درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 21 آذر 1398 - 13:03   

فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران

  فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب یک

شخصیت سال مجله «تایم»

  شخصیت سال مجله «تایم»


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری

  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


ادامه ادامه مطلب سه

جای خالی آموزش بیمه به کودکان در رسانه های جمعی

  جای خالی آموزش بیمه به کودکان در رسانه های جمعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نمونه دعوتنامه: آیین تجلیل
  آشنایی با 10 بهترین اختراعات سال 2019
  ایجاد نظام اطلاعاتی کامپیوتری مشترک برای نهادهای بخش عمومی سوئد
  با واتساپ خداحافظی کنید اگر یکی از این 6 میلیون نفر هستید
  اخلاقی قائم‌مقام مدیرعامل بانک سپه شد/ مأموریت مهم چقازردی برای قائم‌مقام جدید بانک سپه
  شخصیت سال مجله «تایم»
  روابط‌عمومی شهرداری‌های استان یزد نیازمند یک برنامه هدفمند هستند
  نشست هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد
  تغییر در مدیریت ارتباط با رسانه‌های روابط عمومی صداوسیما
  جای خالی آموزش بیمه به کودکان در رسانه های جمعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40984صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیسه شنبه، 12 آذر 1398 - 22:35
مدیرعامل یوتیوب از عملکرد سیستم پیشنهاد ویدئوی سایت دفاع کرد
مدیرعامل یوتیوب در مصاحبه ای که به تازگی با شبکه CBS انجام داده، از سیستم پیشنهاد ویدئوی سایت خود دفاع کرده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیرعامل یوتیوب در مصاحبه ای که به تازگی با شبکه CBS انجام داده، از سیستم پیشنهاد ویدئوی سایت خود دفاع کرده است.

به گزارش شارا به نقل از زومیت، با ادامه یافتن مشاجره های منتقدان با یوتیوب (YouTube) بر سر مسائل مختلف از ترویج افراط گرایی تا سوء استفاده از کودکان، اکنون این منتقدان سیستم قدرتمند پیشنهاد ویدئوی این سایت را هدف قرار داده اند. سیستم فوق از الگوریتم برای هدایت کاربران به سمت محتواهای جدید استفاده می کند. روز یکشنبه، سوزان وژکیکی، مدیرعامل یوتیوب، طی مصاحبه ای که با برنامه ۶۰ دقیقه شبکه CBS داشت، از مکانیسم پیشنهاد ویدئو در سایت متبوع خود دفاع کرد و گفت که در هر دقیقه، بیش از ۵۰۰ساعت ویدئو در یوتیوب بارگذاری می شود و به خاطر همین حجم زیاد، امکان بررسی دستی ویدئوها برای پیشنهاد آنها وجود ندارد.

سیستم پیشنهاد ویدئوی یوتیوب بحث های زیادی را برانگیخته است. عده ای معتقد هستند که این سیستم کاربران را به هزارتوی تماشای محتواهای اعتراض برانگیز و حاشیه دار می کشاند. سیاستمداران نیز با انتقاد از قانون محافظت قانونی موسوم به بخش ۲۳۰(Section 230)، که پلتفرم های فناوری را مسئول محتوای تولیدشده توسط کاربران نمی داند، به شدت به یوتیوب تاخته اند.

وژکیکی در مصاحبه خود گفت: اگر ما مسئول هر کدام از بخش های محتوایی بودیم که [دیدن آن را به دیگران] پیشنهاد می کنیم، آن را بررسی می کردیم. این بدان معنا خواهد بود که اطلاعات بسیار کمتری در دسترس مردم قرار خواهد گرفت.

سیستم پیشنهاد ویدئوی یوتیوب، عامل اصلی برخی از مهم ترین رسوایی هایی است که این سایت دچار آن شده است. در ابتدای سال جاری، یوتیوب به خاطر ایجاد حلقه ای برای تماشای فیلم های مرتبط با اختلال پدوفیلی به شدت مورد حمله قرار گرفت. این اتفاقات پس از آن افتاد که یوتیوبری به نام مت واتسون چگونگی افتادن به دام ویدئوهای یوتیوب و تماشای کودکانی در موقعیت های تحریک کننده جنسی را تشریح کرد. زیر همان پست، کاربران لینک هایی به سایر ویدئوهای مشابه را با دیگران به اشتراک می گذاشتند و حتی الگوریتم های یوتیوب هم ویدئوهای بیشتری از آن قبیل موارد را برای دیدن به کاربران پیشنهاد می کرد. کمک به ترویج آموزه های افراط گرایان و نژادپرستان سفیدپوست نیز عامل دیگری است که موجب شد سیستم پیشنهاد ویدئوی یوتیوب زیر سؤال برود.

وژکیکی در پاسخ به سوالات گفت که یوتیوب با همکاری کارشناسان مشغول کار برای پیدا کردن راهی برای مقابله با این نوع محتواها است. علاوه بر این، در روزهای ابتدایی سال جاری، یوتیوب الگوریتم پیشنهاد ویدئوی خود کمی دستکاری کرد و همین کار موجب کاهش ۷۰درصدی ویدئوهای سؤال برانگیز در ایالات متحده آمریکا شد. با این حال، او معتقد است که شرکت نباید پا را از این فراتر بگذارد و راه سانسور را در پیش بگیرد:

ما واقعا تلاش های زیادی کردیم تا راه درست برای برقراری توازن بین مسئولیت پذیری با آزادی بیان را دریابیم.

بسیاری از دردسرها ناشی از این واقعیت است که یوتیوب، پلتفرمی باز است؛ یعنی هر فردی که به اینترنت متصل است اجازه بارگذاری ویدئو در آن را دارد. پیشرفت و بزرگ تر شدن یوتیوب عاملی چالش زا شده که اکنون، سیاست گذاری برای آن را بدل به امری مشکل کرده است. علاوه بر آن، یوتیوب هنوز نتوانسته گریبان خود را از پیامدهای نقشی که در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ آمریکا داشت، برهاند. در آن انتخابات، عوامل روسی با استفاده از این پلتفرم به همراه فیس بوک و توییتر، اقدام به توزیع اطلاعات نادرست و درنتیجه تفرقه پراکنی در میان آمریکایی ها کرد.

وژکیکی گفت: یوتیوب همیشه تلاش می کرد تا متفاوت از رسانه های سنتی باشد که هر بخش از محتوای خود را تولید و بازنگری می کنند. ما یک پلتفرم باز داریم اما می دانم که می توانم آن را بهتر کنم و به همین دلیل است که اینجا هستم.

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  با واتساپ خداحافظی کنید اگر یکی از این 6 میلیون نفر هستید


  7 تا از بهترین کتاب های جدید روابط عمومی که در سال ۲۰۲۰ باید خوانده شود


  چرا ایجاد ارتباط شخصی با مخاطب در روابط عمومی اهمیت دارد؟


  جای خالی آموزش بیمه به کودکان در رسانه های جمعی


  اندیشمندان روابط عمومی و ارتباطات: دکتر احمد یحیایی ایله ای


  روابط عمومی ها باید سخنگوی دستگاه های اجرایی و زبان گویای مردم باشند


  روابط عمومی در اندیشه های ساروخانی


  ایجاد نظام اطلاعاتی کامپیوتری مشترک برای نهادهای بخش عمومی سوئد


  آشنایی با 10 بهترین اختراعات سال 2019


  رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان: روابط عمومی ها آموزش را جدی بگیرند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود