درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 18 تیر 1399 - 13:17   

بهترین هدفون

  بهترین هدفون


ادامه ادامه مطلب یک

بهترین گوشی هوشمند

  بهترین گوشی هوشمند


ادامه ادامه مطلب دو

پیدایش میز خبر و صفحه حوادث

  پیدایش میز خبر و صفحه حوادث


ادامه ادامه مطلب سه

آمازون ۲ میلیارد دلار در صنعت انرژی پاک سرمایه‌گذاری می‌کند

  آمازون ۲ میلیارد دلار در صنعت انرژی پاک سرمایه‌گذاری می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تاثیرات بازاریابی ارتباطات روابط عمومی بر تعامل برند در رسانه اجتماعی
  تقویم روز ارتباطات/ روزی که عکس های نبرد مرگبار «گتیسبورگ» انتشار یافت و فتو ژورنالیسم پا به عرصه وجود گذارد
  تقویم روز ارتباطات/ نظر جهانی ناشران: روزنامه «کم تیراژ» نشریه ای خصوصی (پامفلیت) است، نه عمومی
  بهترین هدفون
  بهترین گوشی هوشمند
  تقویم روز ارتباطات/ لاینوتایپ در ایران، 72 سال پس از آمریکا!
  ریشه روابط عمومی سیاسی در جمهوری اسپین
  کنسانتره و گندله به نرخ دلالان، نه به نرخ کارشناسان
  مدیریت ارتباطات با افراد دارای معلولیت
  معرفی کتاب/ «اصول» موفقیت در کار و زندگی، از نگاه یک مدیر موفق
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40975صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیسه شنبه، 12 آذر 1398 - 12:09
«دوشنبه مجازی»: روزی که آمریکایی‌‌ها به سراغ اینترنت می‌روند تا با استفاده از تخفیف‌‌های کم‌‌نظیر خرید کنند
جشن شکرگزاری در آمریکا با بزرگترین رویدادهای خرید همراه است. نخستین آن، به «جمعه سیاه» (Black Friday) شهرت دارد که فروشگاه ها تخفیف های کم‌‌نظیر ارائه می دهند و در جذب مشتری با هم رقابت می کنند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| جشن شکرگزاری در آمریکا با بزرگترین رویدادهای خرید همراه است.
 
 نخستین آن، به «جمعه سیاه» (Black Friday) شهرت دارد که فروشگاه ها تخفیف های کم‌‌نظیر ارائه می دهند و در جذب مشتری با هم رقابت می کنند.
 
 اما دوشنبه پس از جشن شکرگزاری، روز خرید اینترنتی است. در این روز که به «دوشنبه مجازی» (Cyber Monday) مشهور است، تخفیف ها اینترنتی است.
 
 برخی، خرید سنتی در جمعه سیاه را ترجیح می دهند و با وجود شلوغی فروشگاه ها و انتظار در صف های طولانی، خریدهای خود را در آن روز انجام می دهند.
 
 اما در «دوشنبه مجازی»، که ۱۴ سال پیش و با محبوبیت بیشتر خرید اینترنتی به وجود آمد، محصولات با تخفیف های ویژه در اینترنت عرضه می شوند. هر چند بیشتر جوانان طرفدار خریدهای اینترنتی هستند، بسیاری از لوازم الکتریکی را با قیمت‌‌های پایین در «دوشنبه مجازی» می توان پیدا کرد.
 
 به گزارش واشنگتن پست، نظرسنجی های جدید نشان می دهد ۵۴ درصد از مشتریان آمریکایی بیشتر خریدهای خود برای کریسمس را اینترنتی انجام می دهند.
 
 سال گذشته، آمریکایی ها با خرج کردن ۷.۹ میلیارد دلار در «دوشنبه مجازی» رکورد خرید در این روز را شکستند. امسال، پیش بینی می شود در این روز حدود ۹.۴ میلیارد دلار خرج کنند.
 
 «دوشنبه مجازی» همچنین برای فروشگاه ها موقعیتی مناسبت فراهم می کند تا فن آوری های جدید را محک بزنند. برخی از فروشگاه ها مانند «آی کیا» که اسباب و اثاثیه خانه می فروشند از طریق فن‌آوری واقعیت مجازی به مشتری اجازه می‌دهند لوازمی که نظرشان را جلب کرده به صورت مجازی در خانه خود قرار دهند و به این ترتیب قبل از خرید آن وسیله ببینند که آیا برای خانه‌شان مناسب است یا نه.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تاثیرات بازاریابی ارتباطات روابط عمومی بر تعامل برند در رسانه اجتماعی


  پیدایش میز خبر و صفحه حوادث


  ریشه روابط عمومی سیاسی در جمهوری اسپین


  تقویم روز ارتباطات/ لاینوتایپ در ایران، 72 سال پس از آمریکا!


  تقویم روز ارتباطات/ نظر جهانی ناشران: روزنامه «کم تیراژ» نشریه ای خصوصی (پامفلیت) است، نه عمومی


  تقویم روز ارتباطات/ روزی که عکس های نبرد مرگبار «گتیسبورگ» انتشار یافت و فتو ژورنالیسم پا به عرصه وجود گذارد


  جشنواره روابط عمومی‌های برتر دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی و فناوری کشور


  دکتر عاملی در چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط عمومی: روابط عمومی باید پیشخوان خدمات الکترونیک در فضای دوم باشد


  انتصاب مسئول روابط عمومی فرمانداری کرج و رییس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان کرج


  روابط عمومی شهرداری پردیس در بین برترینهای استان تهران


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی با موضوع کرونا