درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 03:24   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40868صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 29 آبان 1398 - 22:21
انواری در نشست مدیران روابط عمومی وزارت صمت: فعال سازی بخش‌های افکارسنجی و ارتباطات مردمی ضرورت دارد
رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت با تأکید بر ضرورت انعکاس دستاوردها در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی و لزوم بهره مندی روابط عمومی‌ها از تاکتیک‌ها و تکنیک‌های رسانه‌ای گفت: باید جریان ساز باشیم و به تولید محتوا بپردازیم.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت با تأکید بر ضرورت انعکاس دستاوردها در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی و لزوم بهره مندی روابط عمومی‌ها از تاکتیک‌ها و تکنیک‌های رسانه‌ای گفت: باید جریان ساز باشیم و به تولید محتوا بپردازیم.
 
 به گزارش شارا به نقل از شاتا، محمدرضا انواری در نشست مدیران روابط عمومی وزارت صمت که در محل نمایشگاه‌های بین‌الملی تهران برگزار شد، با اشاره به برتر شدن روابط عمومی وزارت صمت، بیان کرد: این موفقیت حاصل تلاش و همکاری تمامی پرسنل و دست اندرکاران این عرصه خطیر در مجموعه وزارت صمت بوده است.
 
 باید جریان ساز باشیم و به تولید محتوا بپردازیم
 وی با یادآوری اهمیت موضوع روابط عمومی و کارکردهای آن در مقاطع مهم گفت: باید جریان ساز باشیم و به تولید محتوا بپردازیم و نه اینکه مستقیماً در این موضوعات دخالت کنیم.
 
 رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به نکات مختلف در خصوص هماهنگی‌های کاری ادامه داد: باید تورهای ویژه ای برای نخبگان اجتماعی و هنری در نظر گرفته شود تا با دستاوردهای بخش صنعت و معدن و تجارت آشنا شوند و پتانسیل‌ها را دیده و به انعکاس فعالیت‌های صورت گرفته در این بخش بپردازند.
 
 ضرورت انعکاس دستاوردها در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی
 انواری یکی از عرصه های مهم فعالیتی را مسئولیت های اجتماعی دانست و گفت: باید در این دسته از کارها، از اقدامات انجام شده در بحران‌های طبیعی و .. مستند سازی صورت گرفته و حضور چشمگیری داشته باشیم.
 
 لزوم بهره مندی روابط عمومی‌ها از تاکتیک‌ها و تکنیک‌های رسانه‌ای
 
وی با تأکید بر اینکه ایجاد پویش پاسخگویی و برگزاری نشست‌های خبری مستمر باید در دستور کار روابط عمومی قرار بگیرد، گفت: باید کارکنان روابط عمومی از دانش روز و تاکتیک‌ها و تکنیک‌های رسانه ای بهره مند بوده و دوره های آموزشی در این زمینه برگزار شود.
 
 رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت توجه به جشنواره‌ها و رویکرد رقابتی را سبب سرزندگی و پویایی این بخش دانست و افزود: باید از فعالین حوزه فرهنگ و هنر از جمله رسانه‌های تصویری در جهت رسیدن به اهداف عالیه استفاده بهینه ببریم.
 
 فعال سازی بخش‌های افکارسنجی و ارتباطات مردمی ضرورت دارد
 انواری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: فعالسازی بخش های افکارسنجی و ارتباطات مردمی از دیگر نکاتی است که باید بیش از پیش مدنظر قرار گرفته بشود.
 
 رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت در پایان گفت: برگزاری جلسات ماهیانه و کارگاه های آموزشی به افزایش سواد رسانه ای کمک شایانی می‌کند که این مهم باید در دستور کار قرار بگیرد.
 
 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد