درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 21 آذر 1398 - 13:26   

فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران

  فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب یک

شخصیت سال مجله «تایم»

  شخصیت سال مجله «تایم»


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری

  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


ادامه ادامه مطلب سه

جای خالی آموزش بیمه به کودکان در رسانه های جمعی

  جای خالی آموزش بیمه به کودکان در رسانه های جمعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نمونه دعوتنامه: آیین تجلیل
  آشنایی با 10 بهترین اختراعات سال 2019
  ایجاد نظام اطلاعاتی کامپیوتری مشترک برای نهادهای بخش عمومی سوئد
  با واتساپ خداحافظی کنید اگر یکی از این 6 میلیون نفر هستید
  اخلاقی قائم‌مقام مدیرعامل بانک سپه شد/ مأموریت مهم چقازردی برای قائم‌مقام جدید بانک سپه
  شخصیت سال مجله «تایم»
  روابط‌عمومی شهرداری‌های استان یزد نیازمند یک برنامه هدفمند هستند
  نشست هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد
  تغییر در مدیریت ارتباط با رسانه‌های روابط عمومی صداوسیما
  جای خالی آموزش بیمه به کودکان در رسانه های جمعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40981صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 12 آذر 1398 - 22:13
روابط عمومی معاونتها، مناطق و سازمانهای شهرداری رشت هماهنگ تر می شوند
با برگزاری نشستهای هم اندیشی و دوره های آموزشی، روابط عمومی معاونتها، مناطق و سازمانهای شهرداری رشت هماهنگ تر و منسجم تر می شوند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| با برگزاری نشستهای هم اندیشی و دوره های آموزشی، روابط عمومی معاونتها، مناطق و سازمانهای شهرداری رشت هماهنگ تر و منسجم تر می شوند.
 
 به گزارش شارا به نقل  از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، صبح روز سه شنبه دوازدهم آذر ماه ۹۸ به دعوت مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، مدیران واحد روابط عمومی معاونتها، مدیریتها، مناطق و سازمانهای شهرداری رشت، گرد هم آمدند تا مسائل و مشکلات مرتبط با بخش اطلاع رسانی و تولید خبر را مورد بحث و تبادل نظر قرار دهند.
 
 علیرضا قانع در این نشست با اشاره به اینکه جلسه یاد شده، دومین جلسه در راستای همکاری و هماهنگی برای اطلاع رسانی منسجم و یکدست در شهرداری رشت است، گفت: آیین نامه داخلی برای تهیه و تدوین خبر و بارگذاری آن در پورتال و زیرپورتالهای پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رشت تهیه و تدوین شده که در اختیار شما قرار گرفته است.
 
 مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت با اشاره به اینکه برای انسجام بهتر و بیشتر همه روابط عمومی های وابسته به مدیریت شهری، تلاش می کنیم دوره های آموزشی ویژه برای تقویت بنیه کار حرفه ای آنها برگزار شود.
 
 وی گفت: برگزاری این جلسات زمانی موثر و مفید خواهد بود که از هم‌ کمک بگیریم و تجارب خود را نیز به هم انتقال دهیم تا به نوعی درجهت هم افزایی نیروها و امکانات حرکت کنیم.
 
 قانع افزود: اگر قرار است خبرهای یک خانواده بزرگ همچون شهرداری رشت را پوشش دهیم باید همکاری و هماهنگی ما در اوج باشد، چون هر یک از ما عضوی از این خانواده هستیم و برای اطلاع رسانی خوب، درست و حرفه ای همه این اعضا باید با همه هماهنگ و همراه باشند.
 
 روابط عمومی معاونتها، مناطق و سازمانهای شهرداری رشت هماهنگ تر می شوند
 
 گفتنی است در این نشست تک تک مدیران روابط عمومی حاضر به طرح مسائل و دیدگاه های خود پرداختند.
 
 مشخص نبودن شرح وظایف، نداشتن امکانات و تجهیزات لازم همچون دوربین‌ عکاسی، کم بدون نیرو که در بسیاری از موارد روابط عمومی تنها با یک نفر کار خود را دنبال می کند، درخواست بودجه و در اختیار نهادن تنخواه گردان، برگزاری دوره های آموزشی و تورهای خبری، ارائه پکیج های آموزشی و فرهنگی، درخواست جلسه مستقل روابط عمومی ها با شهردار رشت، تجربه اندوزی با سفر به شهرهای مختلف، جلوگیری از تفویض کارهای متفرقه به روابط عمومی ها همچون تهیه آمارهای مختلف و مداوم، سخت بودن جمع آوری اطلاعات در شرایطی که همکاری کمی با روابط عمومی صورت می گیرد، انگیزه دادن و ایجاد شور و اشتیاق بین روابط عمومی ها، بهره گیری از رسانه های فضای مجازی و… موضوعاتی بودند که هر یک از شرکت کنندگان این نشست مطرح کردند.
 
 در پایان این نشست هم مدیر روابط عمومی شهرداری رشت قول داد که نهایت تلاش خود را برای بهبود عملکرد و راندمان‌ کاری برای اطلاع رسانی، برگزاری دوره های آموزشی و همچنین برگزاری جلسه روابط عمومی ها با شهردار رشت به کار گیرد.
 
 گفتنی است در این‌ نشست بر تداوم برگزاری جلسات آینده برای حصول به نتیجه و حل تک تک‌ مسائل، تاکید شد.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  با واتساپ خداحافظی کنید اگر یکی از این 6 میلیون نفر هستید


  7 تا از بهترین کتاب های جدید روابط عمومی که در سال ۲۰۲۰ باید خوانده شود


  چرا ایجاد ارتباط شخصی با مخاطب در روابط عمومی اهمیت دارد؟


  جای خالی آموزش بیمه به کودکان در رسانه های جمعی


  روابط عمومی ها باید سخنگوی دستگاه های اجرایی و زبان گویای مردم باشند


  روابط عمومی در اندیشه های ساروخانی


  ایجاد نظام اطلاعاتی کامپیوتری مشترک برای نهادهای بخش عمومی سوئد


  آشنایی با 10 بهترین اختراعات سال 2019


  رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان: روابط عمومی ها آموزش را جدی بگیرند


  ایده پردازی و تجربه محوری: شناختن و آغوش گرفتن روابط عمومی در حال تغییر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود