درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 18 تیر 1399 - 13:10   

بهترین هدفون

  بهترین هدفون


ادامه ادامه مطلب یک

بهترین گوشی هوشمند

  بهترین گوشی هوشمند


ادامه ادامه مطلب دو

پیدایش میز خبر و صفحه حوادث

  پیدایش میز خبر و صفحه حوادث


ادامه ادامه مطلب سه

آمازون ۲ میلیارد دلار در صنعت انرژی پاک سرمایه‌گذاری می‌کند

  آمازون ۲ میلیارد دلار در صنعت انرژی پاک سرمایه‌گذاری می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تقویم روز ارتباطات/ روزی که عکس های نبرد مرگبار «گتیسبورگ» انتشار یافت و فتو ژورنالیسم پا به عرصه وجود گذارد
  تقویم روز ارتباطات/ نظر جهانی ناشران: روزنامه «کم تیراژ» نشریه ای خصوصی (پامفلیت) است، نه عمومی
  بهترین هدفون
  بهترین گوشی هوشمند
  تقویم روز ارتباطات/ لاینوتایپ در ایران، 72 سال پس از آمریکا!
  ریشه روابط عمومی سیاسی در جمهوری اسپین
  کنسانتره و گندله به نرخ دلالان، نه به نرخ کارشناسان
  مدیریت ارتباطات با افراد دارای معلولیت
  معرفی کتاب/ «اصول» موفقیت در کار و زندگی، از نگاه یک مدیر موفق
  پوست موز دلالان کنسانتره و گندله زیر پای رییس اتاق بازرگانی ایران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40978صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 12 آذر 1398 - 12:48
مدیر کل روابط عمومی شرکت مدیریت منابع آب ایران: روابط عمومی پیشران تمام برنامه های فنی و اجتماعی بخش آب است
مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مدیریت منابع آب ایران، گفت: روابط عمومی پیشران تمام برنامه های فنی و اجتماعی بخش آب است و هر اقدامی که قرار است انجام شود، زمینه سازی آن باید انجام شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مدیریت منابع آب ایران، گفت: روابط عمومی پیشران تمام برنامه های فنی و اجتماعی بخش آب است و هر اقدامی که قرار است انجام شود، زمینه سازی آن باید انجام شود.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی ،"عبدالله اسکویی"در مراسم تکریم و معارفه مدیر روابط عمومی این شرکت ،ضمن ابراز خرسندی از حضور در استان خراسان جنوبی،خاطر نشان ساخت: شهر بیرجند ،شهر علم،تقوی و فرهنگ است که بزرگانی همچون دکتر معتمدنژاد پدر علم ارتباطات ایران را تحویل جامعه داده است.

وی به جایگاه و رسالت روابط عمومی در بخش آب کشور اشاره کرد و گفت: نقش روابط عمومی تنها به تبلیغات و تشریفات ختم نمی شود و رسالت اصلی آن زمینه سازی و بستر سازی برای اجرای برنامه های سازمان است.

مدیر کل روابط عمومی شرکت مدیریت منابع آب ایران اظهار داشت بنظر می رسد در شرایط کنونی روابط عمومی باید از ارتباط یک سویه که مبتنی بر متقاعد سازی و اقناع است عبور کرد و بر تفاهم با مخاطبان و فهم متقابل با آنان و تاثیر و تاثر دو جانبه بیندیشند.

وی افزود: اگر نگاه مان را به روابط عمومی تغییر دهیم ،به طور قطع مطالبات مسئولان ما نیز تغییر خواهد یافت.

اسکویی با اشاره به اینکه جنس مشکلات در بخش آب از جنس مسائل فرهنگی و اجتماعی است ، اظهار داشت: در این راه مسئولیت بزرگ و وسیعی بر عهده ما است و تلاش شده در جهت رسالت و مأموریت اصلی روابط عمومی قدم برداریم که نتایج خوبی هم در این راه حاصل شده است.

مدیر کل روابط عمومی شرکت مدیریت منابع آب ایران، چاش های عمده در حوزه آب کشور را برشمرد و گفت: با شناسایی این چاش ها و دسته بندی مخاطبان ، نقشه راه ترسیم شد که می بایست برای اجرا و پیشرفت آن قدم برداریم.

وی افزود: دراین راستا پروژه اطلاع رسانی طرح احیاء و تعادل بخشی منابع آب تدوین و همسو با دیگر برنامه های این طرح اجرا شد که دستاوردهای خوبی نیز در این راه حاصل شده است.

وی همچنین خواستار تغییر نگاه به روابط عمومی ها شد و گفت: روابط عمومی پیشران تمام برنامه های فنی و اجتماعی بخش آب است و برای هر اقدامی که قرار است انجام شود، زمینه سازی آن باید انجام شود.

اسکویی با بیان اینکه هرگاه از روابط عمومی برای ارتباط و پاسخ گویی به مردم استفاده کرده ایم، موفق بوده ایم ،گفت: آن چیزی که باید از روابط عمومی ها انتظار داشت، نقش مغز افزاری آن است که باید از این ظرفیت استفاده کرد.

وی در ادامه به اقدامات شاخصی همچون اجرای طرح دانش آموزشی نجات آب(داناب) اشاره کرد و یادآور شد: این طرح که یک کار نظام مند، گام به گام و قابل اندازه گیری است ،نتایج مثبت و موثری را در پی داشته است.

وی گفت: تدوین و انتشار کتاب انسان و محیط زیست، برای مقطع متوسطه از ثمرات خوب این طرح بود که بخش اول آن تحت عنوان "آب سرچشمه زندگی" می باشد.

وی افزود: در سال جاری تمرکز بر روی موضوع سیلاب است که دانش آموزان کارهای تحقیقاتی برای شناسایی چالش ها و تهدیدهای سیلاب در محل زندگی و تحصیل خود انجام می دهند و در همین راستا مانور سیلاب نیز در هفته اول اسفند ماه برگزار خواهد شد.

مدیر کل روابط عمومی شرکت مدیریت منابع آب ایران،با تاکید بر عدم موازی کاری در انجام کارها ، احصاء نقش روابط عمومی ها در مسائل مهمی همچون طرح سازگاری با کم آبی و نیز بومی سازی در امور ارتباطی را خواستار شد.

وی به پویش هر هفته- الف -ب -ایران اشاره کرد و گفت: این پویش هفتمین هفته خود را طی کرد و قرار است 227 پروژه در مرحله اول ( هر هفته یک پروژه) در 31 استان به بهره برداری برسد که بایستی جنبه های مردمی آن پر رنگ و آگاهی رسانی در این خصوص انجام شود.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پیدایش میز خبر و صفحه حوادث


  ریشه روابط عمومی سیاسی در جمهوری اسپین


  تقویم روز ارتباطات/ لاینوتایپ در ایران، 72 سال پس از آمریکا!


  تقویم روز ارتباطات/ نظر جهانی ناشران: روزنامه «کم تیراژ» نشریه ای خصوصی (پامفلیت) است، نه عمومی


  تقویم روز ارتباطات/ روزی که عکس های نبرد مرگبار «گتیسبورگ» انتشار یافت و فتو ژورنالیسم پا به عرصه وجود گذارد


  جشنواره روابط عمومی‌های برتر دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی و فناوری کشور


  دکتر عاملی در چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط عمومی: روابط عمومی باید پیشخوان خدمات الکترونیک در فضای دوم باشد


  انتصاب مسئول روابط عمومی فرمانداری کرج و رییس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان کرج


  روابط عمومی شهرداری پردیس در بین برترینهای استان تهران


  در دهمین جلسه شورای اطلاع رسانی گلستان مطرح شد؛ایجاد تعامل بین شورا، روابط عمومی ها و رسانه ها ضروری است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی با موضوع کرونا