درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 29 دی 1398 - 09:07   

روابط عمومی انسان محور

  روابط عمومی انسان محور


ادامه ادامه مطلب یک

شرکت مادر گوگل یک تریلیون دلاری شد

  شرکت مادر گوگل یک تریلیون دلاری شد


ادامه ادامه مطلب دو

واتساپ صحنه تبلیغات نمی ‌شود

  واتساپ صحنه تبلیغات نمی ‌شود


ادامه ادامه مطلب سه

کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی

  کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ایده منتخب/ الگوی کاربردی آسیب شناسی ارتباطات درون سازمانی (مطالعه موردی: شرکت فجر انرژی خلیج فارس)
  بازدید جف بزوس از هند و اعلام سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری در این کشور
  چکیده/ گزارش برگزاری شانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران
  روابط عمومی انسان محور
  گزارش برگزاری شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان همدان
  عملکرد روابط عمومی ها زیر ذره بین استانداری همدان
  دیدار مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران با فرماندار ویژه شهرستان ری
  گزارش برگزاری شانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران
  گزارش تصویری/ شانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران
  ایده منتخب/ پیوست اطلاع رسانی طرحها و پروژه های عمرانی و خدماتی دستگاههای اجرایی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40992صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 14 آذر 1398 - 22:27
الزام به هماهنگی مسئولان با روابط عمومی در اطلاع رسانی
با اشاره اینکه ارتباط سازمان با سایر بخش‌های جامعه باید از طریق روابط عمومی برقرار شود، تأکید کرد: همه مسئولان آموزش‌وپرورش باید با هماهنگی روابط عمومی به ارائه برنامه‌ها، عملکردها یا پرسش‌ها بپردازند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| با اشاره اینکه ارتباط سازمان با سایر بخش‌های جامعه باید از طریق روابط عمومی برقرار شود، تأکید کرد: همه مسئولان آموزش‌وپرورش باید با هماهنگی روابط عمومی به ارائه برنامه‌ها، عملکردها یا پرسش‌ها بپردازند.


عصر امروز محسن حاجی میرزایی در آئین معارفه رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی که در سالن جلسات دفتر وزیر در ساختمان شهید رجائی برگزار شد، اظهار کرد: اگر آموزش‌وپرورش دو بال داشته باشد یک بال آن روابط عمومی و بال دیگر سایر قسمت‌ها است.

 

وی روابط عمومی را یکی از راهبردی‌ترین جایگاه‌ها در وزارتخانه دانست و تصریح کرد: انتظارات از روابط عمومی زیاد است و نزدیک‌ترین بخش به وزیر روابط عمومی است.

 

حاجی میرزایی خاطرنشان کرد: کارکرد اصلی روابط عمومی برقراری ارتباط مؤثر بین مردم و دستگاه است برخی از دستگاه‌ها به‌تدریج از مسئولیت خود دور می‌شوند و این روابط عمومی است که می‌تواند با برقراری ارتباط بخش‌های مختلف را در مسیر اهداف اصلی قرار دهد.

 

وی ادامه داد: یکی از وظایف اصلی و آشکار روابط عمومی رصد نظرات جامعه در خصوص دستگاه مربوطه است و بخش دیگر از وظایف روابط عمومی رصد حرفه‌ای‌تر اخبار در همه بخش‌های دستگاه است.

 

وزیر آموزش‌وپرورش اظهار کرد: روابط عمومی باید درک روشنی ازآنچه در جامعه می‌گذرد داشته باشد لذا باید بداند چه جریانی در جامعه می‌گذرد.

 

وی اذعان کرد: روابط عمومی باید تلاش کند تا ارتباطات مناسب برقرار شود و از این طریق نبض جامعه را بگیرد و بداند خانواده‌ها، دانش آموزان، مدیران، معلمان، جامعه و سایر دستگاه‌ها در مورد ما چگونه فکر می‌کنند. عضو کابینه تدبیر و امید بر فهم مشترک از موضوعات تأکید و عنوان کرد: روابط عمومی باید با اقشار مختلف جامعه رابطه برقرار کند و سعی کند با طیف‌های مختلف برخورد مناسب داشته باشد، لذا نمی‌شود با همه به شکل یکسان برخورد کرد.

 

وی گفت: روابط عمومی باید ذهنیت جامعه را رصد کند و به‌صورت هماهنگ در قبال آن عمل کند و علاوه بر جامعه، ذهنیت سایر دستگاه‌ها ازجمله مجلس را رصد کند و نظرات آن‌ها در خصوص آموزش‌وپرورش را استخراج کند.

 

حاجی میرزایی معرفی آموزش‌وپرورش به جامعه را از مهم‌ترین موضوعات کار روابط عمومی دانست و افزود: باید خود را به جامعه مناسب و مطابق واقعیت‌ها معرفی کنیم و این نکته، معمولاً خوب انجام نمی‌شود و معضلی است که در اغلب دستگاه‌ها وجود دارد.

 

وی یکی از مهم‌ترین مهارت‌ها را مهارت معرفی خود و یا دستگاه برشمرد و افزود: روابط عمومی باید این معرفی را به‌خوبی انجام دهد و به سایر قسمت‌ها یاد بدهد که چگونه خود را معرفی کنند.

 

وزیر آموزش‌وپرورش اظهار کرد: روابط عمومی به تعداد اقشار مختلف جامعه باید بیان متفاوت داشته باشد، همچنین وجه دیگر روابط عمومی سرعت عمل و کیفت مناسب در انتقال اخبار است.

 

وی اضافه کرد: مهم است که اطلاعات را خودمان در اختیار رسانه‌ها قرار دهیم و اطلاعات با دقت و سرعت زیاد در اختیار خبرگزاری‌ها قرار گیرد.

 

عضو کابینه تدبیر و امید تصویرسازی مناسب از آموزش‌وپرورش را یکی از مهم‌ترین کارکردهای روابط عمومی دانست و خاطرنشان کرد: روابط عمومی باید تصویر مناسبی از آموزش‌وپرورش به جامعه منتقل کند، نباید تصویری مورد ترحم از آموزش‌وپرورش به جامعه منتقل شود و این نیازمند کار فوق‌العاده و داشتن اندیشه است و این موضوع نیازمند استفاده از همه افکار و اندیشه‌هایی است که وجود دارد و به همین دلیل باید از افراد و نیروهای خارج از روابط عمومی در این موارد استفاده شود.

 

وی افزود: برای تصویرسازی مناسب؛ عزت، استقلال و توانمندی سه اصلی است که باید در ارتباط و تصویرسازی رعایت شود.

 

حاجی میرزایی خاطرنشان کرد: هماهنگی بین بخش‌های مختلف بسیار مهم است و نمی‌توان افراد مختلف در مورد موضوعی واحد نظرات متضاد داشته باشند لذا روابط عمومی در ایجاد این هماهنگی باید نقش مؤثری داشته باشد.

 

وی ادامه داد: هر دستگاهی داشته‌ها و نداشته‌هایی دارد لذا نباید تنها به مشکلات پرداخت بلکه باید توانایی‌ها و داشته‌ها را نیز معرفی کرد.

 

وزیر آموزش‌وپرورش بر نزدیکی چارچوب‌های ذهنی در آموزش‌وپرورش تأکید و عنوان کرد: ارتباط با رسانه بسیار مهم است باید پیوند صمیمانه و عزتمندانه با همه رسانه‌ها داشته باشیم.

 

حاجی میرزایی با اشاره اینکه ارتباط سازمان با سایر بخش‌های جامعه باید از طریق روابط عمومی برقرار شود، تأکید کرد: همه مسئولان آموزش‌وپرورش باید با هماهنگی روابط عمومی به ارائه برنامه‌ها، عملکردها یا پرسش‌های مخاطبان سازمان بپردازند.

 

شایان‌ذکر است از سوابق فریبرز حمیدی، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش‌وپرورش؛ مشاور و جانشین وزیر آموزش‌وپرورش در ستاد مدرسه محوری، سرپرست مرکز برنامه‌ریزی نیروی انسانی، معاون برنامه‌ریزی آموزش منابع نیروی انسانی، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش‌وپرورش شهر تهران و معاون رسانه‌ای و فرهنگی روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش بوده است.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روند قهقرا رفتن «تاریخ نگاری و روزنامه نگاری»


  کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی


  گزارش برگزاری شانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران


  گزارش تصویری/ شانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران


  ایده منتخب/ پیوست اطلاع رسانی طرحها و پروژه های عمرانی و خدماتی دستگاههای اجرایی


  شرکت مادر گوگل یک تریلیون دلاری شد


  واتساپ صحنه تبلیغات نمی ‌شود


  استرینگر


  افسانه روابط عمومی هارولد بورسون


  اپلیکیشن تیک تاک در سال ۲۰۱۹ بیش از فیس بوک و Messenger فیس بوک دانلود شده است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی