درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 21 آذر 1398 - 13:12   

فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران

  فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب یک

شخصیت سال مجله «تایم»

  شخصیت سال مجله «تایم»


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری

  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


ادامه ادامه مطلب سه

جای خالی آموزش بیمه به کودکان در رسانه های جمعی

  جای خالی آموزش بیمه به کودکان در رسانه های جمعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نمونه دعوتنامه: آیین تجلیل
  آشنایی با 10 بهترین اختراعات سال 2019
  ایجاد نظام اطلاعاتی کامپیوتری مشترک برای نهادهای بخش عمومی سوئد
  با واتساپ خداحافظی کنید اگر یکی از این 6 میلیون نفر هستید
  اخلاقی قائم‌مقام مدیرعامل بانک سپه شد/ مأموریت مهم چقازردی برای قائم‌مقام جدید بانک سپه
  شخصیت سال مجله «تایم»
  روابط‌عمومی شهرداری‌های استان یزد نیازمند یک برنامه هدفمند هستند
  نشست هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد
  تغییر در مدیریت ارتباط با رسانه‌های روابط عمومی صداوسیما
  جای خالی آموزش بیمه به کودکان در رسانه های جمعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40976صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیسه شنبه، 12 آذر 1398 - 12:11
گوگل به دلیل جمع آوری اطلاعات کاربرانش زیر ذره بین تحقیقات کمیسیون اروپا قرار دارد
گوگل که پیش از این نیز در ارتباط با اتهام زیر پا گذاشتن قوانین ضدانحصار (آنتی تراست) با جریمه کمیسیون اروپا مواجه شده بود، بار دیگر زیر ذره بین تحقیقات این کمیسیون قرار گرفته است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| گوگل که پیش از این نیز در ارتباط با اتهام زیر پا گذاشتن قوانین ضدانحصار (آنتی تراست) با جریمه کمیسیون اروپا مواجه شده بود، بار دیگر زیر ذره بین تحقیقات این کمیسیون قرار گرفته است.

به گزارش شارا به نقل از زومیت، کمیسیون اروپا تحقیقات درباره جمع آوری و استفاده گوگل از اطلاعات کاربران را آغاز کرد. هرچند بازرسان قوانین آنتی تراست در اروپا به تازگی گوگل را با جرایم نقدی بی سابقه ای نقره داغ کرده اند، همچنان درباره اینکه گوگل چگونه اطلاعات کاربرانش را جمع آوری کرده و چه استفاده ای از آنها برده است، نگرانی هایی جدی وجود دارد. به همین دلیل، بازرسان با تعدادی از شرکت هایی تماس گرفته اند که با گوگل توافق تبادل اطلاعات داشته اند تا بررسی کنند آیا در ازای تبادل اطلاعات با گوگل، پولی دریافت کرده اند یا خیر.
 

در ابتدا، کمیسیون اروپا قصد دارد درباره اطلاعات مربوط به سرویس های جست وجوی محلی، تبلیغات آنلاین، سرویس های هدف تبلیغات آنلاین، سرویس های لاگین و مرورگرهای وب تحقیق کند، اما احتمال دارد حوزه های دیگر نیز بررسی شوند.

براساس گزارش خبرگزاری رویترز، بازرسان قصد دارند بفهمند گوگل به دنبال چه نوع اطلاعاتی بوده و از این اطلاعات چگونه استفاده کرده است و در نهایت، این اطلاعات برای شرکت ها چقدر ارزشمند بوده اند.

کمیسیون اروپا در ایمیلی به رویترز می گوید: این کمیسیون به عنوان بخشی از تحقیقات اولیه خود درباره اقدام گوگل برای جمع آوری و استفاده از اطلاعات کاربران، پرسشنامه هایی ارسال کرده و این تحقیقات هنوز در حال انجام است.

گوگل نیز ضمن ابراز موافقت ضمنی با انجام تحقیقات کمیسیون اروپا گفته است: ما از اطلاعات کاربران خود فقط برای ارائه خدمات مفیدتر و تبلیغات مناسب تر به آنها استفاده می کنیم و کاربران گوگل می توانند هر زمانی اطلاعات خود را مدیریت یا منتقل یا حذف کنند. این موضوع برای گوگل بسیار اهمیت دارد؛ به همین منظور، ما به همکاری با کمیسیون اروپا یا دیگر سازمان ها ادامه خواهیم داد.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  با واتساپ خداحافظی کنید اگر یکی از این 6 میلیون نفر هستید


  7 تا از بهترین کتاب های جدید روابط عمومی که در سال ۲۰۲۰ باید خوانده شود


  چرا ایجاد ارتباط شخصی با مخاطب در روابط عمومی اهمیت دارد؟


  جای خالی آموزش بیمه به کودکان در رسانه های جمعی


  اندیشمندان روابط عمومی و ارتباطات: دکتر احمد یحیایی ایله ای


  روابط عمومی ها باید سخنگوی دستگاه های اجرایی و زبان گویای مردم باشند


  روابط عمومی در اندیشه های ساروخانی


  ایجاد نظام اطلاعاتی کامپیوتری مشترک برای نهادهای بخش عمومی سوئد


  آشنایی با 10 بهترین اختراعات سال 2019


  رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان: روابط عمومی ها آموزش را جدی بگیرند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود