درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 21:25   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40855صفحه نخست » مقالات روابط عمومیپنجشنبه، 10 بهمن 1398 - 22:02
سه مهارت حرفه ای نسل بعدی PR
مهارت های معمول یک کارشناس روابط عمومی از ایجاد محتوا تا روابط رسانه ای و تحقیق می باشد. با این حال، روزهای تکیه بر روابط رسانه های به دست آمده از بین رفته اند. البته انتشار مطبوعات و جستجوگرها، البته، همچنان مطرح است، و ترکیب تصاویر خلاق و ویدئو ثابت کرده است که به شدت افزایش یافته است.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| با تغییر چشم انداز رسانه ها، حرفه ای های PR باید سازگار باشند.

مهارت های معمول یک کارشناس روابط عمومی از ایجاد محتوا تا روابط رسانه ای و تحقیق می باشد. با این حال، روزهای تکیه بر روابط رسانه های به دست آمده از بین رفته اند. البته انتشار مطبوعات و جستجوگرها، البته، همچنان مطرح است، و ترکیب تصاویر خلاق و ویدئو ثابت کرده است که به شدت افزایش یافته است.

این به این معنی است که کارکنان جدید روابط عمومی نیاز به توسعه یک مهارت جدید برای ایجاد یک شغل پر رونق دارند.

در اینجا سه ​​مهارت وجود دارد که همه امیدوارند که روابط عمومی باید توسعه یابد:

1. مهارت های بازاریابی
همانطور که روابط عمومی و بازاریابی هماهنگ تر می شوند، حرفه ای های روابط عمومی نیاز به درک چشم انداز رسانه ها را فراتر از بخش سنتی کسب می کنند.

رسانه پرداخت شده مهم است، زیرا در کنار رسانه های به دست آمده و متعلق به آن کار می کند و درهایی را برای مخاطبان جدید باز می کند که در غیر این صورت بسته می شوند. هدف هر مشتری این است که تا حد امکان افزایش آگاهی برند را بالا ببریم.

2. طراحی گرافیک / ویرایش ویدئو.
 تولید و انتشار محتوای ویدئوهای سفارشی با کیفیت از جمله فنون متنوع و مفید هستند که حرفه ای ارتباطات می توانند استفاده کنند. در حقیقت، مطالعات نشان داده است که فقط با قرار دادن یک ویدئو در صفحه فرود سازمان، نرخ بازدی تا 80 درصد افزایش یابد، در حالی که اضافه کردن یک ویدیو به ایمیل بازاریابی می تواند میزان کلیک تا میزان 200-300 درصد افزایش دهد.

3. تجزیه و تحلیل داده ها
تأثیر پیام بدون اندازه گیری نمی تواند واقعا درک شود. هنگامی که کمپین در حال اجراست، مشتریان می خواهند بدانند که چگونه این کمپین کار می کند و نتایج آن چه بوده است.


منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد