درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 8 بهمن 1398 - 12:37   

آموزش عکاسی (۲): انواع دوربین‌‌ها و مشخصات آن‌ها

  آموزش عکاسی (۲): انواع دوربین‌‌ها و مشخصات آن‌ها


ادامه ادامه مطلب یک

بانک رفاه کارگران در بین صد شرکت برتر کشور

  بانک رفاه کارگران در بین صد شرکت برتر کشور


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی

  کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399

  فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آموزش عکاسی (۲): انواع دوربین‌‌ها و مشخصات آن‌ها
  یک روش کارآمد برای اجرای استراتژی شرکت
  جشنواره روابط عمومی‌ها ویژه دهه فجر برگزار می‌شود
  شور و نشاط روابط عمومی‌های هرمزگان با دوشنبه‌های همدلی
  شور و نشاط روابط عمومی‌های هرمزگان با دوشنبه‌های همدلی
  استفاده صحیح از استراتژی محرک هیجانی "ترس" در بازاریابی
  تغییر نگاه مردم به شهر از وظایف روابط عمومی هاست
  فرماندار رفسنجان: تحلیل‌گری از مهمترین کارهای روابط‌عمومی است
  فولاد مبارکه «شرکت پیشرو» در بین 500 بنگاه صنعتی و اقتصادی موفق ایران
  جلوگیری از بحران افزایش قیمت با تأمین سنگ‌آهن فولادسازان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40966صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگارییکشنبه، 10 آذر 1398 - 21:40
چطور امپراتوریِ روپرت مِرداک جهان را از نو ساخت؟
جاناتان مالر - جیم روتنبرگ برگردان: معصومه ناصری - خانواده آرتور سالزبرگر بیش از یک قرن است که روزنامه‌ نیویورک ‌تایمز را در اختیار دارند. امپراتوری مرداک در مقایسه با این‌ها جوان‌تر است اما به سختی می‌توان قدرتمندتر از خاندان رسانه‌ای مرداک، امپراتوری دیگری در میان رسانه‌ها یافت.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| تاریخ نشان می‌دهد که قدرت رسانه به تدریج و در گذر چند نسل به دست می‌آید و یکی از دلایل این که کنترل رسانه‌ها معمولاً در یک خاندان می‌ماند همین است. خانواده‌ی گراهام، پیش از آن که واشنگتن ‌پست را به جِف بِزوس، بنیان‌گذار آمازون بفروشند، ۸۰ سال صاحب این روزنامه بودند.

 

ویلیام هرتز سوم، هنوز که هنوز است بنگاه هرتز را مدیریت می‌کند که بنیانش را پدر پدربزرگش گذاشته است. او معدن‌داری بود که بعدها سناتور شد. خانواده آرتور سالزبرگر بیش از یک قرن است که روزنامه‌ نیویورک ‌تایمز را در اختیار دارند. امپراتوری مرداک در مقایسه با این‌ها جوان‌تر است اما به سختی می‌توان قدرتمندتر از خاندان رسانه‌ای مرداک، امپراتوری دیگری در میان رسانه‌ها یافت.

چند سال پیش به نظر می‌رسید که موج پوپولیسم دست‌راستی، پدیده‌ی فرهنگی زودگذری باشد اما اکنون به جنبش سیاسی مهم این دوران تبدیل شد‌ه‌ و نظم جهانی پنجاه سال اخیر را به هم ریخته‌ است. این امپراتوری مرداک نبود که سبب شکل‌گیری این موج شد اما او بیش از هر شرکت رسانه‌ای دیگری، به تقویت و ترویج این موج پرداخته و از آن سود برده است.

 

 رسانه‌های این خاندان در سراسر جهانِ انگلیسی‌زبان، به خیزش پوپولیست‌های حاشیه‌نشین و ملی‌گرایی قومی کمک کرده و اساسِ مفهوم حقیقت را سیاسی کرد‌ه‌اند. نتیجه‌ی این کار بسیار چشمگیر است. شاید بی‌ثبات کردن دموکراسی‌های سراسر جهان، مأموریت این خانواده نباشد اما مهم‌ترین میراث آنهاست

 

منبع: www.aasoo.org


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


  روابط عمومی برای موسیقی دانان- چگونه روابط عمومی می تواند به شما کمک کند؟


  یکصدوشانزدهمین شمارۀ مدیریت ارتباطات منتشر شد


  مسؤول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی، مدیرکل بهزیستی مازندران شد


  پیش‌گفتار: درآمدی بر آموزش آنلاین عکاسی


  نحوه مقابله با خطرات در سبد پروژه


  آموزش عکاسی (۱): تاریخچه عکاسی


  هنر و علم روابط عمومی در عصر دیجیتال


  انتصاب مدیرکل روابط عمومی قوه قضاییه


  استفاده صحیح از استراتژی محرک هیجانی "ترس" در بازاریابی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی