درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 20:41   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته کاری ۴ روزه در ترکیه: مزایا و چالش‌ها
  ده‌ها مدیر صنعت تبلیغات و روابط‌عمومی با صنایع بسیار آلوده کننده ارتباط دارند
  بیلبورد معطر مک دونالد: نبوغی در بازاریابی
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40886صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیشنبه، 2 آذر 1398 - 14:42
درنگ و تمرکز با نه گفتن میسر است
ترجمه‌ی محمد رادفر - یاد بگیریم از نه گفتن نترسیم. روی برگرداندن از همه تلنگرهای همیشه جذابی که مدام ما را از درنگ و تمرکز دور می کند در حقیقت ایجاد کننده شیوه ای از زندگی است که طراح اصلی اش خودمان هستیم.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| درنگ در باره یک موضوع یا کار مشخص، باعث افزایش آرامش، نتیجه بهتر و هشیاری بیشتر می شود. اما اکثر ما قادر نیستیم از توانایی ها و فرصت های مان از طریق متمرکز شدن، استفاده کنیم چون مدام به هزاران دلیل حواس مان پرت می شود.
 
 خیلی از ما شاید خوش شانس باشیم و بتوانیم همزمان به چندین کار و فکر بیندیشیم اما به هر حال سهمی که هر انسان برای انتخاب بهتر و صحیح تر دارد محدود است.
 
 دقت و تمرکز هر انسان، مدام در محاصره انواع خواسته ها و نیازها و توجهات پراکنده است. درنگ کامل یک ذهن، یک قابلیت محدود و پرارزش است. برای همین بهتر است نگذاریم به سادگی از کنترل ما رها شود. ما بهتر است از این توانایی ارزشمند محافظت کنیم.
 
 استفاده از راهنمایی های فلسفه ذن برای افزایش تمرکز یا یادگیری شیوه های منطقی فکر کردن می توانند ما را در برابر هجوم انبوه جذابیت هایی که در برابر ذهن ما قد می کشند محافظت کنند.
 
 اما ساده ترین و موثرترین وسیله برای حفظ دقت و تمرکز در کار و زندگی، پرهیز از همه چیزهایی است که اساسی نیستند و مدام بر سر راه ما سبز می شوند.
 
 بشر به طور خودکار دوست دارد به هر تمنا و خواسته ای بله بگوید و حدس بزند که همراه کار اصلی و هدف اصلی یا پروژه اصلی و حتی عشق اصلی، می شود توجه اش را به اینجا و آنجا هم سوق داد. ما همیشه فکر می کنیم جا برای زیاده خواهی مان داریم.
 
 اما هر چه بیشتر اطراف مان را شلوغ کنیم به استرس بیشتر و کیفیت کمتر برای هر آنچه که داریم می رسیم.
 
 یاد بگیریم از نه گفتن نترسیم. روی برگرداندن از همه تلنگرهای همیشه جذابی که مدام ما را از درنگ و تمرکز دور می کند در حقیقت ایجاد کننده شیوه ای از زندگی است که طراح اصلی اش خودمان هستیم.
 
 درنگ و تمرکز باعث می شود انسان نجیب تر و محترم تری باشیم. هم برای خودمان، هم برای دیگران.
 
 https://cmhb.de/focus
 https://marde-rooz.com/
 
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد