درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 18:23   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40902صفحه نخست » یکشنبه، 3 آذر 1398 - 20:21
سخنگوی ارتش: ارتقای سواد رسانه‌ای یک ضرورت است
معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش مهمترین راهکار‌ها در ورود سالم به حوزه فضای مجازی را آموزش در بین کارکنان و خانواده‌ها دانست و گفت: اگر بخواهیم از فضای مجازی به شکل صحیحی استفاده کنیم باید در ارتقای سواد رسانه‌ای به عنوان یک ضرورت وارد عمل شویم.
  

  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش مهمترین راهکار‌ها در ورود سالم به حوزه فضای مجازی را آموزش در بین کارکنان و خانواده‌ها دانست و گفت: اگر بخواهیم از فضای مجازی به شکل صحیحی استفاده کنیم باید در ارتقای سواد رسانه‌ای به عنوان یک ضرورت وارد عمل شویم.
 
  به گزارش شارا به نقل از خبرگزاری میزان، دانش و بینش صحیح، مولفه‌های حضور در فضای مجازی استبه گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم شاهین تقی‌خانی سخنگو و معاون فرهنگی روابط عمومی ارتش در همایش مسئولان مجتمع‌های فرهنگی کوی‌های سازمانی نیروی زمینی ارتش که در ستاد این نیرو برگزار شد، با تاکید بر اینکه کار فرهنگی باید مستمر، منطبق با اصول اسلامی و تدریجی انجام شود گفت: برنامه‌ها و اقدامات فرهنگی متعددی در قالب طرح‌های مصباح در ارتش در حال اجرا است.
 
 وی با تاکید بر این‌که دشمنان بیش از ما، در تلاشند تا با طرح‌ها، نقشه‌ها و ابزار مختلف، جوانان و خانواده‌ها را ناامید و مایوس کرده و بینش و رفتارشان را بر اساس امیال خود تغییر دهند، افزود: رسالت ما در این فضا این است که متهاجم و ابزار تهاجم را درست بشناسیم و بر اساس این شناخت بتوانیم رفتار مناسبی داشته باشیم.
 
 سخنگوی ارتش ادامه داد: این رفتار مناسب نیازمند بینش صحیحی است که حاصل دانش لازم برای فعالیت‌های فرهنگی از جمله حضور در فضای مجازی خواهد بود.
 
 امیر سرتیپ دوم تقی خانی با اشاره به ضرورت تبیین امید و امیدواری در جامعه گفت: رهبر معظم انقلاب در بیانات ارزشمند خود می‌فرمایند؛ " پرهیز از ناامید کردن مردم از مهم‌ترین کار‌ها است، چون اگر امید نباشد هیچ کار بزرگی انجام نمی‌شود؛ البته امید به آینده یک امید کاذب نیست، بلکه آینده‌ی کشور واقعاً روشن و امیدوارکننده است".
 
 وی در خصوص مدیریت و حضور هوشمندانه در فضای مجازی گفت: ما باید با برنامه ریزی‌های دقیق، همچنین رصد محیط، ضمن استفاده مناسب از این بستر، برداشت مطلوبی از این فضای گسترده برای خانواده‌های ارتش داشته باشیم و امکان حضور سالم در این فضا را فراهم کنیم.
 
 معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش با اشاره به تهدیدات موجود در فضای مجازی از جمله بیگانه کردن نسل امروز با ارزش‌ها، نابودی خرده فرهنگ‌ها و دگرگونی در سبک زندگی و همچنین اطلاعات و اخبار تحریف شده و غلط گفت: دشمنان در قالب جنگ نرم سعی در انحراف افکار جوانان، کارکنان و خانواده‌ها دارند و برای این بهترین ابزار‌های ارتباطی را به صورت ارزان در اختیار کشور‌های هدف قرار می‌دهند تا نیات شوم خود را اجرایی کنند.
 
 امیر سرتیپ دوم تقی خانی، افسردگی، کاهش معاشرت، نابودی صله رحم و... را از مشکلات مهم روحی و جسمی ناشی از حضور کنترل نشده در شبکه‌های اجتماعی خواند و افزود: فضای مجازی در کنار تهدیدها، فرصت‌هایی نیز در اختیار ما می‌گذارد که ما باید بتوانیم از این فرصت‌ها از جمله سرعت ارتباط، آموزش‌های کم هزینه، سرگرمی‌های آموزشی و آموزش در دل سرگرمی به نحو مناسب و در جهت تبلیغ وتبیین فرهنگ غنی اسلامی ایرانی و آموزه‌های مورد نظر بهره برداری کنیم.
 
 معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش مهمترین راهکار‌ها در ورود سالم به حوزه فضای مجازی را آموزش در بین کارکنان و خانواده‌ها دانست و گفت: اگر بخواهیم از فضای مجازی به شکل صحیحی استفاده کنیم باید در ارتقای سواد رسانه‌ای به عنوان یک ضرورت وارد عمل شویم.
 
 وی ادامه داد: اخیرا تفاهم نامه‌ای را با آموزش و پرورش منعقد کرده ایم که طی آن در تمام مدارس کوی‌های سازمانی مجموعه ارتش فوق برنامه کارگاه و کلاس فضای مجازی در مدارس دایر می‌شود تا آگاهی کودکان و نوجوانان و جوانان را در این حوزه ارتقا بخشیم.

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد