درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 21 آذر 1398 - 12:53   

فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران

  فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب یک

شخصیت سال مجله «تایم»

  شخصیت سال مجله «تایم»


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری

  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


ادامه ادامه مطلب سه

جای خالی آموزش بیمه به کودکان در رسانه های جمعی

  جای خالی آموزش بیمه به کودکان در رسانه های جمعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نمونه دعوتنامه: آیین تجلیل
  آشنایی با 10 بهترین اختراعات سال 2019
  ایجاد نظام اطلاعاتی کامپیوتری مشترک برای نهادهای بخش عمومی سوئد
  با واتساپ خداحافظی کنید اگر یکی از این 6 میلیون نفر هستید
  اخلاقی قائم‌مقام مدیرعامل بانک سپه شد/ مأموریت مهم چقازردی برای قائم‌مقام جدید بانک سپه
  شخصیت سال مجله «تایم»
  روابط‌عمومی شهرداری‌های استان یزد نیازمند یک برنامه هدفمند هستند
  نشست هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد
  تغییر در مدیریت ارتباط با رسانه‌های روابط عمومی صداوسیما
  جای خالی آموزش بیمه به کودکان در رسانه های جمعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40971صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 11 آذر 1398 - 15:43
نشست شورای ارتباطات شرکت های شستا در ذوب آهن اصفهان با اصحاب رسانه استان اصفهان
نشست شورای ارتباطات شرکت های شستا با اصحاب رسانه استان اصفهان با حضور دکتر حسن محمدی مدیر روابط عمومی این هلدینگ، علیرضا امیری مدیر روابط عمومی ذوب آهن اصفهان و دکتر علی راعی مشاور رسانه ای و امور مجلس مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با هدف هم اندیشی جهت توسعه فعالیت های رسانه ای شستا یک شنبه 10 آذرماه در ذوب آهن اصفهان برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| نشست شورای ارتباطات شرکت های شستا با اصحاب رسانه استان اصفهان با حضور دکتر حسن محمدی مدیر روابط عمومی این هلدینگ، علیرضا امیری مدیر روابط عمومی ذوب آهن اصفهان و دکتر علی راعی مشاور رسانه ای و امور مجلس مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با هدف هم اندیشی جهت توسعه فعالیت های رسانه ای شستا یک شنبه 10 آذرماه در ذوب آهن اصفهان برگزار شد.


به گزارش شارا، دکتر حسن محمدی در این نشست، به تشریح فعالیت های هدلینگ شستا پرداخت و گفت: این هلدینگ دارای سهام مدیریتی در بیش از 187 شرکت می باشد و 60 هزار نفر در استان های مختلف کشور در آن فعالیت می کنند.


وی با بیان اینکه مدیرعامل شستا توجه ویژه‌ای به حوزه رسانه‌ دارد، گفت: با توجه به گام‌های موثری که شستا برای بورسی‌شدن برمی‌دارد، حوزه رسانه از اهمیت خاصی برخوردار است، لذا به دلیل تنوع استانی شرکت‌های تابعه شستا در کشور، نقش رسانه‌های استانی پررنگ‌تر و ویژه‌تر می‌شود.


مدیر روابط عمومی شستا اظهار داشت: برخی از مسئولین روابط عمومی شرکت های تابعه شستا تشکیل دهنده شورای ارتباطات این هدلینگ هستند و این افراد از بین روزنامه نگاران با سابقه ای انتخاب شده اند که در حوزه خود تخصص دارند و از دانش آن ها جهت توسعه ارتباطات شستا بهره گرفته می شود.


دکتر محمدی از تدوین سند راهبردی رسانه ای هلدینگ شستا خبر داد و گفت: این سند هنوز ابلاغ نشده است و با تایید دکتر رضوانی فر مدیرعامل شستا به زودی ابلاغ می گردد تا فعالیت های رسانه ای شرکت های تابعه شستا از حالت جزیره ای خارج شده و یکپارچه و هماهنگ شود.


در این نشست ، اصحاب رسانه استان اصفهان، نظرات و راهکارهای پیشنهادی خود را جهت توسعه ارتباطات شستا و رسانه های این استان بیان نمودند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  با واتساپ خداحافظی کنید اگر یکی از این 6 میلیون نفر هستید


  7 تا از بهترین کتاب های جدید روابط عمومی که در سال ۲۰۲۰ باید خوانده شود


  چرا ایجاد ارتباط شخصی با مخاطب در روابط عمومی اهمیت دارد؟


  جای خالی آموزش بیمه به کودکان در رسانه های جمعی


  اندیشمندان روابط عمومی و ارتباطات: دکتر احمد یحیایی ایله ای


  روابط عمومی ها باید سخنگوی دستگاه های اجرایی و زبان گویای مردم باشند


  روابط عمومی در اندیشه های ساروخانی


  اندیشمندان روابط عمومی و ارتباطات: دکتر حسینعلی افخمی


  ایجاد نظام اطلاعاتی کامپیوتری مشترک برای نهادهای بخش عمومی سوئد


  رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان: روابط عمومی ها آموزش را جدی بگیرند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود