درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 17 آذر 1398 - 09:51   

فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران

  فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب یک

تحقق چند پیش بینی در کتاب های علمی- تخیلی

  تحقق چند پیش بینی در کتاب های علمی- تخیلی


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری

  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


ادامه ادامه مطلب سه

رئیس شورای مشورتی «تهران رسانه» منصوب شد

  رئیس شورای مشورتی «تهران رسانه» منصوب شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برای اولین بار در کشور؛ دوره MBA حرفه‌ای یکساله مدیریت روابط عمومی و ارتباطات
  لری پیج و سرگی برین مدیریت آلفابت را به ساندار پیچای واگذار کردند
  فیسبوک در متمایز کردن محتوای رسانه‌های دولتی ناکام ماند
  ضرورت اختصاص سهمیه بنزین به خبرنگاران
  رئیس شورای مشورتی «تهران رسانه» منصوب شد
  دادستان کل کشور: حمایت قاطعانه دستگاه قضا از صنعت کشور
  مدیر عامل فولاد متیل: ایجاد تابلوی قیمت خرده‌فروشی محصولات فولادی
  معاون وزیر صمت: نورد گرم 2 فولاد مبارکه باید اجرا شود
  حمایت مجمع نمایندگان استان اصفهان از احداث نورد گرم 2 فولاد مبارکه
  کسب رکورد تولید آهن اسفنجی در مجتمع فولاد سبا/ رشد 38 درصدی تولید در واحد آماده‌سازی تختال
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40960صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیشنبه، 9 آذر 1398 - 21:13
نقش مسئولیت اجتماعی شرکتی در رشد اقتصاد ملی
نشست "نقش مسئولیت اجتماعی شرکتی در رشد اقتصاد ملی" روز دوشنبه 20 آبان 98 در محل فرمانداری تهران برگزار گردید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| نشست "نقش مسئولیت اجتماعی شرکتی در رشد اقتصاد ملی" روز دوشنبه 20 آبان 98 در محل فرمانداری تهران برگزار گردید.


در این نشست صاحب نظران، مدیران شرکت‌های بخش خصوصی و دولتی به اشتراک گذاشتن تجربه‌های موفق در این زمینه پرداختند.

بانک ملی ایران دومین سالی است که در همایش "مسئولیت اجتماعی شرکتی" شرکت می‌کند


همچنین صابری معاون مدیر روابط عمومی بانک ملی ایران به بیان کارهای صورت گرفته این بانک در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی پرداخت و گفت: بانک ملی ایران دومین سالی است که در این همایش شرکت می‌کند. بانک ملی ایران بعنوان بزرگ‌ترین بانک کشور و تنها بانک ملی کشور می‌باشد که حمایت‌های این بانک از صنایع و پروژه‌های مختلف بر کسی پوشیده نیست.

وی افزود: حمایت بانک‌ها در سیستم اقتصادی کشور نقش شریان خون را دارد، هر صنعتی تحقق پیدا کند باید حمایت بانک‌ها را داشته باشد. مسولیت اجتماعی از گذشته تا کنون اندیشه سهام‌داران و بنیان‌گذران بوده که دنبال می‌شود. بانک ملی با 49 هزار پرسنل، 3400 تا شعبه و یک خانواده 200 هزار نفری اعم از کارمندان و بازنشستگان حجم عظیمی از نیروی انسانی را شامل می‌شود.


صابری ادامه داد: باتوجه با اینکه شعار سومین جایزه مسولیت اجتماعی نقش مسولیت اجتماعی در رشد اقتصاد ملی است، بانک‌ها و بانک ملی بزرگ‌ترین نقش را در این زمینه داشتند. در شش ماهه نخست سال جاری، 527 هزار میلیار ریال تسهیلات به بخش‌های مختلف کشور پرداخت شد، همچنین در بانک کارگشایی که نود و سومین سال تاسیس خود را جشن گرفت، در شش ماهه ابتدای سال جاری 2002 هزار فقره وام قرض الحسنه پرداخت کرد. گفتی است، 90 درصد بار تامین مالی صنایع کشور توسط بانک‌ها صورت می‌گیرد که در زمان اوج تحریم‌ها بیشترین بار تامین مالی کشور برعهده بانک ملی ایران بوده است.


معاون روابط عمومی بانک ملی ایران با بیان اینکه در زمینه زیست محیطی کارهای متعددی صورت گرفته، اظهار داشت: بیمارستان بانک ملی، تنها مرکزی است که داخل بانک قرار دارد و بواسطه زباله‌های خطرناکی که تولید می‌شود، واحد تفکیک و ایمن‌سازی زباله‌های خطرناک دارد. ساختمان فردوسی در خیابان فردوسی قرار دارد که ساختمانی مدرن و خاصی است لذا در این ساختمان طرح استفاده مجدد از آب مصرفی انجام شد، به این صورت که آب تصفیه مجدد داده می‌شود و دوباره به سیستم باز می‌گردد که کاهش مصرف آب را در پی دارد.


وی بیان کرد: بانک ملی با دارا بودن 40 هزار کارمند اشتغال جامعه را با توجه به حمایتی که از صنایع مختلف و اقتصاد کشور دارد هدف گذاری کرده که آخرین آن کارخانه هپکو بود که بانک ملی حمایت کرد و بحران اجتماعی را در کشور جمع کرد، همچنین شرکت فولاد که سال گذشته دچار بحران شده بود را بانک ملی از آن حمایت کرد، بانک‌ها متهم به بحث بنگاه‌داری می‌شوند اما وقتی شرکت خاصی را و بعنوان رد دیون به بانک ملی دادند اجبارا در این حوزه قرار گرفت، لذا بانک ملی بانکدار است.


صابری با بیان اینکه در امور خیریه کارهای بسیار صورت پذیرفت، افزود: تاکنون صد مدرسه توسط بانک ملی ساخته شد، آزاد سازی تعداد بسیاری از زندانیان انجام داد، بانک کارگشایی برای کسانی که نمی‌خواهند زیر دین کسی بروند، با دادن طلا خودشان و ارزیابی لحظه‌ای همان لحظه وام دریافت می‌کنند با اینکه مبلغ وام دریافتی خیلی اندک است.


معاون روابط عمومی بانک ملی ایران تقویت فرهنگ عمومی را یکی از دغدغه‌های اصلی این بانک دانست و اظهار داشت: بانک ملی ساختمان‌های میراثی متعددی دارد، سال 96 ساختمان صندوق پس انداز را که سال 1312 ساخته شده بود را به موزه تاریخ بانکداری ایران تبدیل و تاسیس کرد که حجم بسیاری از آثار فرهنگی آنجا نگه‌داری می‌شود که بابت آنها هزینه‌های زیادی پرداخت شد.


وی در رابطه نقش مسولیت‌های اجتماعی در حوزه کودکان و نوجوان گفت: از سال 92 کانون جوانه‌های بانک ملی ایجاد شد که بانکداری کودک و نوجوان است و هدف آن تقویت سواد مالی و اقتصادی کودکان و نوجوان است که از ابتدای خردسالی تا 18 سالگی کار انجام میدهد. همچنین کتاب‌های متعدد اقتصادی در زمینه کودک و نوجوان عرضه شد.


وی ادامه داد: در حوزه مسائل اجتماعی کمپین‌های اینستاگرامی بسیاری نظیر کاهش تصادفات جاده‌ای تحت عنوان کمپین "نبض امنیت" و کاهش مصرف کاغذ و آب برپا کرد
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  صدها شغل در بانک مونترال از بین می‌رود


  خبر بد، خبر خوبیه!


  گزارش تبلیغات جهانی، روابط عمومی و بازار خدمات مرتبط با سال ۲۰۲۲


  هفت نکته برای موفقیت در روابط عمومی


  چند و چون تبلیغات آنلاین


  دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه تنسی


  آمازون از DeepComposer نخستین کیبورد مبتنی بر یادگیری ماشین رونمایی کرد


  تحقق چند پیش بینی در کتاب های علمی- تخیلی


  تبلیغات سیاسی


  میکروفون‌های تلویزیون‌های هوشمند را ببندید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود