درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 13:39   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40986صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیچهارشنبه، 13 آذر 1398 - 08:01
۴ اولویت جدید روابط عمومی برای سال ۲۰۲۰
با نزدیک شدن به سال۲۰۲۰، صاحبنظران روابط عمومی اندیشیده اند که چگونه روابط عمومی در سال آینده تغییر خواهد کرد. کسانی که در روابط عمومی از فناوری های نوظهور و انتظارات و درک در حال تغییر مصرف کننده استفاده می کنند، شانس زنده ماندن و پیشرفت خود را در سال ۲۰۲۰ افزایش می دهند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| با نزدیک شدن به سال۲۰۲۰، صاحبنظران روابط عمومی اندیشیده اند که چگونه روابط عمومی در سال آینده تغییر خواهد کرد. کسانی که در روابط عمومی از فناوری های نوظهور و انتظارات و درک در حال تغییر مصرف کننده استفاده می کنند، شانس زنده ماندن و پیشرفت خود را در سال ۲۰۲۰ افزایش می دهند.


این موارد جزو اولویت های جدید روابط عمومی است که انتظار می رود:


هوشیاری بیشتر در برابر اخبار جعلی
متخصصان ارتباطات نسبت به اخبار جعلی و سایر اشکال اطلاعات نادرست رفتار هوشیارانه تری خواهند داشت. بر اساس نظرسنجی Plank Center for Leadership in Public Relations، دو نفر از ۱۰ متخصص ارتباطات در ایالات متحده و کانادا می گویند که سازمان های آنها بیش از یک بار تحت تأثیر اخبار جعلی قرار گرفته اند. نزدیک به ۶۰ درصد از پاسخ دهندگان، اخباری را جعلی می نامند که گاهی اوقات اخبار دروغین یا " تهدید جدی" نیز خوانده می شوند. اما معدودی از افراد روابط عمومی سیستم یا ابزاری را برای کشف یا پاسخ به اخبار خلاف واقع دارند.


این موضوع می تواند سال آینده را تغییر دهد. بیشتر مشاغل، غیرانتفاعی و انواع دیگر سازمان ها برای شناسایی و مدیریت اخبار جعلی و اطلاعات غلط، سیاست ها، سیستم های فنی و فرآیندهایی را اتخاذ می کنند. بیشتر تیم های روابط عمومی برای نظارت بر رسانه های اجتماعی، رسانه های آنلاین و سایت های خبری معروف جعلی برای معرفی مارک ها و محصولات خود از خدمات نظارت بر رسانه ها استفاده می کنند و افراد دیگر اخبار جعلی را به برنامه های مدیریت بحران روابط عمومی خود اضافه می کنند.


نبرد در برابر یادگیری عمیق جعل کردن (Deepfake)
فیلم های یادگیری عمیق جعل کردن تهدیدهای جدیدی را برای اعتبار شرکت ها ایجاد می کنند.


پیشرفت در ویرایش ویدیو کلاهبرداران، افرادی که شوخی زننده می کنند یا مجرمان را قادر می سازد ویدیوهایی بسازند که افراد را در حال انجام کارهایی که هرگز انجام نداده اند یا کلماتی را که هرگز نگفته اند به تصویر بکشد. ابزار ویرایش ویدیویی رایگان یا کم هزینه برای تولید این فیلم های جعلی اکنون به طور گسترده ای در دسترس هستند.


دیوید پینگ میل، فیلمساز و نویسنده ای که درباره این موضوع نوشته است، می گوید: "اگر آنها خیلی تمایل داشته باشند ، این افراد شرور می توانند کابوس گسترده روابط عمومی برای برندها ایجاد کنند." دیوید پرینگ مایل فیلمساز و نویسنده درباره این موضوع می گوید: مردم در حال حاضر در مورد سیاست های عمیق در چارچوب سیاسی صحبت می کنند، اما بخش تجاری نیز مصون نیست.


اگرچه نتایج تضمین نمی شوند، بستر رسانه های اجتماعی و شرکت های فناوری سعی در توسعه ابزاری برای شناسایی عمیق تر دارند و قانون گذاران نیز راه حل هایی را در نظر می گیرند. سازمان های محتاط تمام رسانه ها را رصد و برنامه هایی را برای پاسخ عمیق تر برنامه ریزی می کنند.


کرک استوارت، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت KTStewart اظهار داشت: "ما به عنوان ارتباطات حرفه ای، نیز وظیفه داریم از سازمان ها و مدیرانی که در مقابل خطرات احتمالی مرتبط با اعماق تقلب و هرگونه اخبار جعلی مرتبط با آن محافظت کنیم یا حداقل آماده شویم که به سرعت به آنها پاسخ دهیم."


بیشتر مارک ها موضع می گیرند
تحقیقات نشان می دهد برندهایی که درمورد موضوعات اجتماعی و سیاسی صحبت می کنند، می توانند وفاداری مشتری را افزایش داده و احترام خود را جلب کنند. انتظار می رود شرکت های بیشتری در مورد مسائل اجتماعی و سیاسی سال آینده موضع گیری و از این طریق تبلیغات مثبت و حسن نیت کسب کنند.


همچنین انتظار می رود که برخی از اظهارات اجتماعی سرخورده شوند یا عواقبی را دریافت کنند و به عنوان اظهارات غیر معتبر مورد انتقاد قرار گیرند. عضویت در یک موضوع بحث برانگیز می تواند مشتریان بالقوه، سرمایه گذاران و سایر ذینفعان را منحرف کند.


موقعیت های یک شرکت باید ارزشهای شرکت را منعکس کنند: همه اقدامات شرکت ها باید از ارزش ها و موقعیت های شرکت پشتیبانی کنند. بسیار مهم است که تصمیمات شرکت ها و مارک های تجاری از این ارزشها و ارتباطات شرکت برای بازتاب و ارتقاء این ارزش ها پشتیبانی کنند. هنگام تصمیم گیری در مورد شرکت یا برند، این سوال ارزشمند است که بپرسید: "چگونه می توان در یکی از صفحات واشنگتن پست یا نیویورک تایمز نقشی را بازی کرد؟ فعالان چگونه واکنش نشان می دهند؟ "
انجام تحقیقات گسترده برای درک مخاطبان هدف سازمان یا نام تجاری و نحوه احساس آنها در مورد موضوعات سطحی نیز حایز اهمیت است. متخصصان ارتباطات شرکت می توانند نقش اصلی در تکمیل این تحقیق و ترویج سهم مسئولیت اجتماعی سازمان خود در جامعه داشته باشند.


آمریکایی ها اشتهای بزرگی برای انجام اقدامات درمورد مسائل و ایجاد تغییرات ایجاد می کنند. "آنها انتظار دارند که مارک ها همین کار را انجام دهند و به عنوان مصرف کننده و کارمند با آنها ارتباط بگیرند.


Global Strategy Group توصیه می کند که شرکت ها از نمونه برنامه های سیاسی پیروی کنند که پایه خود را تشکیل دهند، رأی دهندگان را ترغیب کنند و مخالفان را عمدتاً نادیده بگیرند.


AR و VR تبدیل به یک واقعیت می شوند
واقعیت افزوده (AR) و واقعیت مجازی (VR) سرانجام گسترش می یابند. متخصصان ارتباطات به دنبال راه های خلاقانه ای برای استفاده از فناوری های نوظهور برای ارسال پیام های شرکتی و برندها به مصرف کنندگان هستند. VR ویدئوهای سه بعدی ۳۶۰ درجه ای را ارایه می دهد که بینندگان را به طور کامل در یک تجربه غوطه ور می کند. AR تصاویر را بر روی دوربین های گوشی های هوشمند یا سایر صفحه ها قرار می دهد تا دنیای فیزیکی و دیجیتال را با هم ترکیب کند. کاربران می توانند بر خلاف VR کاملاً دیجیتال، تجربیات خود را شکل دهند.


مصرف کنندگان معمولاً برای هیجان و سرگرمی به VR روی می آورند، اما تمایل دارند از AR برای مصارف عملی استفاده کنند، مانند نشان دادن مبلمان در خانه خود یا اینکه چه لباس یا آرایش بر روی صورت آنها به نظر می رسد. این فناوری مجموعه ای دیگر از کاربردهای عملی را ارایه می دهد که بسیار فراتر از بازی ها هستند.


طبق تحقیقات اخیر ، AR بیش از هر فناوری پیشرفته دیگر، باعث می شود که مصرف کنندگان از یک برند خلاقانه دیدن کنند. سازندگان اولیه فن آوری AR در می یابند که واقعیت افزوده چیزی بیش از یک بازی با تکنولوژی بالاست.

 

نویسنده: ویلیام کامکوویچ

مترجم: مریم میرعبدالحق
منبع: www.business2community.com

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد