درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 23 آذر 1398 - 20:43   

شرکت های بیمه از طریق فرایند آموزش، متمایز می شوند

  شرکت های بیمه از طریق فرایند آموزش، متمایز می شوند


ادامه ادامه مطلب یک

آموزش؛ کلید واژه موفقیت صنعت بیمه

  آموزش؛ کلید واژه موفقیت صنعت بیمه


ادامه ادامه مطلب دو

فرهنگ سازی در جوامع، مهمترین نقش نظام های آموزش عالی

  فرهنگ سازی در جوامع، مهمترین نقش نظام های آموزش عالی


ادامه ادامه مطلب سه

شکلک های مسخره ی با معنی

  شکلک های مسخره ی با معنی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حذف اثرلایۀ کروماته در ورق‌های گالوانیزه
  بهره‌برداری از دومین کارخانۀ تولید پودر میکرونیزه بنتونیت و آهک
  ظرفیت‌های عظیم کشور نباید معطل خوراک مواد معدنی بماند
  ماشین‌کاری قفسه‌های نورد مقدماتی بدون حضور کارشناسان خارجی
  تداوم و رشد تولید فولاد مبارکه موجب تأمین امنیت بیشتر جامعه خواهد شد
  فراخوان ثبت نام اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران
  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری
  فرهنگ سازی در جوامع، مهمترین نقش نظام های آموزش عالی
  آموزش؛ کلید واژه موفقیت صنعت بیمه
  شرکت های بیمه از طریق فرایند آموزش، متمایز می شوند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40859صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 28 آبان 1398 - 23:57
عملکرد روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای غرب اعلام شد
مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای غرب گفت: ارتباط مستمر و میدانی با ارباب‌رجوع، برنامه ملاقات عمومی در حوزه صیانت از حقوق شهروندی و طرح تکریم ارباب‌رجوع است.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای غرب گفت: ارتباط مستمر و میدانی با ارباب‌رجوع، برنامه ملاقات عمومی در حوزه صیانت از حقوق شهروندی و طرح تکریم ارباب‌رجوع است.
 
به گزارش شارا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، خلیل نظری مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق منطقه ای غرب گفت: ارتباط مستمر و میدانی با ارباب‌رجوع، برنامه ملاقات عمومی با مدیرعامل شرکت، انعکاس اخبار فعالیت‌های شرکت و دایر نمودن میز خدمت از اقدامات این شرکت در حوزه صیانت از حقوق شهروندی و طرح تکریم ارباب‌رجوع می‌باشد.
 
 او با اشاره به احصاء ۳۳ بند تصویبنامه حقوق شهروندی در نظام اداری متناسب با وظایف شرکت و ابلاغ به همه واحد‌های شرکت افزود: پیش‌بینی و بسترسازی لازم برای دسترسی آسان و سریع مراجعین به خدمات شرکت، ارتباط با مردم از طریق ملاقات عمومی و سایت شرکت به منظور رضایت‌مندی مراجعین، دایر کردن میز خدمت مجهز به IT در ورودی شرکت، فضاسازی و تبلیغات محیطی، نصب بنر مرکز سامد (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت) در معرض دید عموم از دیگر اقدامات این حوزه است.
 
 نظری در ادامه گفت: نصب منشور حقوق شهروندی در شرکت، نصب منشور اخلاقی مدیریت و کارکنان شرکت در اتاق‌ها، بازبینی و به‌روزآوری بیانیه خط مشی و اهداف سازمانی سال ۹۸ و جایگزینی با بیانیه خط مشی و اهداف سازمانی در ساختمان ستادی و پست‌های انتقال و فوق‌توزیع، نصب بنر‌های قانون ارتقای سلامت اداری و متن کامل مواد ۹۱ و ۹۲ قانون مدیریت خدمات کشوری در معرض دید عموم از اقدامات حوزه صیانت از حقوق شهروندی می‌باشد.
 
 مدیر روابط عمومی برق غرب با اشاره به نصب تابلو‌های راهنما در مبادی ورودی و معرض دید مراجعین به‌منظور عدم سرگردانی مراجعین، بیان کرد: نصب نام و پست سازمانی و رئوس وظایف متصدیان انجام کار در محل استقرار همکاران، نصب لیبل رومیزی برای همکاران، تسهیل دسترسی اشخاص توان‌خواه (معلول) به محیط‌های ارائه خدمت از جمیع جهات، به‌روزآوری درگاه (پورتال) سیستم اطلاع‌رسانی شرکت به‌طور مداوم، نصب شعار سال ۱۳۹۸ در شرکت و در معرض دید عموم برای تکریم ارباب‌رجوع در نظر گرفته شده است.
 
 او با اشاره به حضور مدیر‌عامل شرکت برق منطقه‌ای غرب در مرکز سامد (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت) و پاسخگویی به درخواست‌های مردمی از طریق سامانه تلفنی ۱۱۱، افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون، مدیرعامل این شرکت به‌منظور اطلاع‌رسانی پروژه‌های مهم به مردم در مناسبت‌های مختلف با مردم دیدار چهره به چهره داشته است.
 
 نظری در ادامه با اشاره به انتشار اخبار و فعالیت‌های شرکت برق منطقه‌ای غرب در بیش از ۲۰ عنوان روزنامه سراسری و محلی و کانال‌های فضای مجازی، بیان کرد: به‌منظور اطلاع‌رسانی به مردم، از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد ۱۴۵ خبر از اقدامات و فعالیت‌ها تهیه و در پورتال شرکت بارگذاری شد که از این تعداد، ۱۵ خبر در سایت خبری وزارت نیرو (PAVEN)، ۶۶ خبر در سایت خبری توانیر و ۷۲ خبر نیز در پیک برق توانیر درج شده است.
 
 مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای غرب در پایان گفت: به‌منظور انعکاس هرچه بیشتر اخبار و فعالیت‌های شرکت در سایت‌های خبری و اطلاع‌رسانی، دوره آموزشی "اصول اولیه خبرنویسی" ویژه رابطین خبر معاونت‌ها و دفاتر مستقل و همچنین دوره آموزشی "منشور حقوق شهروندی و صیانت از حقوق شهروندی" برای مدیران و کارکنان این شرکت برگزار شد.

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان ثبت نام اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


  10 مهارت مفید برای یادگیری شاغلان روابط عمومی


  شکلک های مسخره ی با معنی


  ۴ روش مدیریت شهرت آنلاین که می تواند تصویر روابط عمومی شما را تقویت کند


  اینگونه از دست مردم‌آزارها در اینستاگرام خلاص شوید


  مزایا و ضرورت مستندسازی بحران


  با موبایل جدید نوکیا آشنا شوید: ستاره ارزان بازار


  شرکت های بیمه از طریق فرایند آموزش، متمایز می شوند


  بزرگداشت استادان فقید ارتباطات علوم اجتماعی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود