درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 15 آذر 1398 - 18:05   

فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران

  فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب یک

مدیرعامل یوتیوب از عملکرد سیستم پیشنهاد ویدئوی سایت دفاع کرد

  مدیرعامل یوتیوب از عملکرد سیستم پیشنهاد ویدئوی سایت دفاع کرد


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری

  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


ادامه ادامه مطلب سه

معرفی بیمه‌ کوثر به‌‌ عنوان روابط‌‌عمومی برتر

  معرفی بیمه‌ کوثر به‌‌ عنوان روابط‌‌عمومی برتر


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گزارش تبلیغات جهانی، روابط عمومی و بازار خدمات مرتبط با سال ۲۰۲۲
  صدها شغل در بانک مونترال از بین می‌رود
  میکروفون‌های تلویزیون‌های هوشمند را ببندید
  دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه تنسی
  چهارمین جشنواره بیمه در رسانه برگزیدگان خود را شناخت/ شارا هم برگزیده بود
  درخشش روابط عمومی بهزیستی ایلام
  الزام به هماهنگی مسئولان با روابط عمومی در اطلاع رسانی
  برگزیدگان هفتمین جشنواره روابط عمومی های برتر صنعت بیمه
  معرفی بیمه‌ کوثر به‌‌ عنوان روابط‌‌عمومی برتر
  نکاتی سودمند در مورد روابط مطبوعات/11
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40880صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 1 آذر 1398 - 09:09
لزوم توجه به نیازهای مردم در پویش «#هرهفته_الف_ب_ایران»/ استفاده از ظرفیت تشکل‌های مردمی در این پویش
مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت نیرو عنوان کرد: شفافیت و پاسخگویی دو رکن اصلی روابط عمومی هاست
مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت نیرو گفت: در پویش «#هرهفته_الف_ب_ایران» که بر اساس آن تا انتهای سال 227 پروژه کلان آب و برق به صورت هفتگی افتتاح می‌شود، می‌بایست میزان رضایت مردم و توجه به نیازهای آنان از سوی روابط عمومی‌ها مورد توجه قرار گیرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت نیرو گفت: در پویش «#هرهفته_الف_ب_ایران» که بر اساس آن تا انتهای سال 227 پروژه کلان آب و برق به صورت هفتگی افتتاح می‌شود، می‌بایست میزان رضایت مردم و توجه به نیازهای آنان از سوی روابط عمومی‌ها مورد توجه قرار گیرد.


به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "صدیقه ببران" امروز پنج‌شنبه در نشست دبیران انسجام بخشی روابط عمومی‌های صنعت برق و آب کشور در مشهد گفت: قرار نیست در قالب افتتاح پروژه‌ها طی این پویش روی منافع گروهی و مسائل انتخاباتی تاکید شود، بلکه این پویش معطوف به نظرات و مطابق خواست مردم است.


وی افزود: اگر سابق بر این افتتاح پروژه‌ها به صورت رسمی و سنتی و با حضور مقامات محلی و ملی دنبال می‌شد، قرار است در قالب پویش «#هرهفته_الف_ب_ایران» مردم در جریان امور قرار گیرند و نتایج افتتاح پروژه‌ها را حس کنند.


مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت نیرو با اشاره به اینکه این رویکرد نیازمند ابداع، نوآوری و خلاقیت است، ادامه داد: باید این رویکرد در روابط عمومی‌های صنعت آب و برق فعال شود تا در بین نارضایتی های موجود لبخندی بر لب مردم شکل گیرد.


ببران با اشاره به شکل‌گیری مکانیزم انسجام‌بخشی در صنعت آب و برق به‌عنوان یک اقدام نادر در کشور افزود: انسجام بخشی امری سالانه و مدیریت آن گردشی است و بر اساس آن از طریق هم‌افزایی حداکثری کار را پیش می‌بریم.


وی با بیان اینکه پویش «#هرهفته_الف_ب_ایران» قرار نیست تا انتهای سال پایان یابد بلکه قرار است تا انتهای دولت فعلی این رویکردها ادامه پیدا کند، اظهار کرد: حضور وزیر نیرو در این پویش جدید رویکردی حمایتی است و بخش عمده ای از مسئله نیز به این باز می‌گردد که مدیران روابط عمومی در مدیران عامل خویش ایجاد انگیزه کرده تا خبرها مردمی و مردم پسند باشد و مردم در امور مشارکت داده شوند.


مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت نیرو تصریح کرد: وظیفه روابط عمومی‌ها با نصب یک بنر، برگزاری جلسه با حضور مسئولان و نمایش تلویزیونی از افتتاح یک طرح به پایان نمی‌رسد و اگر سابق بر این اینگونه تصور می‌شد، باید این دیدگاه را تغییر داد.


ببران افزود: در فضای ناامیدی های متعدد، مسئله مهم این است که مردم همیشه درگیر اخبار بد نباشند، علاوه بر این مخابره اخبار خوب نیز مسئله مهمی است که باید به آن توجه کرد.

توجه به ظرفیت تشکل‌های مردمی در این پویش
وی با تاکید بر اینکه در اجرای این پویش توجه به ظرفیت تشکل‌های مردمی حائز اهمیت است، اظهار کرد: جریان سازی پویش ها در گرو این است که مسئله از مردم به مردم منتقل شود.


مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت نیرو افزود: یکی از مراحلی که برای این کار مورد نیاز است، ایجاد کارگزاران بومی و محلی است که از جامعه ای به جامعه دیگر تفاوت دارند. نکته اینجاست که مردم سخن کسی را می پذیرند که مورد اعتماد آنهاست؛ اینها در واقع همان گروه‌های مرجع هستند که باید با دقت بسیار زیاد از آن استفاده کرد و مستلزم ابداع و نوآوری است.


ببران ادامه داد: در استان‌های متعدد گروه‌های محیط زیستی در حوزه انرژی و آب کار می کنند که لازم است به جهت برون سپاری امور از سازمان های غیردولتی مانند همین تشکل ها بهره برد. تشکل های واقعی نفوذ زیادی در بین مردم دارند.

 همچنین گروه های دیگری مانند دانشگاهیان، انجمن های علمی، روحانیون و گردهمایی های مذهبی وجود دارد که باید برای پیشبرد اهداف مربوط به منافع ملی از آن بهره برد.


وی خاطرنشان کرد: شناسایی گروه‌های مرجع از جامعه‌ای به جامعه دیگر را باید در دستور کار قرار داده و انسجام بخشی را به سایر ادارات نیز گسترش دهیم.

فرهنگ سازی استفاده بهینه از انرژی در مدارس
ببران با بیان اینکه برای اجرای پویش «#هرهفته_الف_ب_ایران» تبلیغات کفایت نمی‌کند و می‌بایست کار ترویجی نیز صورت داد، گفت: در همین راستا پیگیر انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با آموزش و پرورش هستیم تا مسئله مدیریت مصرف فرهنگ سازی شود.
وی با اشاره به اینکه هدف ما استفاده از سرمایه دانش آموزی و تبدیل آن به همیاران انرژی است، افزود: اگر عملیات ترویجی انجام شود و دانش آموزان وارد میدان و محیط شوند، میزان تاثیرگذاری فعالیت‌های ما بیشتر خواهد شد.

شفافیت و پاسخگویی دو رکن اصلی روابط عمومی ها
ببران شفافیت و پاسخگویی را دو رکن اصلی روابط عمومی‌ها دانست و گفت: باید در یک مجموعه شیشه ای اطلاعات فعالیت‌ها به طور کامل مخابره شود، در غیر این صورت سایرین اطلاعات را به مردم خواهند داد و شایعات توسعه پیدا می کند.


وی درخصوص اهمیت پاسخگویی اضافه کرد: مدیران و معاونان و صدر و ذیل یک شرکت باید پاسخگو باشند چون این مسئله کمک به خود ارگان است و آن را از مظان اتهام دور می‌کند.


مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت نیرو با اشاره به برگزاری جشنواره نیرو و رسانه گفت: سال گذشته نخستین دوره این جشنواره در اسفند ماه برگزار شد و امسال قرار است فرایندهای آن بسیار دقیق‌تر و بهتر دنبال شود.


ببران ادامه داد: در تلاش هستیم کارگاهی بین المللی با حضور اساتید بین المللی نیز در حاشیه این جشنواره برای رسانه‌ها برگزار کرده و در تدارک حضور رسانه‌های استانی در آن هستیم.

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آموزش ترجمه و تنظیم اخبار از آژانس ها در ایران


  انتصاب رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌ و پرورش


  تبدیل مشتری به طرفدار


  چهارمین جشنواره بیمه در رسانه برگزیدگان خود را شناخت/ شارا هم برگزیده بود


  انتصاب مدیرکل حوزه مدیریت عامل و روابط عمومی بانک سینا


  درخشش روابط عمومی بهزیستی ایلام


  تاکید رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش بر اصول کار روابط عمومی


  نکاتی سودمند در مورد روابط مطبوعات/11


  معرفی بیمه‌ کوثر به‌‌ عنوان روابط‌‌عمومی برتر


  الزام به هماهنگی مسئولان با روابط عمومی در اطلاع رسانی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود