درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 7 بهمن 1398 - 01:51   

پیش‌گفتار: درآمدی بر آموزش آنلاین عکاسی

  پیش‌گفتار: درآمدی بر آموزش آنلاین عکاسی


ادامه ادامه مطلب یک

مسؤول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی، مدیرکل بهزیستی مازندران شد

  مسؤول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی، مدیرکل بهزیستی مازندران شد


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی

  کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399

  فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پیش‌گفتار: درآمدی بر آموزش آنلاین عکاسی
  فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399
  تیم کوک: اپل به قربانیان ویروس کرونا در چین کمک می کند
  آغاز کمپین چند میلیون دلاری برای تشویق مردم به خرید مواد غذایی کانادایی
  مسؤول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی، مدیرکل بهزیستی مازندران شد
  روابط عمومی برای موسیقی دانان- چگونه روابط عمومی می تواند به شما کمک کند؟
  یکصدوشانزدهمین شمارۀ مدیریت ارتباطات منتشر شد
  فرماندار هشترود: مدیریت هوشمند ارتباطات انسانی و رسانه‌ای مهمترین کارکرد روابط عمومی‌هاست
  نشست مسئولان روابط عمومی سازمانها و مناطق شهرداری رشت برگزار شد
  دوره‌های آموزشی ویژه روابط عمومی‌ها در شهرستان نور برگزار شد.
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40988صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 13 آذر 1398 - 22:07
تاکید رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش بر اصول کار روابط عمومی
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش بابیان اینکه چند اصل را در روابط عمومی مدنظر قرار خواهیم داد، گفت: صداقت با مجموعه نظام تعلیم و تربیت، کیفیت، پاسخگویی، مسئولیت‌پذیری، قابلیت محاسبه و مخاطب محوری از اصول کار در روابط عمومی خواهد بود.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش بابیان اینکه چند اصل را در روابط عمومی مدنظر قرار خواهیم داد، گفت: صداقت با مجموعه نظام تعلیم و تربیت، کیفیت، پاسخگویی، مسئولیت‌پذیری، قابلیت محاسبه و مخاطب محوری از اصول کار در روابط عمومی خواهد بود.
 
 به گزارش شارا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، فریبرز حمیدی، با تشکر از وزیر آموزش‌وپرورش به دلیل احیای مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش‌وپرورش اظهار کرد: امیدوارم بتوانیم با برنامه‌ریزی‌ها منسجم و اساسی در راستای ارتقای تعلیم و تربیت به جامعه مخاطبان پاسخ خوبی بدهیم.
 
 حمیدی بابیان اینکه تعریفی از بسیاری از مشکلات تعلیم و تربیت نداریم، گفت: طبق تعاریف تعلیم و تربیت عبارت است از مجموعه فرصت‌ها، اقدامات و دستاوردها از لحظه انعقاد نطفه تا پایان حیات که در راستای شکوفایی انسان باشد.
 
 وی در ادامه اضافه کرد: برای تغییر رفتار جمعی و اتمسفر موجود، باید کف جامعه را تغییر داد که شامل دانش، نگرش و مهارت آن جامعه است.
 
 رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی با اشاره به اینکه روابط عمومی با جریان سازی و فرهنگ‌سازی باید گفتمان آموزش‌وپرورش را بسازد، اظهار کرد: برای گفتمان سازی سه شرط وجود دارد؛ در موضوع نگرش کار روابط عمومی منحصر به این مجموعه نیست چراکه باید همه ظرفیت‌ها باهم هماهنگ شوند.
 
 وی با اشاره به وظایف روابط عمومی، گفت: اطلاع‌رسانی، تحلیل، پژوهش، اقناع، فهم مشترک و توسعه مشارکت از وظایف روابط عمومی است لذا تمام عوامل برون و درون سازمان باید کمک کنند تا سازمان بتواند به طور مطلوب کار کند.
 
 حمیدی بابیان اینکه مشکل باید تبدیل به مسئله شود، گفت: شرط دوم این است که کار در روابط عمومی کار کلیشه‌ای نیست و نیاز به ایجاد رغبت در نظام تعلیم و تربیت دارد و اگر ایجاد انگیزه و شادابی نکنیم عملاً کاری انجام نداده‌ایم.
 
 رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی خاطرنشان کرد: شرط سوم این است که کار روابط عمومی کار تیمی است و روابط عمومی باید متناسب با مقتضیات روز عمل کند، چه‌بسا معلمانی که منتظر انگیزه دادن از طرف ما هستند و این اتفاق در جهت عکس می‌افتد.
 
 حمیدی با بیان اینکه وظیفه روابط عمومی تصویر کشیدن توانمندی‌های آموزش‌وپرورش و ارتقای جایگاه آن است، اظهار کرد: در روابط عمومی باید تلاش و کوشش آگاهانه، برنامه‌ریزی‌شده، مستمر و منسجم وجود داشته باشد تا بتواند بین خود و سازمان تفاهم ایجاد کند.
 
 حمیدی بابیان اینکه روابط عمومی محلی برای خلاقیت افکار نو و کارهای جدید است، گفت: روابط عمومی آینه تختی است که محدب و مقعر نیست و باید عملکردی با رویکرد امید، نشاط و ایجاد انگیزه داشته باشد.
 
 وی در ادامه اضافه کرد: الگوی کار در روابط عمومی تفکر محور است و باید بتواند تعامل خوبی برقرار کند.
 
 حمیدی بابیان اینکه چند اصل را در روابط عمومی مدنظر قرار خواهیم داد، گفت: صداقت با مجموعه نظام تعلیم و تربیت، کیفیت، پاسخگویی، مسئولیت‌پذیری، قابلیت محاسبه و مخاطب محوری اساس و اصول کار در روابط عمومی خواهد بود.
 
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی


  فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


  نامه ای سرگشاده به متخصصان روابط عمومی


  روابط عمومی و تکامل شخصیت سازمانی


  دفتر مدیریت پروژه


  روابط عمومی چیست و چه باید درباره آن بدانید؟


  مدیرکل روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی: رویکرد متفاوت و حرفه ای که در روابط عمومی سازمان بنادر دنبال می شود


  اندیشه ضابطه مند کردن برنامه ها و نوشتن اصول و قاعده بر ژورنالیسم تلویزیونی


  IBM به لطف Red Hat در 3 ماهه چهارم سال عملکردی فراتر از انتظار داشت


  مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران: آموزش روابط عمومی ها به ویژه در حوزه خبر نویسی الزامی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی