درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 21 آذر 1398 - 13:53   

فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران

  فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب یک

شخصیت سال مجله «تایم»

  شخصیت سال مجله «تایم»


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری

  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


ادامه ادامه مطلب سه

جای خالی آموزش بیمه به کودکان در رسانه های جمعی

  جای خالی آموزش بیمه به کودکان در رسانه های جمعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نمونه دعوتنامه: آیین تجلیل
  آشنایی با 10 بهترین اختراعات سال 2019
  ایجاد نظام اطلاعاتی کامپیوتری مشترک برای نهادهای بخش عمومی سوئد
  با واتساپ خداحافظی کنید اگر یکی از این 6 میلیون نفر هستید
  اخلاقی قائم‌مقام مدیرعامل بانک سپه شد/ مأموریت مهم چقازردی برای قائم‌مقام جدید بانک سپه
  شخصیت سال مجله «تایم»
  روابط‌عمومی شهرداری‌های استان یزد نیازمند یک برنامه هدفمند هستند
  نشست هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد
  تغییر در مدیریت ارتباط با رسانه‌های روابط عمومی صداوسیما
  جای خالی آموزش بیمه به کودکان در رسانه های جمعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40975صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیسه شنبه، 12 آذر 1398 - 12:09
«دوشنبه مجازی»: روزی که آمریکایی‌‌ها به سراغ اینترنت می‌روند تا با استفاده از تخفیف‌‌های کم‌‌نظیر خرید کنند
جشن شکرگزاری در آمریکا با بزرگترین رویدادهای خرید همراه است. نخستین آن، به «جمعه سیاه» (Black Friday) شهرت دارد که فروشگاه ها تخفیف های کم‌‌نظیر ارائه می دهند و در جذب مشتری با هم رقابت می کنند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| جشن شکرگزاری در آمریکا با بزرگترین رویدادهای خرید همراه است.
 
 نخستین آن، به «جمعه سیاه» (Black Friday) شهرت دارد که فروشگاه ها تخفیف های کم‌‌نظیر ارائه می دهند و در جذب مشتری با هم رقابت می کنند.
 
 اما دوشنبه پس از جشن شکرگزاری، روز خرید اینترنتی است. در این روز که به «دوشنبه مجازی» (Cyber Monday) مشهور است، تخفیف ها اینترنتی است.
 
 برخی، خرید سنتی در جمعه سیاه را ترجیح می دهند و با وجود شلوغی فروشگاه ها و انتظار در صف های طولانی، خریدهای خود را در آن روز انجام می دهند.
 
 اما در «دوشنبه مجازی»، که ۱۴ سال پیش و با محبوبیت بیشتر خرید اینترنتی به وجود آمد، محصولات با تخفیف های ویژه در اینترنت عرضه می شوند. هر چند بیشتر جوانان طرفدار خریدهای اینترنتی هستند، بسیاری از لوازم الکتریکی را با قیمت‌‌های پایین در «دوشنبه مجازی» می توان پیدا کرد.
 
 به گزارش واشنگتن پست، نظرسنجی های جدید نشان می دهد ۵۴ درصد از مشتریان آمریکایی بیشتر خریدهای خود برای کریسمس را اینترنتی انجام می دهند.
 
 سال گذشته، آمریکایی ها با خرج کردن ۷.۹ میلیارد دلار در «دوشنبه مجازی» رکورد خرید در این روز را شکستند. امسال، پیش بینی می شود در این روز حدود ۹.۴ میلیارد دلار خرج کنند.
 
 «دوشنبه مجازی» همچنین برای فروشگاه ها موقعیتی مناسبت فراهم می کند تا فن آوری های جدید را محک بزنند. برخی از فروشگاه ها مانند «آی کیا» که اسباب و اثاثیه خانه می فروشند از طریق فن‌آوری واقعیت مجازی به مشتری اجازه می‌دهند لوازمی که نظرشان را جلب کرده به صورت مجازی در خانه خود قرار دهند و به این ترتیب قبل از خرید آن وسیله ببینند که آیا برای خانه‌شان مناسب است یا نه.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  با واتساپ خداحافظی کنید اگر یکی از این 6 میلیون نفر هستید


  7 تا از بهترین کتاب های جدید روابط عمومی که در سال ۲۰۲۰ باید خوانده شود


  چرا ایجاد ارتباط شخصی با مخاطب در روابط عمومی اهمیت دارد؟


  جای خالی آموزش بیمه به کودکان در رسانه های جمعی


  روابط عمومی ها باید سخنگوی دستگاه های اجرایی و زبان گویای مردم باشند


  روابط عمومی در اندیشه های ساروخانی


  ایجاد نظام اطلاعاتی کامپیوتری مشترک برای نهادهای بخش عمومی سوئد


  آشنایی با 10 بهترین اختراعات سال 2019


  رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان: روابط عمومی ها آموزش را جدی بگیرند


  ایده پردازی و تجربه محوری: شناختن و آغوش گرفتن روابط عمومی در حال تغییر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود