درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 29 شهریور 1399 - 20:53   

تیک‌تاک و وی‌چت تا ۴۸ ساعت دیگر در آمریکا ممنوع می‌شوند

  تیک‌تاک و وی‌چت تا ۴۸ ساعت دیگر در آمریکا ممنوع می‌شوند


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان مقاله هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

  فراخوان مقاله هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب سه

وبینارهای آموزشی روابط عمومی

  وبینارهای آموزشی روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  رسانه؛ ماهیتی افشاگرانه یا اصلاح گرایانه ...
  تیک‌تاک و وی‌چت تا ۴۸ ساعت دیگر در آمریکا ممنوع می‌شوند
  کسب رتبه برتر کشور توسط روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان یزد
  هدیه روز خبرنگار به زودی به حساب خبرنگاران گیلان واریز می شود
  رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تصریح کرد: تأمین رایگان اکسیژن بیمارستانها توسط فولاد مبارکه اقدامی راهگشا و ارزشمند
  معاون بهره برداری شرکت فولاد مبارکه تأکید کرد: تأمین مواد اولیه بزرگترین چالش فولادسازان برای جهش تولید
  معاون بهره برداری فولاد مبارکه: دستیابی به سیستمهای پایدار و قابل اطمینان با اجرای برنامه های ایمنی
  به مناسبت سالروز افتتاح رسمی اولین کورۀ قوس الکتریکی؛ پیشرفت های ناحیۀ فولادسازی و ریخته گری مداوم از سال 70 تاکنون
  قطع موقت خدمات بانک سینا به دلیل تغییر ساعت رسمی کشور
  شش کلید طلایی برای توسعه انتظارات مشتریان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40978صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 12 آذر 1398 - 12:48
مدیر کل روابط عمومی شرکت مدیریت منابع آب ایران: روابط عمومی پیشران تمام برنامه های فنی و اجتماعی بخش آب است
مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مدیریت منابع آب ایران، گفت: روابط عمومی پیشران تمام برنامه های فنی و اجتماعی بخش آب است و هر اقدامی که قرار است انجام شود، زمینه سازی آن باید انجام شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مدیریت منابع آب ایران، گفت: روابط عمومی پیشران تمام برنامه های فنی و اجتماعی بخش آب است و هر اقدامی که قرار است انجام شود، زمینه سازی آن باید انجام شود.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی ،"عبدالله اسکویی"در مراسم تکریم و معارفه مدیر روابط عمومی این شرکت ،ضمن ابراز خرسندی از حضور در استان خراسان جنوبی،خاطر نشان ساخت: شهر بیرجند ،شهر علم،تقوی و فرهنگ است که بزرگانی همچون دکتر معتمدنژاد پدر علم ارتباطات ایران را تحویل جامعه داده است.

وی به جایگاه و رسالت روابط عمومی در بخش آب کشور اشاره کرد و گفت: نقش روابط عمومی تنها به تبلیغات و تشریفات ختم نمی شود و رسالت اصلی آن زمینه سازی و بستر سازی برای اجرای برنامه های سازمان است.

مدیر کل روابط عمومی شرکت مدیریت منابع آب ایران اظهار داشت بنظر می رسد در شرایط کنونی روابط عمومی باید از ارتباط یک سویه که مبتنی بر متقاعد سازی و اقناع است عبور کرد و بر تفاهم با مخاطبان و فهم متقابل با آنان و تاثیر و تاثر دو جانبه بیندیشند.

وی افزود: اگر نگاه مان را به روابط عمومی تغییر دهیم ،به طور قطع مطالبات مسئولان ما نیز تغییر خواهد یافت.

اسکویی با اشاره به اینکه جنس مشکلات در بخش آب از جنس مسائل فرهنگی و اجتماعی است ، اظهار داشت: در این راه مسئولیت بزرگ و وسیعی بر عهده ما است و تلاش شده در جهت رسالت و مأموریت اصلی روابط عمومی قدم برداریم که نتایج خوبی هم در این راه حاصل شده است.

مدیر کل روابط عمومی شرکت مدیریت منابع آب ایران، چاش های عمده در حوزه آب کشور را برشمرد و گفت: با شناسایی این چاش ها و دسته بندی مخاطبان ، نقشه راه ترسیم شد که می بایست برای اجرا و پیشرفت آن قدم برداریم.

وی افزود: دراین راستا پروژه اطلاع رسانی طرح احیاء و تعادل بخشی منابع آب تدوین و همسو با دیگر برنامه های این طرح اجرا شد که دستاوردهای خوبی نیز در این راه حاصل شده است.

وی همچنین خواستار تغییر نگاه به روابط عمومی ها شد و گفت: روابط عمومی پیشران تمام برنامه های فنی و اجتماعی بخش آب است و برای هر اقدامی که قرار است انجام شود، زمینه سازی آن باید انجام شود.

اسکویی با بیان اینکه هرگاه از روابط عمومی برای ارتباط و پاسخ گویی به مردم استفاده کرده ایم، موفق بوده ایم ،گفت: آن چیزی که باید از روابط عمومی ها انتظار داشت، نقش مغز افزاری آن است که باید از این ظرفیت استفاده کرد.

وی در ادامه به اقدامات شاخصی همچون اجرای طرح دانش آموزشی نجات آب(داناب) اشاره کرد و یادآور شد: این طرح که یک کار نظام مند، گام به گام و قابل اندازه گیری است ،نتایج مثبت و موثری را در پی داشته است.

وی گفت: تدوین و انتشار کتاب انسان و محیط زیست، برای مقطع متوسطه از ثمرات خوب این طرح بود که بخش اول آن تحت عنوان "آب سرچشمه زندگی" می باشد.

وی افزود: در سال جاری تمرکز بر روی موضوع سیلاب است که دانش آموزان کارهای تحقیقاتی برای شناسایی چالش ها و تهدیدهای سیلاب در محل زندگی و تحصیل خود انجام می دهند و در همین راستا مانور سیلاب نیز در هفته اول اسفند ماه برگزار خواهد شد.

مدیر کل روابط عمومی شرکت مدیریت منابع آب ایران،با تاکید بر عدم موازی کاری در انجام کارها ، احصاء نقش روابط عمومی ها در مسائل مهمی همچون طرح سازگاری با کم آبی و نیز بومی سازی در امور ارتباطی را خواستار شد.

وی به پویش هر هفته- الف -ب -ایران اشاره کرد و گفت: این پویش هفتمین هفته خود را طی کرد و قرار است 227 پروژه در مرحله اول ( هر هفته یک پروژه) در 31 استان به بهره برداری برسد که بایستی جنبه های مردمی آن پر رنگ و آگاهی رسانی در این خصوص انجام شود.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  شیوه نامه مقاله نویسی


  ده نکته برای برنده شدن در جشنواره‌های روابط عمومی


  شش کلید طلایی برای توسعه انتظارات مشتریان


  «خبرنویسی به زبان ساده» برای مدیران و رابطان کانون‌های مساجد شهرستان گرمه


  جلسه‌ دورنگاه ارتباطات شهر تهران برگزار شد


  معرفی کتاب “چرا مردان نالایق زیادی به رهبری می‌رسند؟”


  امواج موبایل؛ قاتل حشرات؟


  روابط عمومی شهرداری قیامدشت سرآمد شد


  نقش روابط عمومی دیجیتال در بهبود تصویر برند


  ضرورت تولید محتوای دیجیتال در ایران


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: دعوت دبیرخانه پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی برای حضور در این رویداد علمی