درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 09:21   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40879صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 1 آذر 1398 - 09:07
نشست دبیران انسجام بخشی روابط عمومی‌های صنعت آب و برق کشور در مشهد
مدیرکل روابط عمومی شرکت توانیر گفت: باید از روابط عمومی سنتی گذر کرد و به مدل پویای آن رسید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیرکل روابط عمومی شرکت توانیر گفت: باید از روابط عمومی سنتی گذر کرد و به مدل پویای آن رسید.


به‌گزارش شارا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "بیژن قاسمی" امروز پنج‌شنبه در نشست دبیران انسجام بخشی روابط عمومی‌های صنعت برق و آب کشور در مشهد با بیان اینکه روابط عمومی باید با مردم در حرکت بوده و ارتباط دوسویه با آن ایجاد کند، اظهار کرد: روابط عمومی بخشی از مغز متفکر سازمان بوده و به عنوان کمک برای یک سازمان، لازم است دارای خلاقیت باشد و مشاوره های لازم را ارائه کند.


وی با اشاره به اینکه صنعت آب و برق بیشترین خدمت در کشور را ارائه کرده و با مردم ارتباط دارد، گفت: لحظه ای که مشترک کلید برق را می‌زند یا شیر آب را باز می‌کند، روابط ما با او برقرار شده است.


مدیرکل روابط عمومی شرکت توانیر با اشاره به پویش «#هرهفته_الف_ب_ایران» گفت: این پویش مسئله‌ای جدی است و چنانچه روابط ‌عمومی‌ها بودجه کافی برای آن ندارند، بهتر است با اقدامات خلاقانه مانند ارتباط با رسانه‌ها و صداوسیما کار را پیش ببرند تا در استان‌ها شاهد عملکرد خوب مدیران روابط عمومی در حوزه این پویش باشیم.

دوره اقناع یک‌طرفه توسط روابط عمومی‌ها گذشته است
بدالله اسکویی" مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مدیریت منابع آب ایران نیز گفت: اقناع سازی مخاطب مرحله‌ای یک طرفه است که باید آن را پشت سر گذاشت و به سمت تفاهم با مخاطبان حرکت کرد، بنابراین باید به نقش ارتباط روابط عمومی‌ها با مردم توجه ویژه‌ای شود.


وی اظهار کرد: یکی از مسائل مهم در دستگاه‌ها نقش زمینه ساز روابط عمومی‌هاست که این نقش مغفول مانده است.


اسکویی افزود: در حال حاضر عمدتا از روابط عمومی‌ها زمانی استفاده می‌شود که اتفاقی افتاده باشد یا بخواهیم بازخوردهای یک مسئله را بررسی کنیم.


مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مدیریت منابع آب ایران ادامه داد: در پویش «#هرهفته_الف_ب_ایران» در مقابل این تفکر که برخی گمان می‌کنند همه اتفاقات باید در زمان افتتاح پروژه‌ها شکل گیرد، ایستاده‌ایم. برخی تصور می‌کنند که فقط باید در افتتاح پروژه حضور پیدا کنیم؛ این در حالی است که باید همه در افتتاح آن مشارکت داشته باشیم.
 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد