درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 29 دی 1398 - 09:27   

روابط عمومی انسان محور

  روابط عمومی انسان محور


ادامه ادامه مطلب یک

شرکت مادر گوگل یک تریلیون دلاری شد

  شرکت مادر گوگل یک تریلیون دلاری شد


ادامه ادامه مطلب دو

واتساپ صحنه تبلیغات نمی ‌شود

  واتساپ صحنه تبلیغات نمی ‌شود


ادامه ادامه مطلب سه

کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی

  کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ایده منتخب/ الگوی کاربردی آسیب شناسی ارتباطات درون سازمانی (مطالعه موردی: شرکت فجر انرژی خلیج فارس)
  بازدید جف بزوس از هند و اعلام سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری در این کشور
  چکیده/ گزارش برگزاری شانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران
  روابط عمومی انسان محور
  گزارش برگزاری شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان همدان
  عملکرد روابط عمومی ها زیر ذره بین استانداری همدان
  دیدار مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران با فرماندار ویژه شهرستان ری
  گزارش برگزاری شانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران
  گزارش تصویری/ شانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران
  ایده منتخب/ پیوست اطلاع رسانی طرحها و پروژه های عمرانی و خدماتی دستگاههای اجرایی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41006صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریدوشنبه، 18 آذر 1398 - 09:10
۳ کلید ارتباط بین خدمات مشتری و شهرت برند
تمامی مشاغل باید از اهمیت ارتباط بین خدمات به مشتری و تصویر برند آگاهی داشته باشند. در مورد این موضوع فکر کنید؛ مشتری که خدمات ضعیفی را دریافت می کند، می خواهد این سطح خدمات را با شرکت شما و مارک عمومی مرتبط کند. بعید است که آنها تجارت شما را به افراد دیگر توصیه کنند یا در آینده پول بیشتری را برای شرکت شما خرج کنند.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| تمامی مشاغل باید از اهمیت ارتباط بین خدمات به مشتری و تصویر برند آگاهی داشته باشند. در مورد این موضوع فکر کنید؛ مشتری که خدمات ضعیفی را دریافت می کند، می خواهد این سطح خدمات را با شرکت شما و مارک عمومی مرتبط کند. بعید است که آنها تجارت شما را به افراد دیگر توصیه کنند یا در آینده پول بیشتری را برای شرکت شما خرج کنند.


از طرف دیگر، مشاغلی که سطح خدمات مشتری را ثابت و با کیفیت ارایه می دهند، اغلب در صنعت خود قابل اعتماد، معتبر و قابل اطمینان تلقی می شوند. با توجه به این نکته، در اینجا چند راه مهم برای بهبود خدمات به مشتری و تقویت تصویر برند ارایه شده است:


از فناوری مدرن استفاده کنید
خوشبختانه، فناوری گسترده ای وجود دارد که می تواند به مشاغل کمک کند تا تجربه ای کاربردی تر و کاربر پسندتر ایجاد کنند. همه مشاغل باید از این فناوری برای ارتقاء خدمات و تقویت تصویر برند خود استفاده کنند.


برخی از محبوب ترین فناوری که برای بهبود خدمات به مشتری مورد استفاده قرار می گیرد شامل ربات ها، فناوری هایی که به طور خودکار خدمات ارایه می دهند و رسانه های اجتماعی است.


شرکت ها همچنین باید از هر فناوری ای استفاده کنند که بتوانند فعالیت های خود را در زمینه تجارت انجام دهند و از این طریق یک محیط کاری کارآمدتر و بهتری ایجاد کنند. به عنوان مثال، شرکت ها می توانند فناوری مدیریت موجودی از فناوری های چند کاناله برای ردیابی و مدیریت موجودی و انبار (های) خود استفاده کنند. این امر به مشاغل این امکان را می دهد تا فرآیند تحقق سفارش را ارتقا دهند، ریسک مسائلی که در عملیات تجاری چند کاناله رخ می دهد را به حداقل برساند و خدمات به مشتری خود را بهبود بخشد.


روی کارمندان خود تمرکز کنید
به گفته کارشناسان در qualtrics.com، "مشاغل ایالات متحده به دلیل خدمات ضعیف در مشتری، سالانه حدود ۶۲ میلیارد دلار از دست می دهند. این آمار باید برای تشویق هر شرکتی به دنبال راه هایی برای بهبود خدمات به مشتری باشد. باید در نظر داشته باشید که تیم خدمات مشتری شما به طور معمول چهره تجارت شما محسوب می شود و در تجربه کلی که مشتریان هنگام استفاده از شرکت شما دارند نقش اساسی دارد. به همین دلیل، شما باید روی کارمندان خود تمرکز و برای تجهیز کارکنان به مهارت و دانش لازم برای ارایه خدمات عالی به مشتری سرمایه گذاری کنید."


اگر بودجه پرداخت هزینه برای دوره های گران قیمت مبتنی بر کلاس را ندارید، به غیر از آن دوره های آموزش آنلاین مقرون به صرفه ای وجود دارد. به یاد داشته باشید که کارکنان خوشحال به مراتب بیشتر به چهره برند شما اهمیت می دهند و می خواهند خدمات بسیار خوبی به مشتریان ارایه دهند. برای بهبود رضایت مندی کارکنان در محیط کار و ایجاد انگیزه برای تیم خود در ارایه بهترین خدمات به مشتریان ممکن، روی استراتژی ها متمرکز شوید


با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید
روابط شما با مشتریان نقش مهمی در موفقیت کلی کسب و کار شما دارد.


خوشبختانه، شرکت ها اکنون این فرصت را دارند که با استفاده از بستر رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر، در سطح شخصی تر با مشتریان ارتباط برقرار کنند.


رسانه های اجتماعی به مشاغل این امکان را می دهند که محتوای روزانه را ارسال و با مشتریان خود و مخاطبان هدف به صورت دوستانه و غیر رسمی ارتباط برقرار کنند. شما باید با در دسترس بودن و پاسخگویی سریع به پرس و جوهای خود، مشتریان خود را احساس کنید. برای آشنایی با مشتریان و تنظیم خدمات خود، وقت خود را در نظر بگیرید تا نیازها و خواسته های اساسی آنها را برآورده کنید.
 

مترجم: مریم میرعبدالحق

منبع: www.publicrelationstoday.com
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روند قهقرا رفتن «تاریخ نگاری و روزنامه نگاری»


  کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی


  گزارش برگزاری شانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران


  گزارش تصویری/ شانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران


  ایده منتخب/ پیوست اطلاع رسانی طرحها و پروژه های عمرانی و خدماتی دستگاههای اجرایی


  شرکت مادر گوگل یک تریلیون دلاری شد


  واتساپ صحنه تبلیغات نمی ‌شود


  استرینگر


  افسانه روابط عمومی هارولد بورسون


  اپلیکیشن تیک تاک در سال ۲۰۱۹ بیش از فیس بوک و Messenger فیس بوک دانلود شده است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی