درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 6 بهمن 1398 - 13:28   

فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399

  فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


ادامه ادامه مطلب یک

روابط عمومی و تکامل شخصیت سازمانی

  روابط عمومی و تکامل شخصیت سازمانی


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی

  کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

یکصدوشانزدهمین شمارۀ مدیریت ارتباطات منتشر شد

  یکصدوشانزدهمین شمارۀ مدیریت ارتباطات منتشر شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  یکصدوشانزدهمین شمارۀ مدیریت ارتباطات منتشر شد
  فرماندار هشترود: مدیریت هوشمند ارتباطات انسانی و رسانه‌ای مهمترین کارکرد روابط عمومی‌هاست
  نشست مسئولان روابط عمومی سازمانها و مناطق شهرداری رشت برگزار شد
  دوره‌های آموزشی ویژه روابط عمومی‌ها در شهرستان نور برگزار شد.
  فرماندار هشترود: شهر هشترود شدیداً نیازمند ارتقاء کیفی بصری و ادراکی سیما و منظر شهری است
  با حمایت بانک رفاه کارگران/ مسابقات جام جهانی زورخانه ای و کشتی پهلوانی برگزار شد
  بانک رفاه کارگران اهدا کرد/ 5 میلیارد و 400 میلیون ریال تجهیزات پزشکی به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
  گراس روتس دمکراسی» در ایران باستان
  آژان های فرانسوی
  روابط عمومی چیست و چه باید درباره آن بدانید؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40995صفحه نخست » آموزش روابط عمومیشنبه، 16 آذر 1398 - 08:14
هفت نکته برای موفقیت در روابط عمومی
مانند هر شغل جدی، روابط عمومی می تواند بسیار مغلوب کننده باشد. بسیار مهم است که استرس را با استراحت متعادل کنید. اگر بیش از حد به کار خود ادامه دهید و به آتش سوزی بپردازید، به خودتان، مشتری یا شغل خود کمک نخواهید کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| ما در عصری از اخبار جعلی زندگی می کنیم. اگرچه اعتماد به طور کلی در روابط عمومی نسبت به صنایع مادر در بازاریابی بالاتر است، اما اعتماد در هر بخشی کمتر از همیشه شده است. در هر شغلی، اعتماد ضروری است. امروزه با اینکه اعتماد بیشتری به دست آورده ایم، اما به دست آوردن آن به طور فزاینده سخت تر شده است. از بسیاری جهات، جهان روابط عمومی به مراتب چالش برانگیزتر از گذشته شده است.

 

متخصصان متکی به فناوری هستند و مردم به هر منبعی اعتقاد دارند. چالش های امروزی از جذابیت مخاطبان و گسترش به سمت مدیریت مشتری و کار با مشاغل گسترش می یابد. متخصصان باید اعتماد عمومی و مشتری و ارباب رجوع را حفظ کنند و از کوهی از استرس که وظیفه آنها را به طور فزآینده در جامعه پیچیده تر می کند، مراقبت کنند. با این حال من در این سال ها از حرفه خود درس های بسیاری آموخته ام که می تواند به هر رهبر حرفه ای در شغل روابط عمومی کمک کند تا بتواند در شرایط فعلی اوضاع را مدیریت کند.

 

در اینجا من هفت نکته در مورد چگونگی موفقیت در روابط عمومی امروزی آورده ام:


۱. کارهای دشوار را انجام دهید
هر فروش، داستان و چالشی که با آن روبرو هستید دیوار آجری دیگری است که باید از آن عبور کنید. برای موفقیت در این صنعت، شما هرگز نمی توانید عقب نشینی کنید و اجازه دهید موانع در راه شما باشد. اجازه ندهید که فناوری یا هرگونه مانع دیگری بین شما و هدف تان فاصله بیاندازد. درک کنید که همیشه می توانید پیام مورد نظر خود را به اشتراک بگذارید. نگرش شما دنیایی را برای کارمندان، ارتباطات و مشتریان خود ایجاد می کند.


۲. به دیگران کمک کنید. به خودتان کمک کنید
صادق باشید رسانه های درآمدزا به آن نیاز دارند. این نکته باید بدون آنکه گفته شود پیش برود، اما مسلماً مهمترین توصیه ای است که هر حرفه ای روابط عمومی می تواند امروزه آن را در نظر داشته باشد یا بگیرد. این امر در مورد طیف های مختلف، مانند کنش اجتماعی و صداقت کلی صادق است. در هر شغلی هرچه کار شما بهتر باشد، شناخت بیشتری پیدا خواهید کرد. علاوه بر این، دنیای روابط عمومی امروزی شما را ملزم می کند که برای به دست آوردن اعتماد و اطمینان برای اعتبار خود، پیام دقیقی به مردم و مطبوعات ارایه دهید. این سخنان برای آژانس های روابط عمومی و مشتری به طور یکسان صادق است.


۳. آن را شخصی کنید
وقت خود را برای انجام تحقیقات، گفتگوهای کوچک و برقراری ارتباط شخصی بگذرانید. اگرچه این امر در هر شغلی حایز اهمیت است، روابط عمومی شرط افزایش شخصی بودن را افزایش می دهد. شما باید فناوری را کنار بگذارید تا با مشتری ها، منابع رسانه ای و مردم ارتباط برقرار کنید. مردم به ربات ها و پیام های خودکار اعتماد ندارند. در مقابل، روابط شخصی راهی مؤثر برای غلبه بر گذشتن از سد اعتماد است.


۴. سودآوری، بیش از اندازه
به مردم بگویید که انتظار اعتماد دارید. سپس، نتایج بهتری ارایه دهید. اگر انتظارات را مدیریت کنید، می توانید دوباره به قول های خود عمل کنید. مشاغل یا تجارت مشتریان خود را تحت الشعاع قرار ندهید. در دنیایی که اکنون شکاک است ، ارایه نادرست در مورد توانایی های شما می تواند پایان شما باشد. هرگز ناامید نشوید.


۵. گربه را غرق در غذا کنید
وقتی بشقاب گربه خالی باشد، بیشتر می تواند دور پاهای مردم بچرخد. اگر بشقاب آن همیشه پر باشد، هرگز خسته نمی شود. همیشه راضی است. گربه را با غذا غرق کنید. قبل از هر چیز به خواست و نیاز مردم پاسخ بدهید. منتظر نشر مسایل جدید یا تکالیف نباشید. به پیش رو فکر کنید. صفحه را پر کنید از آنچه مشتریا شما می توانند درخواست کنند. هرچه مشتری دنیای شما را بیشتر ببیند، به آن اعتماد بیشتری خواهد کرد و هرچه بیشتر به مشتری خود خدمات ارایه دهید، بیشتر به شما اعتماد خواهند کرد.


۶. بزرگ‌ نمایی کنید، کوچک نمایی کنید
روی آنچه مهم است تمرکز کنید. در تمام صنایع، رهبران با مسائل بی شماری روبرو هستند. وقتی اعتماد کمیاب است، آن مسائل خصوصاً در روابط عمومی چند برابر می شود. برای موفقیت، باید بتوانید موضوعات مهم را بشناسید و آنها را در اولویت قرار دهید. برای مثال ، ارایه پیام از اهمیت بیشتری نسبت به خود متن برخوردار است. به عبارت دیگر، جزئیات همه چیز است. برای برخی از مشتری ها، هر نوع تبلیغاتی سود بسیاری خواهد داشت، اما برخی دیگر نیازهای خاص تری دارند. در بعضی موارد، داستان در تصویر بزرگتر قرار دارد. در برخی دیگر، ارزش در کوچک نمایی است. این وظیفه متخصصان روابط عمومی است که تشخیص دهند کدام یک را استفاده کنند.


۷. سخت کار کنید، سخت استراحت کن
وقت بگذارید. مانند هر شغل جدی، روابط عمومی می تواند بسیار مغلوب کننده باشد. بسیار مهم است که استرس را با استراحت متعادل کنید. اگر بیش از حد به کار خود ادامه دهید و به آتش سوزی بپردازید، به خودتان، مشتری یا شغل خود کمک نخواهید کرد. برای من، این با ارزش ترین توصیه ای است که وجود دارد. علاوه بر این، در این زمان های متغیر، بسیار مهمتر است که متخصصان روابط عمومی نیاز به تفریح را تشخیص دهند. این‌ها تجربه من در روابط عمومی است، اما این حرفه واقعاً زندگی را به من آموخت.

 

نویسنده: وارن اچ. کوهن
مترجم: مریم میرعبدالحق
منبع: https://www.forbes.com

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی


  فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


  نامه ای سرگشاده به متخصصان روابط عمومی


  زمینه سازمانی می تواند بر پروژه ها تأثیر بگذارد


  دفتر مدیریت پروژه


  داده‌کاوی


  تعاریف رسانه های اکتسابی، رسانه پولی و رسانه شخصی


  روابط عمومی و تکامل شخصیت سازمانی


  محتوا


  اعتماد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی