درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 17 آذر 1398 - 09:50   

فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران

  فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب یک

تحقق چند پیش بینی در کتاب های علمی- تخیلی

  تحقق چند پیش بینی در کتاب های علمی- تخیلی


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری

  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


ادامه ادامه مطلب سه

رئیس شورای مشورتی «تهران رسانه» منصوب شد

  رئیس شورای مشورتی «تهران رسانه» منصوب شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برای اولین بار در کشور؛ دوره MBA حرفه‌ای یکساله مدیریت روابط عمومی و ارتباطات
  لری پیج و سرگی برین مدیریت آلفابت را به ساندار پیچای واگذار کردند
  فیسبوک در متمایز کردن محتوای رسانه‌های دولتی ناکام ماند
  ضرورت اختصاص سهمیه بنزین به خبرنگاران
  رئیس شورای مشورتی «تهران رسانه» منصوب شد
  دادستان کل کشور: حمایت قاطعانه دستگاه قضا از صنعت کشور
  مدیر عامل فولاد متیل: ایجاد تابلوی قیمت خرده‌فروشی محصولات فولادی
  معاون وزیر صمت: نورد گرم 2 فولاد مبارکه باید اجرا شود
  حمایت مجمع نمایندگان استان اصفهان از احداث نورد گرم 2 فولاد مبارکه
  کسب رکورد تولید آهن اسفنجی در مجتمع فولاد سبا/ رشد 38 درصدی تولید در واحد آماده‌سازی تختال
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40946صفحه نخست » جهان روابط عمومیجمعه، 8 آذر 1398 - 15:24
گزارش جهانی Global Comms
گزارش امسال Global Comms با همکاری PRWeek (پی آر ویک به عنوان یکی پیشروترین ناشران روابط عمومی در جهان در ماه مه 2014 تاسیس شد) برای سومین سال متوالی منتشر شد. بیش از 500 متخصص روابط عمومی و بازاریابی در هفت کشور را مورد بررسی قرار داد تا از تغییرات و پیشرفت های اخیر در این صنعت پرده بردارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| گزارش امسال Global Comms با همکاری PRWeek (پی آر ویک به عنوان یکی پیشروترین ناشران روابط عمومی در جهان در ماه مه 2014 تاسیس شد) برای سومین سال متوالی منتشر شد.

 

به گزارش شارا، بیش از 500 متخصص روابط عمومی و بازاریابی در هفت کشور را مورد بررسی قرار داد تا از تغییرات و پیشرفت های اخیر در این صنعت پرده بردارد.


نتایج نشان می دهد:


داستان قوی تر می شود: ترکیبی از تاکتیک های مدرن و سنتی؛ وضعیت رسانه های درآمدزا را تقویت می کند.


رمزگشایی داده ها: کشف اطلاعات مناسب برای اندازه گیری و تأثیرگذاری بر خطوط پایین.


تغییر در هزینه ها: شناسایی تأثیرگذارانی که بیشترین تأثیر را روی فعالیت مصرف کننده می گذارند.


• تغییر کانال: تغییر قابل توجه بر روی سکوها و بسترهای اجتماعی که بیشتر مربوط به برندهاست.


پول به کجا می رود: هزینه جوامع در مورد میزان و اینکه در کجا هزینه می شود، در حال تغییر است. برای مثال آیا نام تجاری شما بودجه اختصاصی برای حامیان مالی تاثیر گذار دارد؟


چالش واقعی: برجسته کردن سخت ترین موانع موجود در دستیابی به ارتباط با C-suite؛ شما با مدیرعامل خود رابطه خوبی دارید، اما آیا واقعاً تأثیر کار خود را بر درآمد شرکت تفسیر می کنید؟

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  صدها شغل در بانک مونترال از بین می‌رود


  خبر بد، خبر خوبیه!


  گزارش تبلیغات جهانی، روابط عمومی و بازار خدمات مرتبط با سال ۲۰۲۲


  هفت نکته برای موفقیت در روابط عمومی


  چند و چون تبلیغات آنلاین


  دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه تنسی


  آمازون از DeepComposer نخستین کیبورد مبتنی بر یادگیری ماشین رونمایی کرد


  تحقق چند پیش بینی در کتاب های علمی- تخیلی


  تبلیغات سیاسی


  میکروفون‌های تلویزیون‌های هوشمند را ببندید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود