درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 17 آذر 1398 - 10:43   

فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران

  فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب یک

تحقق چند پیش بینی در کتاب های علمی- تخیلی

  تحقق چند پیش بینی در کتاب های علمی- تخیلی


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری

  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


ادامه ادامه مطلب سه

رئیس شورای مشورتی «تهران رسانه» منصوب شد

  رئیس شورای مشورتی «تهران رسانه» منصوب شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برای اولین بار در کشور؛ دوره MBA حرفه‌ای یکساله مدیریت روابط عمومی و ارتباطات
  لری پیج و سرگی برین مدیریت آلفابت را به ساندار پیچای واگذار کردند
  فیسبوک در متمایز کردن محتوای رسانه‌های دولتی ناکام ماند
  ضرورت اختصاص سهمیه بنزین به خبرنگاران
  رئیس شورای مشورتی «تهران رسانه» منصوب شد
  دادستان کل کشور: حمایت قاطعانه دستگاه قضا از صنعت کشور
  مدیر عامل فولاد متیل: ایجاد تابلوی قیمت خرده‌فروشی محصولات فولادی
  معاون وزیر صمت: نورد گرم 2 فولاد مبارکه باید اجرا شود
  حمایت مجمع نمایندگان استان اصفهان از احداث نورد گرم 2 فولاد مبارکه
  کسب رکورد تولید آهن اسفنجی در مجتمع فولاد سبا/ رشد 38 درصدی تولید در واحد آماده‌سازی تختال
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40905صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومییکشنبه، 3 آذر 1398 - 21:33
کتاب "برنامه‌ریزی استراتژیک برای روابط عمومی" منتشر می شود
کتاب "برنامه‌ریزی استراتژیک برای روابط عمومی" تالیف کریگ میاموتو، ران اسمیت، راتلج، تیلور و فرانسیس بزودی به همت انجمن متخصصان روابط عمومی و موسسه کارگزار روابط عمومی منتشر می شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| کتاب "برنامه‌ریزی استراتژیک برای روابط عمومی" تالیف کریگ میاموتو، ران اسمیت، راتلج، تیلور و فرانسیس بزودی به همت انجمن متخصصان روابط عمومی و موسسه کارگزار روابط عمومی منتشر می شود.


این مروری کلی بر یک فرایند‎ برنامه ‎ریزی می‌باشد که 4 فاز و 9 گام دارد و در کتاب «برنامه‌ریزی استراتژیک برای روابط عمومی» ارائه شده است. همین گام‌ها را می‌توان با همین کیفیت در برنامه‌ریزی کمپین‌های روابط عمومی، تبلیغات و ارتباطات یکپارچه بهره گرفت.


فرایند‌ طراحی ‎شده برای این گام‎ها حساب‌‎شده هستند و باید پشت سر هم انجام شوند. پس از شناسایی یک مسئله، غالباً تمایل داریم که در یافتن راهکار از دیگران پیش بیافتیم و به همین دلیل تحلیل و تحقیق را دور می ‎زنیم. همین رویکرد، مفروضات بی‌جایی را ایجاد می‌کند که بعدها موجب افزایش هزینه ‎ها، عدم بهره ‎وری و شرمساری می‌شوند.


برنامه‎ ریزی دقیق به طرح‌هایی ختم می‌شود که کنشگرانه و بازدارنده هستند، نه فعالیت‌هایی که صرفاً جنبه‎ واکنشگرانه و اصلاح‌‌کننده دارند. در آنِ واحد، گام‌های این فرایند آن‌قدر انعطاف‌پذیر هستند که اجازه‎ نظارت، آزمون‌ وخطا و ایجاد تغییرات موردنیاز را می‌دهند.


اگر از مدیران با تجربه‌ ارتباطات بپرسید، امکان دارد که لزوماً برنامه‌ریزی‌های خود را در راستای این 9 گام پیش نبرند. اما اگر درباره‎ کارشان با آن‌ها صحبت کنید، احتمالاً خواهید دید که فرایند‎ی تقریباً مشابه فرایند توصیف‌ شده در اینجا را طی می‎ کنند، چه دقیقاً مطابق با همین «گام‌ها» باشد و چه نباشد.


امکان دارد تعداد اندکی از مسئولان روابط عمومی (با نوعی عذاب وجدان) اقرار کنند که خیلی علاقه‌ای به برنامه‎ ریزی ندارند. اما اگر با شما صادق باشند، اعتراف خواهند کرد که با خوش‌شانسی به جنگ مشکلاتشان رفته ‎اند.


شاید آن‌ها به خاطر نداشتن وقت یا بی‌ثباتی محیط اطرافشان، سراغ برنامه‌ریزی رسمی نمی‌‎روند و صرفاً به ارائه‌ واکنش کفایت می‌کنند. امکان دارد برخی از مسئولان روابط عمومی بگویند که روسا و مشتریانشان به دنبال کارهای عملی هستند و مجالی برای برنامه ‎ریزی نمی ‎دهند (هرچند این روسا و مشتریان کوته‌‎نظر، معمولاً دوام زیادی در کسب‌وکار ندارند).


در هر حال اگر به نحوه‌ عملکرد حرفه‌ای‌ها نگاه کنید، احتمالاً برنامه‌ریزی‌های آن‎ها را خواهید دید. مدیران خوب، نحوه‌ اجرای تحقیقات و برنامه ‎ریزی کارشان را یاد گرفته‎ اند و می‌توانند همین برنامه‎ ها را به مشتریان یا روسای شان تحمیل کنند.

 

این کتاب برای استادان، محققان، مدیران، کارشناسان و دانشجویان روابط عمومی و ارتباطات و همچنین رشته های تبلیغات، بازاریابی و سایر علاقمندان اساسی و آموزنده خواهد بود.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  صدها شغل در بانک مونترال از بین می‌رود


  خبر بد، خبر خوبیه!


  هفت نکته برای موفقیت در روابط عمومی


  گزارش تبلیغات جهانی، روابط عمومی و بازار خدمات مرتبط با سال ۲۰۲۲


  چند و چون تبلیغات آنلاین


  دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه تنسی


  آمازون از DeepComposer نخستین کیبورد مبتنی بر یادگیری ماشین رونمایی کرد


  تحقق چند پیش بینی در کتاب های علمی- تخیلی


  تبلیغات سیاسی


  میکروفون‌های تلویزیون‌های هوشمند را ببندید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود