولید محصولات با ارزش افزوده می‌پردازند و خدماتی مانند واگن‌سازی، تولید سازه‌های فلزی و پل، تولید سازه‌های صنعتی کارخانه‌های تولیدی، ساخت مخازن و قطعات خاصی مانند استاتور در سبد تولیدات این مراکز خدماتی است. به‌عنوان مثال، در تولید استاتور از روش خاصی بهره گرفته شده است تا با به حداقل رساندن ضایعات تولید و کاهش قیمت تمام‌شده، شرایط رقابتی خوبی ایجاد کنیم.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ نخستین دوره فوق لیسانس روزنامه نگاری


  باز نشر/ شیوه نامه تهیه و انتشار بروشور


  اصول مذاکرات خوب، اصولی یا حرفه‌ای


  انتصاب مدیرکل روابط عمومی سازمان نوسازی مدارس کشور


  راهکارهایی برای اجرای بهینه استراتژی‌های روابط‌عمومی در لینکدین


  آن نغمه که مردم می‌سپارند به یاد


  تاکید استاندار لرستان بر ضرورت آگاهی بخشی به مردم و اطلاع رسانی دستگاههای اجرایی


  فیس بوک خود را برای هرج و مرج های بعد از انتخابات 2020 آماده می کند


  انتصاب مدیر روابط عمومی سازمان نظام پزشکی مشهد


  جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان اردبیل برگزار شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: دعوت دبیرخانه پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی برای حضور در این رویداد علمی