درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 17 خرداد 1399 - 21:00   

انتصاب مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز

  انتصاب مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز


ادامه ادامه مطلب یک

فیسبوک، برای اعمال محدودیت، پرس‌‌تی‌وی را نشان‌دار می‌کند‎

  فیسبوک، برای اعمال محدودیت، پرس‌‌تی‌وی را نشان‌دار می‌کند‎


ادامه ادامه مطلب دو

نتایج سه پژوهش/ زدن ماسک در خانه در مهار کرونا موثر است

  نتایج سه پژوهش/ زدن ماسک در خانه در مهار کرونا موثر است


ادامه ادامه مطلب سه

اسطوره بازی‌های کامپیوتری چین بازنشسته شد

  اسطوره بازی‌های کامپیوتری چین بازنشسته شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  انتصاب مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز
  اکوسیستم رسانه‌ای افغانستان؛ جولانگاه جهادی‌های سایبری
  توصیه جدید سازمان جهانی بهداشت: در اماکن عمومی ماسک بزنید
  ارتباط مستقیم تلفنی معاون مدیر عامل در امور اجرایی بانک رفاه با مشتریان
  خدمات رسانی 100 درصدی سامانه های الکترونیک بانک شهر به مردم خوزستان
  موفقیت چشمگیر نرم افزار "همراه شهر" در جلب رضایت مشتریان
  مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان معرفی شد
  افغانستان با بیشترین کارکنان رسانه‌ای مبتلا به کرونا در صدر جهان قرار گرفت
  نخستین روزنامه چاپی جهان
  ثبت سفارش فروش «سهام عدالت» در تمامی شعب بانک آینده
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40946صفحه نخست » جهان روابط عمومیجمعه، 8 آذر 1398 - 15:24
گزارش جهانی Global Comms
گزارش امسال Global Comms با همکاری PRWeek (پی آر ویک به عنوان یکی پیشروترین ناشران روابط عمومی در جهان در ماه مه 2014 تاسیس شد) برای سومین سال متوالی منتشر شد. بیش از 500 متخصص روابط عمومی و بازاریابی در هفت کشور را مورد بررسی قرار داد تا از تغییرات و پیشرفت های اخیر در این صنعت پرده بردارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| گزارش امسال Global Comms با همکاری PRWeek (پی آر ویک به عنوان یکی پیشروترین ناشران روابط عمومی در جهان در ماه مه 2014 تاسیس شد) برای سومین سال متوالی منتشر شد.

 

به گزارش شارا، بیش از 500 متخصص روابط عمومی و بازاریابی در هفت کشور را مورد بررسی قرار داد تا از تغییرات و پیشرفت های اخیر در این صنعت پرده بردارد.


نتایج نشان می دهد:


داستان قوی تر می شود: ترکیبی از تاکتیک های مدرن و سنتی؛ وضعیت رسانه های درآمدزا را تقویت می کند.


رمزگشایی داده ها: کشف اطلاعات مناسب برای اندازه گیری و تأثیرگذاری بر خطوط پایین.


تغییر در هزینه ها: شناسایی تأثیرگذارانی که بیشترین تأثیر را روی فعالیت مصرف کننده می گذارند.


• تغییر کانال: تغییر قابل توجه بر روی سکوها و بسترهای اجتماعی که بیشتر مربوط به برندهاست.


پول به کجا می رود: هزینه جوامع در مورد میزان و اینکه در کجا هزینه می شود، در حال تغییر است. برای مثال آیا نام تجاری شما بودجه اختصاصی برای حامیان مالی تاثیر گذار دارد؟


چالش واقعی: برجسته کردن سخت ترین موانع موجود در دستیابی به ارتباط با C-suite؛ شما با مدیرعامل خود رابطه خوبی دارید، اما آیا واقعاً تأثیر کار خود را بر درآمد شرکت تفسیر می کنید؟

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  15 درس مهم از روابط عمومی استاد هوشنگ عباس زاده


  اسطوره بازی‌های کامپیوتری چین بازنشسته شد


  کتاب "اندیشه زایی روابط عمومی" منتشر شد


  اولین سالگرد درگذشت استاد هوشنگ عباس زاده


  فیسبوک، برای اعمال محدودیت، پرس‌‌تی‌وی را نشان‌دار می‌کند‎


  متخصص آلمانی: کرونا ثروت، وجهه و قدرت را از عیار انداخت


  حرفه روابط عمومی هنوز با حرفه ای بر پایه تحقیقات فاصله بسیار دارد


  بازی کامپیوتری


  مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان معرفی شد


  اکوسیستم رسانه‌ای افغانستان؛ جولانگاه جهادی‌های سایبری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کتاب الکترونیکی: کنفرانس از راه دور (یک راهنمای جامع)/ 2