درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 04:38   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40977صفحه نخست » ادامه مطلب چهارسه شنبه، 12 آذر 1398 - 12:45
سعی کن خودت باشی
آنقدر می گویند و تکرار می کنند که همه ما آن را فراموش می کنیم بدون اینکه پی ببریم چقدر این چند کلمه می تواند زندگی ما را از این رو به آن رو کند. تا اینکه دوباره اینجا و آنجا می شنویم که «سعی کن خودت باشی»
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| آنقدر می گویند و تکرار می کنند که همه ما آن را فراموش می کنیم بدون اینکه پی ببریم چقدر این چند کلمه می تواند زندگی ما را از این رو به آن رو کند. تا اینکه دوباره اینجا و آنجا می شنویم که «سعی کن خودت باشی»

اما چه عواملی باعث می شوند که بتوانیم به این هدف به نظر ساده دست بیابیم:

۱- نسبت به تاثیرات بیرونی، بهای لازم را بدهیم
وجود ما طوری تنظیم شده است که جذب عوامل بیرونی شویم بخصوص سنت، تربیت وعادت که خیلی راحت در ما نفوذ می کنند.

ما به خودمان اجازه می دهیم مثلا در شبکه های اجتماعی به افراد دیگر حسرت بخوریم. حسودی کنیم و ناراحت باشیم که ما چرا عین آنها در سفر و هواپیما و ساحل و رستوران نیستیم.

ما خوب است مثل یک صاحب گالری با دنیا روبرو شویم. یعنی این ما باشیم که از میان همه ماجراها و اتفاقات بیرون، تصاویر دلخواه را برای گالری زندگی خودمان دستچین کنیم.

تضمینی هم نیست که انتخاب ما درست باشد ولی تجربه های شکست و پیروزی ناشی از انتخاب ما، باعث می شود که قدرت تشخیص و هوشیاری ما مدام بیشتر شود. ما کم کم یاد می گیریم به نجوای درون مان گوش دهیم.

۲- در جستجوی یک جواب معجزه آسا هستیم
به این فکر باشیم که یک مسیر و راه حل پیدا شود که به ما یاد دهد چطور شخصیت مستقل و موفق داشته باشیم. یا با یک آدم دنیا دیده خیلی با شعور آشنا شویم که همه دانش و خردی که دارد را برای یافتن حقیقت درون ما به کار ببندد.

مغز ما عاشق جواب های ساده و کلی است و بدش نمی آید که طریق میانبر پاسخ هایی را بیابد که ما دنبالش می گشتیم.

بعضی افراد واقعا وجود دارند که به سوالات اساسی زندگی پاسخ داده اند و می دانند کجای زندگی خود ایستده اند. شاید تجربیات شان بر روی ما تاثیر بگذارد و احساسات و قدرتی در ما ایجاد کنند که سعی کنیم رفتار خود را اگاهانه کنترل کنیم.

اما تا وقتی که به دانش، تجربه و شعور شخصی دست نیابیم نمی توانیم به توصیه «خودت باش» جامه عمل بپوشیم.

۳ – از ریسک کردن نترسیم
همه امیدواریم کار و تصمیم درستی را پیش گرفته ایم ولی هیچکس نمی داند تصمیمی که اتخاذ کرده است اشتباه بوده است… تنها راه یافتن درست یا غلط بودن انتخاب ما در حین عمل معلوم می شود. از اتخاذ تصمیم و ریسک و انتخاب های مان نترسیم.
 



Three reasons why it is so hard to be yourself?
https://medium.com/happy-human/three-reasons-why-it-is-so-hard-to-be-yourself-a44b22718ca9
https://www.lemagducine.fr/
https://marde-rooz.com/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد