درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 05:45   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40975صفحه نخست » سه شنبه، 12 آذر 1398 - 12:09
«دوشنبه مجازی»: روزی که آمریکایی‌‌ها به سراغ اینترنت می‌روند تا با استفاده از تخفیف‌‌های کم‌‌نظیر خرید کنند
جشن شکرگزاری در آمریکا با بزرگترین رویدادهای خرید همراه است. نخستین آن، به «جمعه سیاه» (Black Friday) شهرت دارد که فروشگاه ها تخفیف های کم‌‌نظیر ارائه می دهند و در جذب مشتری با هم رقابت می کنند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| جشن شکرگزاری در آمریکا با بزرگترین رویدادهای خرید همراه است.
 
 نخستین آن، به «جمعه سیاه» (Black Friday) شهرت دارد که فروشگاه ها تخفیف های کم‌‌نظیر ارائه می دهند و در جذب مشتری با هم رقابت می کنند.
 
 اما دوشنبه پس از جشن شکرگزاری، روز خرید اینترنتی است. در این روز که به «دوشنبه مجازی» (Cyber Monday) مشهور است، تخفیف ها اینترنتی است.
 
 برخی، خرید سنتی در جمعه سیاه را ترجیح می دهند و با وجود شلوغی فروشگاه ها و انتظار در صف های طولانی، خریدهای خود را در آن روز انجام می دهند.
 
 اما در «دوشنبه مجازی»، که ۱۴ سال پیش و با محبوبیت بیشتر خرید اینترنتی به وجود آمد، محصولات با تخفیف های ویژه در اینترنت عرضه می شوند. هر چند بیشتر جوانان طرفدار خریدهای اینترنتی هستند، بسیاری از لوازم الکتریکی را با قیمت‌‌های پایین در «دوشنبه مجازی» می توان پیدا کرد.
 
 به گزارش واشنگتن پست، نظرسنجی های جدید نشان می دهد ۵۴ درصد از مشتریان آمریکایی بیشتر خریدهای خود برای کریسمس را اینترنتی انجام می دهند.
 
 سال گذشته، آمریکایی ها با خرج کردن ۷.۹ میلیارد دلار در «دوشنبه مجازی» رکورد خرید در این روز را شکستند. امسال، پیش بینی می شود در این روز حدود ۹.۴ میلیارد دلار خرج کنند.
 
 «دوشنبه مجازی» همچنین برای فروشگاه ها موقعیتی مناسبت فراهم می کند تا فن آوری های جدید را محک بزنند. برخی از فروشگاه ها مانند «آی کیا» که اسباب و اثاثیه خانه می فروشند از طریق فن‌آوری واقعیت مجازی به مشتری اجازه می‌دهند لوازمی که نظرشان را جلب کرده به صورت مجازی در خانه خود قرار دهند و به این ترتیب قبل از خرید آن وسیله ببینند که آیا برای خانه‌شان مناسب است یا نه.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد