درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 23:57   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40892صفحه نخست » شنبه، 2 آذر 1398 - 15:36
ثبت شماره تماس برای ورود به توییتر منسوخ شد
شبکه اجتماعی توئیتر تنظیمات امنیتی خود را آپدیت کرده و از این پس کاربران این شبکه اجتماعی نیازی نیست برای ورود به حساب کاربری خود شماره موبایل وارد کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| شبکه اجتماعی توئیتر تنظیمات امنیتی خود را آپدیت کرده و از این پس کاربران این شبکه اجتماعی نیازی نیست برای ورود به حساب کاربری خود شماره موبایل وارد کنند.

به گزارش سیتنا به نقل از دیلی میل، توئیتر تنظیمات امنیتی خود را آپدیت کرده و به کاربرانش اجازه می دهد بدون لینک کردن شماره موبایل خود، شیوه احراز هویت دوعاملی را فعال کنند.


این شبکه اجتماعی اکنون به کاربرانش اجازه می دهد اپلیکیشن های احراز هویت یا کلیدهای امنیت را برای مقابله با روش های هک «سیم سواپ» استفاده کنند. «سیم سواپ» (SIM swapping) به هکرها اجازه می دهد وارد دستگاه های موبایل شوند.


این آپدیت در حالی عرضه می شود که چند ماه قبل هکرها با سرقت شماره موبایل جک دورسی (مدیر ارشد اجرایی توئیتر) به حساب کاربری او دست یافتند.


توئیتر در سال ۲۰۱۳ میلادی فرایند احراز هویت دوعاملی را پس از چند عملیات هک پیچیده اجرا کرد. در این ویژگی امنیتی کدی ۶ رقمی به وسیله پیامک برای فرد ارسال می شود تا او بتواند وارد حساب کاربری خود شود اما از آنجا که پیامک ها نیز در برابر عملیات هک قرار دارند، اتکا به این ویژگی راهی دیگر برای هک حساب کاربری افراد ایجاد می کند.


بنابراین از این پس کاربران توئیتر مجبور نیستند برای دسترسی به حساب کاربری خود، شماره موبایلشان را ارائه کنند. در عوض آنها می توانند از کلید های امنیتی استفاده کنند.


کلیدهای امنیتی دستگاه هایی شبیه یو اس بی یا استانداردهای احراز هویت وب هستند که کنسرسیوم World Wide Web آنها را تایید کرده است. این فرایندها به سرورها اجازه می دهد کاربران را به وسیله کلیدهای رمزگذاری شده عمومی به جای پسورد، تثبیت و احراز هویت کنند.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد