درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 21 آذر 1398 - 13:20   

فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران

  فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب یک

شخصیت سال مجله «تایم»

  شخصیت سال مجله «تایم»


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری

  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


ادامه ادامه مطلب سه

جای خالی آموزش بیمه به کودکان در رسانه های جمعی

  جای خالی آموزش بیمه به کودکان در رسانه های جمعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نمونه دعوتنامه: آیین تجلیل
  آشنایی با 10 بهترین اختراعات سال 2019
  ایجاد نظام اطلاعاتی کامپیوتری مشترک برای نهادهای بخش عمومی سوئد
  با واتساپ خداحافظی کنید اگر یکی از این 6 میلیون نفر هستید
  اخلاقی قائم‌مقام مدیرعامل بانک سپه شد/ مأموریت مهم چقازردی برای قائم‌مقام جدید بانک سپه
  شخصیت سال مجله «تایم»
  روابط‌عمومی شهرداری‌های استان یزد نیازمند یک برنامه هدفمند هستند
  نشست هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد
  تغییر در مدیریت ارتباط با رسانه‌های روابط عمومی صداوسیما
  جای خالی آموزش بیمه به کودکان در رسانه های جمعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40886صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیشنبه، 2 آذر 1398 - 14:42
درنگ و تمرکز با نه گفتن میسر است
ترجمه‌ی محمد رادفر - یاد بگیریم از نه گفتن نترسیم. روی برگرداندن از همه تلنگرهای همیشه جذابی که مدام ما را از درنگ و تمرکز دور می کند در حقیقت ایجاد کننده شیوه ای از زندگی است که طراح اصلی اش خودمان هستیم.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| درنگ در باره یک موضوع یا کار مشخص، باعث افزایش آرامش، نتیجه بهتر و هشیاری بیشتر می شود. اما اکثر ما قادر نیستیم از توانایی ها و فرصت های مان از طریق متمرکز شدن، استفاده کنیم چون مدام به هزاران دلیل حواس مان پرت می شود.
 
 خیلی از ما شاید خوش شانس باشیم و بتوانیم همزمان به چندین کار و فکر بیندیشیم اما به هر حال سهمی که هر انسان برای انتخاب بهتر و صحیح تر دارد محدود است.
 
 دقت و تمرکز هر انسان، مدام در محاصره انواع خواسته ها و نیازها و توجهات پراکنده است. درنگ کامل یک ذهن، یک قابلیت محدود و پرارزش است. برای همین بهتر است نگذاریم به سادگی از کنترل ما رها شود. ما بهتر است از این توانایی ارزشمند محافظت کنیم.
 
 استفاده از راهنمایی های فلسفه ذن برای افزایش تمرکز یا یادگیری شیوه های منطقی فکر کردن می توانند ما را در برابر هجوم انبوه جذابیت هایی که در برابر ذهن ما قد می کشند محافظت کنند.
 
 اما ساده ترین و موثرترین وسیله برای حفظ دقت و تمرکز در کار و زندگی، پرهیز از همه چیزهایی است که اساسی نیستند و مدام بر سر راه ما سبز می شوند.
 
 بشر به طور خودکار دوست دارد به هر تمنا و خواسته ای بله بگوید و حدس بزند که همراه کار اصلی و هدف اصلی یا پروژه اصلی و حتی عشق اصلی، می شود توجه اش را به اینجا و آنجا هم سوق داد. ما همیشه فکر می کنیم جا برای زیاده خواهی مان داریم.
 
 اما هر چه بیشتر اطراف مان را شلوغ کنیم به استرس بیشتر و کیفیت کمتر برای هر آنچه که داریم می رسیم.
 
 یاد بگیریم از نه گفتن نترسیم. روی برگرداندن از همه تلنگرهای همیشه جذابی که مدام ما را از درنگ و تمرکز دور می کند در حقیقت ایجاد کننده شیوه ای از زندگی است که طراح اصلی اش خودمان هستیم.
 
 درنگ و تمرکز باعث می شود انسان نجیب تر و محترم تری باشیم. هم برای خودمان، هم برای دیگران.
 
 https://cmhb.de/focus
 https://marde-rooz.com/
 
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  با واتساپ خداحافظی کنید اگر یکی از این 6 میلیون نفر هستید


  7 تا از بهترین کتاب های جدید روابط عمومی که در سال ۲۰۲۰ باید خوانده شود


  چرا ایجاد ارتباط شخصی با مخاطب در روابط عمومی اهمیت دارد؟


  جای خالی آموزش بیمه به کودکان در رسانه های جمعی


  روابط عمومی ها باید سخنگوی دستگاه های اجرایی و زبان گویای مردم باشند


  روابط عمومی در اندیشه های ساروخانی


  ایجاد نظام اطلاعاتی کامپیوتری مشترک برای نهادهای بخش عمومی سوئد


  آشنایی با 10 بهترین اختراعات سال 2019


  رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان: روابط عمومی ها آموزش را جدی بگیرند


  ایده پردازی و تجربه محوری: شناختن و آغوش گرفتن روابط عمومی در حال تغییر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود