درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 21:16   

هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است

  هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است

  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
  جستجوی گوگل در 10 سال آینده
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41007صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیسه شنبه، 23 شهریور 1400 - 10:04
برنامه ریزی 2021: سؤالاتی برای ایجاد استراتژی رسانه ای درخشان
در حرفه ارتباطات من می توانم به تفاوت های بی شماری بین امروز و قرن اخیر اشاره کنم. اتاق های خبری کوچکتر، موضوعات گسترده تری را پوشش می دهند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| یک دهه جدید پیش روی ماست. چندی پیش احساس نمی کردم که من یک نوجوان دهه 90 هستم و تصور می کردم 2021یک آینده بسیار دور است و حالا ما اینجا هستیم. مطمئناً اوضاع بسیار تغییر کرده است. در حرفه ارتباطات من می توانم به تفاوت های بی شماری بین امروز و قرن اخیر اشاره کنم. اتاق های خبری کوچکتر، موضوعات گسترده تری را پوشش می دهند. افراد روابط عمومی از شش به یک از خبرنگاران پیشی می گیرند.

 

بازاریابی محتوا زندگی و معنای جدیدی را به خود اختصاص داده است. رسانه های اجتماعی و روابط تأثیرگذار سهم فزاینده ای از بودجه های بازار را به خود اختصاص می دهند. رسانه های دیجیتال و تعاملی تا حد زیادی چاپ را جابجا کرده اند. برخی از وبلاگ نویسان نسبت به گزارشگر برتر نیویورک تایمز بیشتر یا بیشتر از آن دلهره می گیرند. اکنون ویدیو بخشی جدایی ناپذیر از بازاریابی برای همه مشاغل است. مدیرانی که زمانی پرسیدند، "آیا می توانید مرا وارد اوپرا کنید؟" اکنون می خواهند بدانند، "چگونه می توانند ویروسی شوند؟"


ما به عنوان یک شرکت برتر روابط عمومی، استراتژی های جدیدی را سازگار کرده ایم، توسعه داده ایم و از ابزارهای جدیدی استفاده می کنیم که به ما امکان می دهد تا در منظره ای همیشه در حال تغییر و بیش از حد پر سر و صدا پیش برویم. در عین حال، ما چیزی را که تغییر نکرده است (و احتمالاً نمی تواند) تغییر نداده ایم. اصول اساسی مانند همکاری خلاق، ایده های اساسی، داستان پردازی عالی و برنامه ریزی هوشمند، همانند گذشته تا به امروز دارای اهمیت هستند. با توجه به این عناصر مهم است که ما به برنامه ریزی برای مشتریان خود نزدیک می شویم.


در زیر لیستی از ملاحظات و سؤالاتی وجود دارد که ما هنگام کمک به پیش بینی مشتریان برای سال آینده به آنها تکیه می کنیم. این که آیا شما با یک آژانس کار می کنید، به صورت داخلی کار می کنید یا در حال آماده سازی برای شروع روند RFP هستید، حتما این سؤالات را در بین تیم خود مطرح کنید تا در سال جدید، به ایجاد یک برنامه جامع و اجرایی روابط رسانه ای بپردازید.


• آیا بودجه شما متناسب با انتظارات است؟ من عاشق انتظارات در مقابل حافظه های واقعی هستم. از ناکامی پینترست تا نارسایی والدین و اشتباهات تمرین، من می توانم در بسیاری از سطوح با آنها ارتباط داشته باشم. اما انتظارات رسانه ای و واقعیت بودجه هیچ شوخی نیست. هر شرکتی که به دنبال علامت گذاری به عنوان سال 2021به عنوان یک سال عطف است، باید آماده باشد تا منابع خود را با منابع کافی تقویت کند. ناخوشایند و محافظه کار باشید، اما به یاد داشته باشید که در هر زمینه دیگری از حرفه تا زندگی، همانقدر که می پردازید، دریافت کنید.


• آیا سخنگویان شما فعال هستند؟ اگر شما یک مدیرعامل دارید که می تواند هر مصاحبه را ترتیب دهد، برای شما خوب است. او را در کانون توجه قرار دهید. اگر سخنگوی شما آموزش های رسانه ای را به پایان رسانده است، اما هنوز هم در تلاش است تا خبرنگاران را درگیر خود کند یا داستان برند را به روشی که طنین انداز باشد، بازگو کند؛ نترسید که شخص دیگری را برای این کار پیدا کنید. یک مدیر متوسط کاریزماتیک و عشق رسانه، بهتر از یک مدیرعاملی است که هر روز جبهه می گیرد و بیش از حد کار می کند.


• آیا کاملاً حسابرسی کرده اید که چه چیزی کار می کند، چه چیزی کار نمی کند و چرا؟ موفقیت ها و شکست های سال گذشته و یادگیری هایی از آنها، باید پایه و اساس برنامه جدید شما را قرار دهد. چرخ را برای مواردی که کار می کنند دوباره اختراع نکنید - یا به عبارت دیگر اشتباهات گذشته را تکرار نکنید.


• چه سطوحی از رسانه ها واقعاً عقربه را جابجا خواهند کرد؟ آیا وال استریت ژورنال قصد دارد تا یک ویژگی عمیق در یک انتشار عمودی مهم را برای حرفه شما ایجاد کند؟ اگر جواب منفی است، از نگرانی در مورد قرار گرفتن در رده های بالاتر دست بردارید و روی آنچه که واقعاً با مخاطبانتان درباره آن صحبت می کنند، متمرکز شوید. علاوه بر این، ایده خود را در مورد مکان های نصب شده فقط در پوشش سنتی محدود نکنید. مهم است، اما آنها تنها کانال شما نیستند.


• آیا شما یک داستان قوی و داستان نویس دارید؟ همانطور که از داشتن سخنگویان مناسب اطمینان حاصل می کنید، مطمئن شوید که پیام شما قوی و جذاب است و این که داستان نویس های خوبی دارید که آن را با جهان به اشتراک می گذارند. فراتر از سخنگویان این افراد شامل نویسندگانی هستند که می توانند صدای شما را منتقل کنند و محتوای تازه را در تمام طول سال تحویل دهند.


• چه کسی اهمیت می دهد و چرا؟ آیا این جمله واضح است؟ شاید. اما من با بسیاری از مشتریانی که برای پاسخ به این سؤال تلاش می کنند کار کرده ام. این یک نکته مهم است اگر نمی دانید چه کسی اهمیت می دهد و چرا اهمیت می دهد، نمی توانید انتظار داشته باشید که یک خبرنگار نیز همین کار را انجام دهد. اطمینان حاصل کنید که قبل از دستیابی به رسانه، پاسخ روشنی برای این سؤالات ساده دارید.


• نسخه پشتیبان دارید؟ داده ها، توصیفات مشتری، تحلیلگران، تأثیر گذاران و شرکای شما برای کمک به شما در اثبات هر بیانیه و ادعایی در داستان کلی خود بسیار مهم هستند. بدون اعتبار قوی، خارج از کشور، دستیابی به کشش معنی دار با رسانه ها دشوار است.


• آیا برنامه شما جامع است؟ آیا این شامل روشی برای گرفتن بازخورد و درخواست های تیم های فروش و محصولات است؟ آیا این شامل رهبری فکری است؟ آیا در حال بهره برداری از مناطق جدیدی است که در سال های گذشته فراموش نشده است؟


• آیا به تأثیرگذار اهمیت می دهید؟ باید اهمیت بدهید؟ از تیم یا آژانس خود بخواهید حسابرسی از تأثیرگذارانی که صنعت شما را تحت تأثیر قرار می دهد، انجام دهد و تعیین کند که آیا ایجاد رابطه با آنها به شما در رسیدن به اهدافتان کمک خواهد کرد.


• شما چگونه موفقیت را اندازه گیری می کنید؟ اندازه گیری تأثیر بازاریابی و روابط عمومی بسیار دشوار است. با تجربه و ابزارهای جدید، ما در اتصال نقاط بهتر می شویم. برنامه شما باید به روشنی بیان کند که چگونه موفقیت را اندازه می گیرید و به عنوان بخشی از آن فرآیند اندازه گیری، اطلاعات لازم را انجام می دهید.


• ناامنی شما چیست؟ اگر این طرح در نیمه راه سال کار نمی کند، آیا برنامه B دارید؟ برنامه C؟ حتماً این کار را انجام دهید و تیم شما این توانایی را دارد که در صورت لزوم سریعاً دوره را اصلاح کند.


امیدوارم این سؤالات، الهام بخش بحث های مهم و طوفان مغزی شود تا دهه جدید را به سمت شروع درست سوق دهد.
 

نویسنده: اشلی آلمن
مترجم: مریم میرعبدالحق
منبع: www.publicrelationstoday.com

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد