درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 17:53   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40994صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 14 آذر 1398 - 23:02
چهارمین جشنواره بیمه در رسانه برگزیدگان خود را شناخت/ شارا هم برگزیده بود
صنعت بی رسانه یک صنعت بی صداست و اهالی رسانه هیچ گاه صنعت آرامش بخش و اطمینان آفرین بیمه را تنها نگذاشتند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| صنعت بی رسانه یک صنعت بی صداست و اهالی رسانه هیچ گاه صنعت آرامش بخش و اطمینان آفرین بیمه را تنها نگذاشتند.
 
 به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، در بیانیه اختتامیه چهارمین جشنواره بیمه در رسانه، ضمن اعلام این مطلب آمده است اگر امروز صنعت بیمه خود را به عنوان صنعتی شفاف معرفی می‌کند و مدیرانش به این واقعیت می‌بالند که در اتاق شیشه ای نشسته اند و فعالیت می کنند به واسطه رسانه های متعهدی است که حضور صنعت بیمه را در بازار سرمایه پذیرفته اند.
 
 هیات داوران از بین آثار رسیده به دبیرخانه چهارمین جشنواره بیمه در رسانه با تکیه بر شاخص های سه گانه اصالت، صداقت و سلامت، آثار زیر را برترین شناخته است:
 
 در بخش رسانه های مکتوب:
 خبر: لیلا اکبرپور به خاطر مطلب "ابطال دستور بیمه مرکزی برای خسارات خودروهای گران قیمت" در روزنامه دنیای اقتصاد؛
 
 مصاحبه: صادق رحمانی به خاطر مطلب "شفافیت در صنعت بیمه" در نشریه پیک بیمه؛
 
 گزارش خبری: احسان شمشیری به خاطر مطلب "صندوق بیمه و اوراق بهادار راهکار پوشش حوادث فاجعه بار" در روزنامه تعادل.
 
 در بخش رسانه های مجازی(خبر گزاریها، سایت های خبری):
 گزارش خبری: لیلا جودی به خاطر مطلب "منابع شخص ثالث چگونه هزینه می شود؟" در خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران و مجید میرزا حیدری با مطلب "وزارت بهداشت با مازاد دریافتی عوارض از صنعت بیمه چه کرده است؟ ۸۰۰میلیارد تومان کجاست؟" در نود اقتصادی؛
 
 خبر: محمد رضا مقامی فر به خاطر مطلب "چند هزار برای تصادفات ساختگی پرداخت می شود؟" در تابناک؛
 
 گزارش تحلیلی: لیلا فریادرس به خاطر مطلب "از تداوم کاهش نسبت خسارت تا رشد ۳۹درصدی نسبت توانگری مالی" در سایت بانکداری ایرانی؛
 
 گفت و گو: مهدی رهبر به خاطر مطلب "شورای عالی بیمه درباره تغییر محاسبه خسارت تصادفات تصمیم می گیرد" در خبرگزاری ایبنا؛
 
 یادداشت: عبد الله میرحسینی به خاطر مطلب "ضرورت آموزش عمومی بیمه در سطح جامعه" در سایت شارا؛
 
 در بخش رسانه های دیداری شنیداری:
 گزارش خبری رضا نگهبان به خاطر تهیه و پخش گزارش "بیمه های آتش سوزی" در باشگاه خبرنگاران جوان؛
 
 گزارش تحلیلی رضوان باصفا به خاطر تهیه و پخش گزارش "بیمه شخص ثالث راننده محور می شود " در خبرگزاری صدا وسیما؛
 
 گزارش توصیفی غزاله عربگل به خاطر تهیه و پخش گزارش "جایگاه بیمه زندگی" در شبکه جام جم؛
 
 گفت و گو: حمیدرضا کجوری به خاطر تهیه و پخش "پرداخت خسارات سیل" در رادیو اقتصاد.
 
 گفتنی است در بیست و ششمین همایش ملی بیمه و توسعه، جوایز برترین های چهارمین دوره جشنواره بیمه در رسانه توسط دکتر غلامرضا سلیمانی رئیس کل بیمه مرکزی و اعضای هیئت عامل و تنی چند از مقامات صنعت بیمه به برگزیدگان اهدا شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد